Adéla V. (Devon) ID 359364
|
|
mimibazar.cz/devon
|
Oblast: Slaný |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 3. 2011 |
Naposledy: 7. 11. 2024, 11:39
|
|
|
|
|
Zdenka Ž. (Sidi47)
ID 550560
(6. 6. 2020, 23:56)
|
Já osobně jsem nákup zboží zrušila, protože paní Adéla očividně měla problém se zasláním zásilky přes Českou poštu, ač v inzerátu uvádí zasílání Českou poštou. Zasílá jen přes Zásilkovnu. Sice nechápu proč, protože já bych jí zaplatila všechny výdaje spojené s prodejem. Poprvé se mi na MMB takovýto případ stal. Neprofesionální chování. Zdenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Adéla V. (Devon)
ID 359364
, mimibazar.cz/devon
(upraveno 8. 6. 2020, 7:10)
|
Po 9 letech na MMB a 588 pozitivních hodnoceních přichází první zkušenost také s negativním hodnocením. Bohužel zde musím opravit zákaznici, přestože si názor každého zákazníka vážím. V dnešní době lze již využívat více způsobů, jak balíčky odesílat (podávat k odeslání). A nic to nemění na tom, jakým způsobem budou zákazníkovi dodány. Existuje velmi šikovná síť podejních míst Zásilkovny, přes které lze podávat veškeré zásilky. I ty,které budou ve výsledku zákazníkovi, dle jeho přání, dodány Českou poštou. Paní zákaznice měla možnost si vybrat, zda chce přijmout zásilku na pobočce Zásilkovny nebo si přeje obdržet zásilku přes kurýra či chce zásilku obdržet prostředníctvím České pošty. A to, že já tuto zásilku budu podávat na Zásilkovně, paní zcela zmátlo. Jediné, co jsem paní odmítla, bylo zásilku podat na pobočce České pošty, to ale nikde ani neslibuji. |
ODPOVĚDĚT
|