Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hana Z. (Akasha) ID 35969

Hana Z. (Akasha) ID 35969
mimibazar.cz/akasha
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29. 12. 2006
Naposledy: 7. 11. 2024, 6:29
Aktualizace: 7. 11. 2024, 6:29
INZERÁTY 45
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 816
VŠECHNY FOTOGRAFIE 13
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MAMINKY,DĚKUJI,ALE VĚCI NEMĚNÍM,JEN PRODÁVÁM.NEPIŠTE MI TEDY PROSÍM O VÝMĚNU.díky
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 32955 (22. 12. 2009, 18:14)
Že se nestydíte prodávat nekvalitní a neoriginál zboží!!! A ještě to prodávat pod originální značkou. Hnus, od Vás si zaručeně už nikdy nic nekoupím... Pozor všem ať nenaletíte tak jako já!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (upraveno 22. 12. 2009, 18:42)
Paní se na originalitu riflí neptala.JÁ NIKDE NEUVÁDĚLA ORIGINÁL.Na riflích byl výrobce replay uveden!To není podvod!Já je jako originál koupila,ale nebyla jsem si jistá a neuváděla to nikde.Navíc byly fotky cedulky i placky vyfoceny.PANÍ SE MÁ ZEPTAT než něco kupuje a né pak urážet a kazit hodnocení.KDYBY SE ZEPTALA,NAPSALA BYCH JI ŽE TO NEVÍM,COŽ JE PRAVDA.VŠE BYLO POPSÁNO PRAVDIVĚ A NAFOCENO.PANÍ NEMŮŽU DOPORUČIT.Navíc odepisovala jako neregistrovaná
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (23. 12. 2009, 20:29)
A je zajímavé že koukám na MMB a přesně ty samé rifle tam nějáké maminky prodávájí a narozdíl ode mě píší že je to originál replay.Jsou naprosto stejné.A ty co jsem prodávala rozhodně nebyli něják nekvalitní jak paní píše.Boužel zde nejdou zkopírovat odkazy na ty prodávající abych teď díky paní nevypadala jak blbec.Ale pokud si chce být někdo 100%jistý originalitou,musí zajít do obchodu a tam si je koupit a cena je o dost jiná.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (kacuchan) ID 94719 , mimibazar.cz/kacuchan (21. 4. 2009, 23:08)
bohužel musím napsat negativní hodnocení,paní Hana si ode mě koupila kočárek S4 se zaseknutou rukojetí za 3500kč,při opravě našla prasklinu,která vznikla asi při přepravě a chtěla po mě další slevu nebo vrátit kočárek,přistoupila jsem na vrácení kočárku,ale paní po mě chce vrátit i její poštovné,které jsem ještě dotovala ze své kapsy,což neudělám,no prostě špatná komunikace,domluva,ještě,že je tahle paní jedna a vyjímečná ze sta.nikdy více.......
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (22. 4. 2009, 8:39)
Boužel paní nepíše pravdu.Napsala jsem ji hodnocení a ona se má vyjádřit na své stránce a né mi poškozovat mé hodnocení.Prodala mi kočárek se zaseklou polohovací rukojetí,ale nenapsala že už do rukojeti někdo zasahoval,dal tam jiné šrouby a skryl pod plastem zlomeninu rukojeti v obou místech.To se nestalo přepravou!To by praskl i plast a né jen železo uvnitř!Za špatný popis jsem samozřejmě prosila o slevu,to by asi chtěl každý nebo poslat kočárek zpět.Vždyť je zničená celá rukojeť!
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (upraveno 22. 4. 2009, 9:49)
Sleva se vztahovala na polohování,né na zlomeninu.O té paní vědět musela.O dvojím poštovném jsme se domluvily,mám i emaily od paní a prý jej mám poslat zpět na dobírku.Že jí náklady nevadí a opraví si rukojeť a prodá kočárek dráž.Jenže jen jsem kočárek po domluvě poslala,už se paní nelibilo to poštovné.Paní nemá fér jednání na rovinu.
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (22. 4. 2009, 9:39)
Nechala mě tedy zaplatit zbytečně další poštovné.Mohla rovnou napsat že si kočárek nevezme zpět.Ale napsala ať jí ho zašlu na dobírku,že zaplatí i to mé poštovné a dražší dobírečné.Pak jen napsala-kočárek nevyzvednu.A já zaplatila dalších 203,-jen tak.Za to že jsem se právem ozvala mě paní nechala kočárek pro svoji radost jen tak poslat znovu a zaplatit zase.Ať se s tím nesu na poštu a pak čekám až někdy dojde zpět.Mám zatím samá kladná hodnocení,takže snad si udělá každý obrázek sám.
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Akasha) ID 35969 (27. 4. 2009, 17:52)
koukala jsem jak to paní na své stránce vylčila.Jen žasnu.To že jsem platila poštovné 120,-a ona uhradila 65,-ze svého není má vina.Poštovné napsala 120,-tak jsem to také zaplatila!Měla napsat víc a né se teď dělat dobrodějkou.Je mi z těch jejich výmyslů že jsme poškodili rukojeť tady na...Ve fotkách mám onu rukojeť a ve skutečnosti je ještě horší.Sehrála to dobře.Pozor kupující,člověk by asi měl před balíkářem okamžitě rozmontovat celý kočárek ať není pak za blbce!Paní je "borec nakonec"
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu