Lucie K. (Kiwieee) ID 357445
|
Oblast: Chomutov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 2. 2011 |
Naposledy: 2. 12. 2016, 17:31
|
|
|
|
|
Iveta Z. (ivvullineccka)
ID 318063
(13. 2. 2012, 19:54)
|
Kočár zopa fusion přišel ppl v neponičeném obalu polepeném "křehký" - ulomená páčka polohování zád i ulomená páčká polohování noh. +Uvedeno v inzerátu opravená konstrukce košíku, perfektně drží. REALITA: prasklá svařovaná konstrukce kočárku sedačky (neopravitelné), plast při opravě přetaven. Údajně zničené cestou ppl (neodpovídá tomu), řesení: až ppl proplatí vrátíme peníze. Ale reklamaci nepodali! Vinu házi na příjemce! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie K. (Kiwieee)
ID 357445
(17. 2. 2012, 14:37)
|
Reklamace byla zahájena, paní jsme do mailu odeslali které dny i v kolik hodin se to zadávalo do systému a i že přišla odpověď vygenerovaná systémem PPL o přijaté reklamaci. Jinak ke kočárku, ano ... paní věděla, že kočárek byl opravovaný a že spoj drží. Po přivezení kočárku od babičky domů jsme zjistili, že plast byl prasklý. Paní jsem o tom ihned informovala, odpověděla mi : " to mi nevadi s tim si poradim nejak tak tedy beru " ( okopírovaný e-m |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (Kiwieee)
ID 357445
(17. 2. 2012, 14:41)
|
e-mail od pani ). Přesto přítel kočárek odvezl autoklempířům, aby jej zaletovali plastem a vyztužili ho kovovým plátkem, který k tomu navařili. Kočárek perfektně držel, byl mnou odzkoušen. Po tom, co paní kočárek dorazil mi psala maila, že dorazil v nepořádku. Žádali jsme jí o fotodokumentaci a paní foto poslala až druhý den. Na fotce je jasně vidět, že se kočárek paní pokoušela rozebrat a tím tak poškrábala okolní plast. A pak mi naspala, že když se n |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie K. (Kiwieee)
ID 357445
(17. 2. 2012, 14:42)
|
někdo snažil polohovat záda a nešlo mu to, ulomil záda a strhl konstrukci . Já pani napsala, že kočárek odsud odešel v pořádku a tím co napsala, tak se přiznala k tomu co se s kočárkem stalo. ( poslala jsem jí fotky kočárku, před odesláním balíčku ) Jinak reklamace je stále v řešení a s paní jsme byli v kontaktu naposledy my. ( jak mailově, tak telefoniky ) Takže jsme se k ní neobrátili zády i když máme podezření, že paní kočárek poničila špatnou manip |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lucie K. (Kiwieee)
ID 357445
(17. 2. 2012, 14:42)
|
manipulací, byť jen omylem. Ale samozřejmě to může být i jinak a kočárek byl poničen přepravou. Proto čekáme, jak se dále vyjádří PPL. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Iveta Z. (ivvullineccka)
ID 318063
(21. 2. 2012, 18:47)
|
Škoda, že sem neposkytnete i pokračování .....tvrzení proti tvrzení, ale fakt jak vypadá konstrukce a naše veškerá komunikace mluví za vše. Pro zájemce ráda poskytnu celou naši komunikaci. Ať si udělá každý svůj obrázek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Lucie K. (Kiwieee)
ID 357445
(27. 2. 2012, 20:32)
|
Vše bylo doloženo správci. Kdyby jste pokaždé brala telefony, tak by komunikace taky byla jiná!!! A nehledě na to, že já Vám několikrát volala a denně odepisovala na maily, tak nechápu Vaše napadání!!! Jinak jaké pokračování jsem měla dále poskytnout? Že se čekalo na vyjádření reklamace, kterou nakonec zamítli, protože jste nedoložila obal a správce mi napsal, že je to nevyřešitelné!!! To Vám bylo asi zřejmě také napsáno správcem stejně jako mě. |
ODPOVĚDĚT
|