|
Jitka K. (Medardik)
ID 188409
, mimibazar.cz/medardik
(7. 5. 2017, 9:30)
|
Dobrý den, od pani bych si nic více nekoupila. CHtěla jsem vrátit kalhoty a první co udělala, hledala, kdy jsem to převzala na poště (což jsem si samozřejmě nepamatovala). Neprosto neobchodní jednání. Kvůli asi 3dnům mi odmítla je vzít. Uznávám zákon, ale i velké obchody Vám vezmou vrácení zboží např. po vánočních svátcích a netočí se na zákoně. Je to určitou mírou ukázka vztahu k zákazníkovi. Já osobně bych nabídla výměnu za jiné zboží. O |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jan B. (25JENDA)
ID 375136
, mimibazar.cz/25jenda
(upraveno 8. 5. 2017, 1:14)
|
Dobrý den, to Vy máte bohužel špatné jednání k obchodnímu protějšku. Jako první co jste v emailu napsala, že chyba je na naší straně a proto vše za týden pošlete zpět. Proto jsem Vám přeposlala email od Vás který dokazoval, že na naší straně chyba není. Mimo jiné jsem zboží neodmítla vzít zpět, jen jsem podotkla, že zboží již máte doma dlouho, což sama uznáváte. Nebyla by jste první ani poslední komu by bylo vyhověno i po 14denní lhůtě, ale chce to jiné jednání. A dát negativ jen proto, že nevezmeme zboží zpět po měsíci jako velké firmy mi přijde absurdní. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana K. (gregrova)
ID 193316
, mimibazar.cz/gregrova
(10. 5. 2017, 20:32)
|
Já mám tedy úplně opačnou zkušenost.....nakupuji zde již po několikáté, jednou jsem využila výměnu a to dokonce za jiné zboží (dámské kalhoty mi byly malé, tak jsem je chtěla vyměnit za jiné pro syna) a vše bylo naprosto v pohodě, výměna blesková a v klidu..... Hanka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|