Lenka D. (steffanoviv) ID 318316
|
|
Oblast: Děčín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 8. 2010 |
Naposledy: 19. 8. 2021, 6:41
|
|
|
|
|
|
Tereza P. (Elodea)
ID 221260
(22. 4. 2015, 22:34)
|
Bohužel mám s paní Lenkou negativní zkušenost. Prodala mi chůvičku a zatajila, že nemá funkční displej. Přestože jsem jsem výslovně psala, že "zboží beru, pokud je plně funkční". Když jsem chtěla poslat zpět peníze a zaplatit alespoň jedno poštovné, tak odmítla. Trvala na tom, že oboje poštovné platí zákazník a nejprve musím poslat já chůvičku a teprve potom ona pošle peníze. Žádné vysvětlení ani omluva... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
michaela p. (klokánek)
ID 337658
, mimibazar.cz/klokanek
(22. 4. 2015, 23:21)
|
pokud prodávající pošle nefunkční zboží a nebylo to psané v popisku hradí obě poštovné ze zákona on také se mi to stalo a psala jsem i na admi a ty mi to potvrdili |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marta P. (Domka)
ID 4823
, mimibazar.cz/domka
(8. 12. 2012, 14:29)
|
Dobrý den, bohužel musím napsat negativ, paní Lenka si u mě objednala boty pro syna, jestli počkám s platbou, že syn bere výplatu za několik dní, napsala jsem, že není problém, pak přišel e-mail, že syn si boty koupil jinde, asi dostal výplatu dříve, stává se... Tento týden opět objednávka od paní Lenky na stejné boty, s tím, že mi v pátek napíše, jestli už jí přišla výplata, v pátek napsala, že prosí o podklady k platbě a dnes opět, že ruší objedná |
ODPOVĚDĚT
|