Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina L. (skudibik) ID 33499

Kateřina L. (skudibik) ID 33499
Oblast: Praha - západ
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30. 11. 2006
Naposledy: 23. 9. 2022, 7:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 118
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Renáta P. (Rencikk) ID 49861 , mimibazar.cz/rencikk (11. 12. 2008, 17:30)
Tak už asi nemá cenu tuto mámu o něco prosit,již 4 měsíce ji prosím o dokladu o koupi na kočárek,který jsem si od ní koupila(za 15500.-),nereaguje. (N) (N) (N) (N) (N)Díky tomu nechtějí kočárek přijmout na reklamaci :-S :-S :-SVám by nic neudělalo kdyby jste mi ho dala a nám by pomohl,vše je o komunikaci,ale tato paní dělá mrtvého brouka. (N) (N) (N)NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina L. (skudibik) ID 33499 (upraveno 12. 12. 2008, 13:24)
Paní Renata si ode mne převzala kočárek včetně záručního listu. 2 měsíce poté (!) mi ho chtěla vrátit s tím, že si omylem koupila autosedačku, která k němu nejde. Po takové době jsem jí ho samozřejmě odmítla vzít zpět. A nato mi paní začala posílat velmi sprosté maily, že je kočárek úplně rozbitý (přitom si ho osobně převzala a prohlédla), že nemá záruč. list atd. Že na tyto lži neodpovídám, je myslím pochopitelné. A o tom, že nejsem žádná podvodnice, svědčí mých ostatních 74 kladných hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Rencikk) ID 49861 , mimibazar.cz/rencikk (13. 12. 2008, 18:38)
Já vám nic sprostého neposlala,slušně jsem vás poprosila o záruční list,neboť jste mi dala kopii,chtěla jsem jen originál.Těžko jsem mohla poznat vadu když jsem s kočárkem nejezdila,tomu se říká skrytá vada,stačilo napsat nemám bohužel originál a vše by bylo vyřešené,sama víte,že jsem vás slušně prosila,není moje parketa nadávat někomu sprostě.Možná vy byste to tak udělala,mohly jsme se domluvit.Psala jsem,že vám zaplatím poštovné,když mi ho pošlete.Stále se nechcete nějak domluvit? Nereagovala
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu