|
|
Iveta W. (Lálápápá)
ID 83839
, mimibazar.cz/lalapapa
(9. 5. 2011, 20:37)
|
Bohužel musím napsat po třech letech obchodování na MMB i já své první negativní hodnocení.Od 26.4. kdy jsem poslala peníze za bundičku ,nemám nejen bundičku,ani peníze,ale od té doby ani slovo komunikace.Omluvit se dá hodně věcí,ale den předtím o tom abych peníze poslala komunikovat šlo,pár hodin nato,kdy jsem napsala,že jsem peníze poslala už ani písmeno.Nemoc pochopím,ale k tomu pár slov vysvětlení prosíííím |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva V. (Vajdule)
ID 207255
(upraveno 3. 5. 2011, 7:29)
|
Pani se ozvala a slibila, ze da vsechno do poradku...doufam, ze dodrzi slovo a ze mi vrati penize. Bohuzel zase dela mrtveho brouka a nereaguje, dne 31.3. jsem poslala pani penize a nemam ani zbozi ani svoje penize !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika J. (Monisha)
ID 18149
, mimibazar.cz/monisha
(6. 3. 2011, 23:47)
|
Bohužel já doporučit nemohu - dne 15.2. učiněna objednávka - dne 22.2. po upomínce kterou jsem posílala - mi bylo sděleno, že paní objednávku ruší .Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra N. (PetraNovka)
ID 352091
(12. 3. 2011, 9:38)
|
Bylo to nové zboží, stolní hra, kterou jsme dostali dárkem pár dnů po objednání.Jako nové zboží bych vrátila zpět, takhle nikdo neutratil za poštovné, ale paní mi sdělila, že neví, co s tím teď bude dělat a že to musela objednat a peníze jí v tom budou ležet.To, že je tedy důvod negativu.Kdybych hru přijala a pak poslala zpět (ze zákona do 14ti dnů), prý by negativ nedala Nechápu, ale mrzí mě to... |
ODPOVĚDĚT
|