Michaela H. (MiH25) ID 399326
|
|
mimibazar.cz/mih25
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Chomutov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 11. 2011 |
Naposledy: 21. 4. 2020, 12:58
|
Aktualizace: 13. 9. 2019, 10:41
|
|
|
|
|
Radmila Š. (radu86)
ID 288957
(8. 8. 2018, 10:38)
|
Nedoporučuji obchůdek-týden čekám na jakoukoliv odezvu-nekomunikace... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(14. 8. 2018, 6:29)
|
Dobrý den, info o dovolené, během které jsem nekomunikovala, bylo uvedeno v obchodních podmínkách. Jinak doufám, že vše proběhlo v pořádku? Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Míťa D. (mitad)
ID 225185
(15. 5. 2018, 21:36)
|
Píši vám, od 7.5. čekám balíček...neozýváte se...co si o tom mám myslet..... Chybička se vloudí, to ano, leč nevím, na čem jsem..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(16. 5. 2018, 21:27)
|
Balíček máte od 11.5. uložen na poště. Krásný den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona P. (Simoána)
ID 338615
, mimibazar.cz/simoana
(8. 12. 2017, 15:56)
|
Nerada,ale musím napsat negativní hodnocení!Paní nereaguje na nic,20.11.jsem jí poslala peníze za kalhoty,poslala jinou velikost,kalhoty jsem vrátila a do dnes nemám ani zboží ani peníze!hlavně nekomunikuje,a dívala jsem se,že to samé se děje na jejím e-shopu!mrzí mě to v době vánoc!!!Simona Panošová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(8. 12. 2017, 18:55)
|
Dobrý den, balíček od vás jsem obdržela 4.12., právě vrácené balíčky vyřizuji, v týdnu jsem se k tomu nedostala. Vzhledem k tomu, že zboží vracíte ve 14tidenní lhůtě, nevidím zde žádný problém. Zprávy vyřídím přes víkend všechny. Ohledně eshopu, nevím, co se tam podle vás děje, ale eshop funguje na plné obrátky. Je pravda, že nyní v období Vánoc může být trošku ve skluzu vzhledem k objemu předvánočních nákupů a dotazů a právě proto, si mysl |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(8. 12. 2017, 18:56)
|
si myslím, by bylo na místě trochu schovívavosti. Děkuji za váš názor, snažím se, jak nejlíp umím. Přeji krásný advent plný pohody a klidu a co nejmíň střetů s nemilými lidmi. Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (volnobezka106)
ID 148519
(2. 7. 2016, 22:05)
|
Ode mě máte palec dolů za to jak řešíte reklamaci .Komunikace žádná a to i přesto že jsem Vás prosila o výměnu abych si stihla tenisky vzít na dovolenou .Nic,bez odezvy a stále čekám .Vy nemáte čas komunikovat ze zákaznicemi-zákaznice zase nemají čas na tohle jednání .Tenisky si nechám i přesto že jsou vadné protože představa že se s Vámi dohaduji tímto způsobem je pro mě šílená .Mějte se a přeji spoustu spokojených zákaznic ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(12. 7. 2016, 11:08)
|
Dobrý den, žádné zboží na reklamaci od vás nepřišlo, nemohla tak být žádná reklamace ani vyřešena. Veškeré info ohledně postupu je uvedeno v obchodních podmínkách, včetně kontaktů. Urychlit komunikaci ani vyřešení bohužel není tak snadné, ani kvůli vaší dovolené, vše vyřizujeme, jak stíháme. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona B. (filonka)
ID 305749
(27. 6. 2016, 18:30)
|
Dobrý den, před 14 dny jsem si chtěla koupit pěkné riflove espadrilky. Požádala jsem 2x o změření stélky u dvou velikostí! Abych nekoupila a zbytečne nevracela. Dodnes čekám.... Škoda, tohle se mi opravdu na MMB ještě nestalo. Ilona |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(12. 7. 2016, 11:09)
|
Dobrý den, vámi požadované rozměry byly vloženy do inzerátu, jak jsme přislíbili, ihned po naměření. Bohužel se ale mezitím espadrilky ve vámi požadovaných velikostech vyprodaly. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie J. (sarahet)
ID 211681
(22. 3. 2016, 9:05)
|
Nabízené zboží není dostupné, reakce až po 8 dnech! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(22. 3. 2016, 15:32)
|
A právě z toho důvodu neustále doporučuji objednávat přes náš e-shop. Sem na mmb se dostanu sporadicky a tak zboží může být z eshopu již vyprodané. Děkuji za popochopení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 186435
(upraveno 23. 3. 2016, 19:08)
|
Já jsem napsala paní minimálně 7 emailů, že mám zájem o zboží a za měsíc paní nebyla schopna mi odpovědět na jediný email. A i po měsíci jsou boty stále v nabídce. Rozhodně nedoporučuji, ztráta času |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana H. (JaneH.)
ID 319039
(20. 12. 2015, 22:22)
|
Opravdu NErozumím Vašemu "obchodování"! Proč vedete jakýsi obchůdek a nabízí té zboží,když nekomunikuje té se zájemci ať už tady,přes email ani přes telefon,který zde máte uvedený! Zřejmě nový druh zábavy...dělat si z lidí blázny! Absolutně NEDOPORUČUJI!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 1. 2016, 14:53)
|
Dobrý den paní Jano, proto objednávat doporučuji přes můj e-shop, zde přes MMB je to zdlouhavější, dostanu se k vyřízení objednávek cca 1x týdně. A v předvánočním období jsem měla fakt frmol, tedy jsem nestíhala vyřídit vše. Za to se samozřejmě omlouvám. Nemyslím si ani, že je nutné za to udělovat negativní hodnocení. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana S. (Tesabim)
ID 380735
, mimibazar.cz/tesabim
(17. 12. 2015, 21:42)
|
S paní mám také špatnou zkušenost.Objednávala jsem si přes e-shop-zde píše,že přes e-shop je to rychlejší.Zboží jsem objednala 17.11.,zaplatila 18.11.Balík mi přišel 29.11.,ale po té, co jsem psala email s dotazem, kdy bude balík odeslán.Jedny boty neseděly, tak jsem je 2.12. přesně podle instrukcí vrátila. Balík jsem odeslala 3.12.Od 7.12. je balík uložen na poště na žádost adresáta až do 22.12. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
alena z. (alinaz)
ID 8794
, mimibazar.cz/alinaz
(8. 11. 2015, 17:45)
|
Dobrý večer, bude to už měsíc, co jsem u Vás objednala zboží a hned převedla peníze na Váš účet. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela a na moje vzkazy neodpovídáte. Jestliže nedostanu od Vás zprávu do tří dnů od tohoto hodnocení, označím Vás jako naprosto nespolehlivou prodávající. S pozdravem Zelinková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(upraveno 9. 11. 2015, 12:15)
|
Dobrý den, balíček byl odeslán 27.10. (úterý), platba přijata 23.10. (pátek). Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Žaneta K. (231078)
ID 407359
, mimibazar.cz/231078
(4. 11. 2015, 10:36)
|
Dobrý den, už měsíc čekám na svojí objednávku. Peníze jsem vám poslala hned 2.10.2015 a do dnešního dne nemám ani objednané zboží ani vrácení peněz a a ni vaši omluvu. Prosím reagujte na můj vzkaz. Děkuji Žaneta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(11. 11. 2015, 10:21)
|
Omlouvám se, stala se chyba. Balíček je již odeslán. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka Z. (101972)
ID 145618
(22. 4. 2015, 20:03)
|
Jsem nucena udělit negativní hodnocení, jelikož zakoupené kozačky, které mi došly byly velice nekvalitní - měly odřenou barvu na různých částech bot. Na problém jsem prodávající ihned upozornila, boty jí poslala na reklamaci a namísto jakéhokoliv posouzení třetí stranou sama rozhodla o tom, že reklamaci neuzná a že jde o opotřebení -. tak rychle by je opotřebit nedokázal nikdo, navíc na místech kde se poškození nacházelo, by to ani technicky nebylo možné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(23. 4. 2015, 10:10)
|
Na mechanické poškození (odřené kozačky) se záruka nevztahuje, to se na mě nikdo nemůže zlobit. Každopádně děkuji, že jste si na mě po roce vzpomněla s hodnocením! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jitka Z. (101972)
ID 145618
(27. 4. 2015, 9:36)
|
Ovšem to mechanické poškození vzniklo dříve, než jste mi kozačky poslala. To jste ale bohužel zapomněla uvést. To se to potom prodává, že? Vaše zboží bylo něco jako zajíc v pytli. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar V. (Voveska)
ID 35385
(12. 12. 2012, 22:43)
|
Dobrý den, bohužel musím sdělit neg.hodnocení. Věřím, že většina výrobků, které prodává Míša jsou skvělé, ale holínky, které jsem zakoupila já, velmi nedoporučuji. Jedná se o letní vycházkové holínky. Nosila jsem je necelé 2 měsíce na procházky se synkem. Na několika místech popraskaly. Reklamace nebyla uznána. Vysvětlení je následující:Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou užívání, tzn., že intenzivním užíváním může být životnost obuvi kratší, než záruční doba. Maminky, čtěte lépe než já. Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 12. 2012, 11:29)
|
Dobrý den, ráda bych se také k reklamaci vyjádřila. Důvod neuznání reklamace, který uvádí paní Dáša, je nepřesný. Důvodem neuznání reklamace je používání zboží i přes vzniklé poškození, a tím jeho zintenzivnění. Reklamaci je nutné uplaťnovat ihned po projevení závady. Proto prosím maminky, projeví-li se Vám na obuvi ode mě závada, informujte mě o tom co nejdříve a v žádném případě obuv již nepoužívejte. Obuv s rozsáhlými poškozeními způs |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 12. 2012, 11:30)
|
Obuv s rozsáhlými poškozeními způsobenými nošením i přes jejich viditelný prvotní projev je na reklamaci neakceptovatelná a obuv je ve většině případů znehodnocena. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar V. (Voveska)
ID 35385
(20. 12. 2012, 22:04)
|
Ano,souhlasím. Určitě byla některá prasklina první a kdybych je denně prohlížela, mohla jsem ji zachytit. Spíš se ale objevily všechny záhy po sobě. Vzhledem k tomu, že je to neopravitelné, nevím proč vadí, zda je to reklamace s 1 či 5 trhlinami. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlina Čožíková (cozka)
ID 231522
(24. 5. 2012, 17:03)
|
Milá Míšo,velice jste mě zklamala co se týká reklamaci na válenky.Opravdu myslím si,že dcera byla pouze 6x v těchto botech a aby jí vydržely jenom tak málo,to je divné.Reklamaci jste mi neuznala a nevím proč.V kterémkoliv obchodě mi mi reklamaci určitě uznaly.Tyto boty jsou teda asi pouze na okrasu a né na chození v zimě.Píši Vám proto negativní hodnocení.Boty můžu vyhodit....Myslím si,že cena bot neodpovídá kvalitě....Neprodáváte tedy kvalitní boty.To jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(24. 5. 2012, 19:23)
|
Dobrý den, myslím, že je na místě uvést, že se jedná o válenky z textilního semiše Vámi zakoupené za 299,- Kč. Jak jsem již psala, reklamaci jsem neuznala, protože se nejedná o vadu materiálu, ale o MECHANICKÉ POŠKOZENÍ, přesněji řečeno válenky byly tak sešmajdané, že dcera prodřela díru do textilního materiálu o povrch chodníku , tedy je mechanicky poškodila. Na vady vzniklé mechanickým poškozením se záruka nevztahuje, a to v žádném obchodě. Důvod ne |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (bibovka)
ID 397752
(29. 11. 2011, 11:13)
|
děkuji za rychlý a příjemný obchod. Jana |
ODPOVĚDĚT
|