|
|
|
|
Kateřina B. (Bedýnka) ID 32472 , mimibazar.cz/bedynka (1. 8. 2007, 14:42) | ||
Dobrý den, po naší včerejší korespondenci doplňuji své hodnocení..... Dne 23.7. mi od Vás přišlo toto. 1. zájemce ZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA Adresa: U Mateřské školy 633, Líně, 33021 dobrý den, ráda bych se zeptala, zda by se vám nehodilo něco z mých albíček - druhé mám pod id 21662, alespoň na částečnou výměnu. Moc děkuji za kouknutí, nezlobte se za zdržení a přeji krásný den. Eliška ...Závazná objednávka Eliško, je ZÁVAZNÁ....Boty jsou označené jako na PRODEJ - ne na výměnu, jak jste žádala. Napsala jsem, že boty potřebuji prodat a poslala Vám podklady k platbě, Vaše rezervace byla do 30.7. a když jsem se Vás 31.7. dotázala na platbu, napsala jste, že boty nechcete (prý jste mi to psala-nic samozřejmě nedošlo)...ale kdybych se chtěla podívat do některého z Vašich dvou alb....... Nejste tu začátečník a tak když chcete na nějaký inzerát odpovědět a nabídnout výměnu, či se jen zeptat na rozměry a pod. rozhodně byste neměla klikat na ZÁVAZNOU OBJEDNÁVKU . Kačka |
||
ODPOVĚDĚT |
Luděk Š. (madlenka05) ID 39512 (1. 8. 2007, 15:14) | |
Dobrý den, jsem velice zklamaná vaší reakcí, slušně jsem se vás otázala /- jako ostaně již spousty maminek před vámi - a nikdy s žádnou nebyl problém - viz. hodnocení níže - / na výměnu. Poté, co jste mi napsala, že chcete pouze prodej, jsem opět SLUŠNĚ poděkovala a rezervaci zrušila. Nevím, zda vám zpráva došla, vím však, že jsem jí POSÍLALA okamžitě. Také jsem se vám, po vaší urgenci a sháňce po penězích, ještě jednou omluvila a nabídla, že vám boty UHRADÍM. Nevím, v čem je tedy problém a proč píšete negativní hodnocení. Zdá se mi, že jste velice konfliktní maminka, která hledá problémy tam, kde nejsou. Přeji hezký den, Eliška |
|
ODPOVĚDĚT |
Gabriela K. (gabcakol) ID 18928 , mimibazar.cz/gabcak (upraveno 2. 8. 2007, 21:50) | ||
Tak jsem náhodou narazila na toto hodnocení a jen kroutím hlavou. Nepříděláváme si, my maminky, zbytečné stresy a nervy? Vždyť se tady, podle mého, nestalo vůbec nic špatného. Paní Eliška poprosila velmi slušně paní Kateřinu o výměnu, ta jí odmítla. Tím snad mohlo vše v klidu skončit. A že paní Kateřině nedošel meil o zrušení objednávky? Vždyť se to zde stává dnes a denně!!!! Tak se slušně přeptám, zda má kupující stále zájem a pak rezervaci zruším. Aspoň takto postupuji já. Jakoby těch kažodenních starostí a problémů bylo málo!!!!!!!!! Tak to je jen můj názor. Gábina P.S: S paní Eliškou jsem několikrát jednala osobně, ať se jednalo o nákup či prodej, a vždy jsem byla s obchůdkem velmi spokojená. Gabča |
||
ODPOVĚDĚT |