Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Iva Š. (Ivasim) ID 31268

ÚČET BYL POZASTAVEN
Iva Š. (Ivasim) ID 31268
Ivana Šimaňoková, Na dlani
mimibazar.cz/ivasim
Oblast: Ostrava
Registrace: 14. 11. 2006
Naposledy: 20. 8. 2012, 13:38
Aktualizace: 24. 7. 2012, 12:48
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75992191
HODNOCENÍ 808
VŠECHNY FOTOGRAFIE 22
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
!Na e-shopech Výprodej skladových zásob! Změna přepravce - POŠTOVNÉ 72,- KČ PŘEVODEM DO 10-TI KG, 108,- KČ DOBÍRKOU,
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 19 negativních hodnocení
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (upraveno 26. 9. 2012, 11:32)
Po několika urgencích, aby nám paní Šimaňoková vrátila naše peníze, nereaguje !! (N) (N) (N)
Myslím, že jsem dala dostatek šancí na vysvětlení, ale také k vrácení našich peněz (podle mne 2měsíce je dostatečná doba) 8o| 8o| 8o| 8o|
Proto budeme podávat hromadné trestní oznámení :-@ :-@
Pokud jste se ještě některá nechala touhle zlodějkou napálit, ozvěte se, at se k nám můžete přidat.
Okrádat se nenecháme.
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Denisamax) ID 328853 (26. 9. 2012, 13:24)
Dobrý den, na netu jsem trošku o tom četla. Stačí když trestní oznámení podáte vy a udáte naše iniciály (jméno, příjmení, datum narození, telefon, bydliště a způsobená škoda toho jednotlivého poškozeného). U nás je dluh 700,-. Není to částka nijak obrovská, ale jde o princip. Tady jsou další okradení http://obchody.heureka.cz/na-dlani-cz/recenze/?f=3&fb_source=message. Jde to až do 2 let zpátky :-(
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (kosacci) ID 10566 , mimibazar.cz/lkosinka (26. 9. 2012, 13:26)
Dobrý den, bohužel také já mám špatnou zkušenost, dlužná částka 420 Kč také ze začátku července,
ODPOVĚDĚT
Monika K. (vonmon) ID 442660 (18. 9. 2012, 17:23)
Pokoušela jsem se paní ještě jednou kontaktovat na nové e-mailové adrese, ale paní Šimaňoková předala e-shop od 1.9.2012 nějaké paní Nápravníkové. Ta mi na e-mail odepsala,že mi s tím nepomůže, že si to mám vyřídit s dotyčnou paní. Hrůza!!!!!!!!!!!!!!! Člověk nemá dovolání. (N) (N)
Paní Zuzanko k oznámení se k Vám přidám.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (kozlík šikula) ID 162876 (1. 10. 2012, 19:31)
Paní Šimaňoková asi skutečně přadala e shop paní Nápravníkové a nebo se jedná o tutéž osobu. Udělala jsem totiž stejnou objednávku na www.na-dlani, jaká mi nepřišla a čekala, co se bude dít, když ji nezaplatím. Email mi již přišel od paní Nápravníkové a peníze jsem najednou měla uhradit na jiné číslo účtu. Nicméně jsem narazila na webové stránky paní Nápravníkové, které jsou nápadně podobné se stránkami paní Šimaňokové. Nevím, co si o tom
ODPOVĚDĚT
Olga S. (Olga1) ID 4021 , mimibazar.cz/olga1 (2. 10. 2012, 9:09)
Je to úplně stejné jako obchod Na -dlani a hodnocení na heurece je stejné http://obchody.heureka.cz/baby-city-cz/recenze/
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (kozlík šikula) ID 162876 (15. 9. 2012, 16:57)
Dobrý den, i já jsem paní naletěla. Peníze ani zboží nikde a už je to měsíc. Na maily nereaguje, telefon nezvedá. Podám na ni trestní oznámení (budu ráda, kdybychom tak učinili společně, částka by tak přesáhla 5 000 Kč, nejednalo by se pak už pouhý přestupek) Také podám stížnaost na ČOI.
:-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (16. 9. 2012, 11:11)
Dobrý den Zuzano, k trestnímu oznámení se k vám přidám. Já už podala stížnost na ČOI a čekám na jejich vyjádření. Taky jsem měsíc bez zboží/bez peněz a bez jakékoliv komunikace ze strany paní Šimaňokové. Právě jsem se dočetla, že provozovatel od 1.9. www.kreativni-hracky.cz a www.nadlani.cz je nějaká paní Eva Nápravníková. Takže přístup k internetu paní Šimaňoková má.
ODPOVĚDĚT
Klára M. (Magla) ID 298703 (24. 9. 2012, 7:55)
Jak se můžu připojit k trestnímu oznámení? Zajdu na polici a oni si to spojí v jeden případ?
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Denisamax) ID 328853 (12. 9. 2012, 21:12)
Dobrý den, také se připojuji k okradeným zákaznicím :´( Ještě mě napadla televize NOVA (aby měla taky trošku ostudy). Také mě mrzí celá situace a obávám se, že už peníze neuvidím. Paní se mi po bombardování sice ozvala, ale výmluvy koukám, že jsou pokaždé trochu jiné. (N) 8o| :-@ :´( :´(
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (13. 9. 2012, 13:56)
Dobrý den Deniso, podejte stížnost na ČOI a pak se můžete přidat k trestnímu oznámení, aby měla paní Iva zablokované weby. Se mnou paní Iva nekomunikuje vůbec.
ODPOVĚDĚT
Věra K. (ddracice) ID 48978 (15. 9. 2012, 14:38)
Já mám také velice negativní zkušennost s pí Šimaňokovou, tedy přes její internetový obchod Na-dlani. Obdržela jsem od ní zníčené odrážedlo a snažila se svést vinu na mě, navíc jsem ho koupila dráž než na něm byla uvedena cena (bylo i někde vystavené na prodejně či co). Nakonec jsem z paní peníze dostala, ale už jsem měla sepsanou stížnost na čoi, kontaktovala jsem je i telefonicky - pro radu a už měla jsem i připravený email pro tv nova - s veškerými
ODPOVĚDĚT
Věra K. (ddracice) ID 48978 (15. 9. 2012, 14:41)
emaily od prodávající. Kontaktovala jsem i ostatní nespokojené zákazníky z Heureky a jiných portálů. Všichni měli stejnou zkušennost, paní nekomunikuje, neustále se vymlouvá a svaluje vinu na kupující a to ve většině případů, není to divné?
Já jsem - díky Bohu - peníze zpět dostala. Takže držím palečky i Vám, ostatním podvedeným!
A obchod v žádném případě nedoporučuji! (6) (6) (6) (6) :-@ :-@ :-@ :-@ +o(
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (16. 9. 2012, 11:22)
Paní Šimaňoková z nás má srandu - už změnila provozovatele svých eshopu kreativni-hracky.cz a na-dlani.cz, ale stále věřím, že mé děti o hračky paní Šimaňoková neokrade.
ODPOVĚDĚT
Gabriela L. (Shamen) ID 100219 , mimibazar.cz/shamen (2. 9. 2012, 21:00)
Také se připojuji, první týden v červenci jsem vrátila zboží a od té doby pouze sliby a sliby, jsou to už téměř tři měsíce a platba pořád nedošla, také chápu starosti s dětma ale přijde mě nepravděpodobné že by paní během třech měsíců nebyla ani jednou v bance nebo na inernetovém bankovnictví Jsem zvědavá jestli se někdy dočkám. (N) (N) (N) (N) (N) +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Klára M. (Magla) ID 298703 (2. 9. 2012, 20:17)
Bohužel jsem také přišla o peníze (N) Posílala jsem paní zpět podsedák do kočárku na reklamaci a od té doby jsem neviděla ani peníze (navíc jsem platila už dvoje poštovné), ani podsedák!!! A na e-maily samozřejmě nereaguje...zvažuji proto trestní oznámení!
ODPOVĚDĚT
lenka l. (koloska) ID 113852 , mimibazar.cz/koloska (28. 8. 2012, 20:26)
Dobrý den, připojuji se k ostatním, paní Iva mi také dluží peníze a jakýmkoliv způsobem ignoruje komunikaci, maminky pokud Vás napadá, jak tuto situaci řešit, dejte vědět, protože paní Iva evidentně nehodlá peníze vrátit. Myslíte, že by nám pomohli administrítoři MMB? Lenka. Abych nezapomněla: ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Klára M. (Magla) ID 298703 (2. 9. 2012, 20:40)
Radila jsem se s administrátory a doporučují jen trestní oznámení. Do týdne se rozhodnu, dám paní ještě jednu šanci. Samozřejmě budu ráda, pokud se připojí všechny podvedené maminky :)
ODPOVĚDĚT
lenka l. (koloska) ID 113852 , mimibazar.cz/koloska (5. 9. 2012, 10:59)
Dobrý den, samozřejmě mě stále nic nepřišlo, tak se k trestnímu oznámení, poukd jej budete podávat, také připojím, možná by bylo vhodné paní naposled napsat, že pokud peníze nevrátí, podáváme trestní oznámení, co vy na to? Lenka
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (11. 9. 2012, 9:44)
Dobrý den, ráda se taky připojím. Objednávku jsem uskutečnila 14.8.2012 přes www-kreativni-hracky.cz a platbu poslala předem 8o|. Paní Šimaňoková nereaguje ani na mejly ani nezvedá telefon. Ach jo. :-@
Škoda, že jsem si neověřila předem, co je paní Šimaňoková zač, ale koho by to napadlo? Nechápu proč své e-shopy nevypne, když je nemůže obsluhovat ... ale asi to byl záměr.
Dagmar
ODPOVĚDĚT
Olga S. (Olga1) ID 4021 , mimibazar.cz/olga1 (11. 9. 2012, 19:34)
Dobrý večer, určitě podejte trestní oznámení a hlavně to oznamte na Českou obchodní inspekci, stačí přes net, mají tam na to formulář, aby už dál neokrádala zákazníky. Ona si změnila na svých stránkách Na dlani emailovou adresu. Asi Vás je hodně.
ODPOVĚDĚT
lenka l. (koloska) ID 113852 , mimibazar.cz/koloska (12. 9. 2012, 11:32)
Dobrý den, to mě mrzí, ale každopádně pokud jste objednávala 14.8. a paní Iva se Vám ozvala a poslala pokyny k platbě, tak to bylo v době, kdy se nám vymlouvala na vážně nemocné děti a slibovala vrácení peněz, takže ste mě opravdu utvrdila v tom, že paní Iva je prachsprostá zlodějka a výmluvy týkající se nemocných malých dětí jsou opravdu nejhoršího kalibru, paní Ivo styďte se!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (upraveno 13. 9. 2012, 10:34)
Dobrý den, paní Iva se mi přímo neozvala, eshop má nastavený tak, že když si objednáte zboží a chcete to zaplatit předem, tak vám příjdou platební pokyny přímo v potvrzovacím mejlu objednávky. Ale vzhledem k tomu, že věděla, že své eshopy nemůže obsluhovat z důvodu nemocného dítěte už od července, tak mi její chování přijde jako záměr se obohatit. Stále se mi neozývá, takže podávám stížnost na ČOI a následně trestní oznámení.
PS:Paní Ivo, to vám ty naše peníze opravdu stojí za ty problémy, které jste si způsobila?
ODPOVĚDĚT
lenka l. (koloska) ID 113852 , mimibazar.cz/koloska (13. 9. 2012, 9:08)
Dobrý den, aha, ale i tak je to neskutečné, s něčím takovým jsem se na MMB ještě nesetkala!!! Každopádně paní Iva si z eshopu smazala odkaz na tato její krásná hodnocení, změnila email a okrádá klidně dál. Poku bych Vám mohla bych jakkoliv nápomocná v podání trestního oznámení, klidně se na mě obraťte. Paní Jana Dolanská ( také najdete mezi negativy), chce také podat trestní oznámení, tak uvidíme.
Ale myslím, že naše peníze už neuvidíme 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Daadaa) ID 58665 (13. 9. 2012, 10:31)
Abych vám pravdu řekla, tak jsem vůbec nevěděla, že má paní Iva profil na mimibazaru. Tři týdny se mi neozývala, tak jsem zkusila MMB, protože většinou matky, které prodávají dětské hračky a nebo oblečení, většinou začínaly na MMB a pak si zřídily eshop. Ale já už bohužel narazila na její pozastavený účet. Nicméně by si musela paní Iva, změnit i jméno, aby ji nikdo na netu nenašel. Trestnímu oznámení se nevyhne, pokud mi zboží a nebo peníze nepošle do 14.9.2012.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (kozlík šikula) ID 162876 (15. 9. 2012, 16:49)
Dobrý den, jsem také podvedená, okradená a pěkně naštvaná. Jsem připravená vše předat na policii (pokud by jsme tedy společně sepsali trestní oznámení, určitě se přidávám). Na ČOI podávám stížnost okamžitě, někdo tu psal, že to jde po internetu.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (vonmon) ID 442660 (28. 8. 2012, 17:56)
Dobrý den, chtěla bych se připojit k ostatním nespokojeným maminkám. Posílala jsem Vám e-maily s dotazem na přibližný termín vrácení platby. Dosud jsem od Vás nedostala odpověď. Slíbila jste platbu do týdne vrátit a zatím jste tak neučinila. Vaši omluvu jsem přijala a chápu jaké jsou starosti s dětma když jsou nemocné, ale musíte pochopit i vy mě, že peníze, které jsem Vám zaslala nejsou žádný pakatel. Monika
ODPOVĚDĚT
Nikola Ř. (nikrezacova) ID 362587 , mimibazar.cz/nikrezacova (28. 8. 2012, 16:09)
Dobrý den, paní Ivo, jsem nucena se opět připojit k zástupu nespokojených. Omluvu jsem přijala, ale stejně nepochopila a slib, že do týdne vrátíte peníze zůstal také slibem. (child12) (child12) Pokud nám peníze v brzké době nevrátíte, obrátíme se na administrátora. (box) (box) (box) (nejdeto) (nejdeto) Nikola a kluci
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (monulez) ID 437560 (28. 8. 2012, 8:32)
Paní Ivo, slíbila jste nám, že nám platby vrátíte a zase jste tak neučinila. Jak máme potom příjmout od Vás omluvu, když se na Vás nemůžeme opět spolehnout? To je, ale vrchol. To musíme o své peníze škemrat, je to poněkud už trapné! Obchod nedoporučuji! :-@
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (24. 8. 2012, 9:32)
Od 23.7. má paní na účtě mé peníze, čekala jsem na zboží, nakonec mi 19.8. vystornovala objednávku - důvod nevím !!! napsala, že peníze pošle zpět, převod z účtu na účet je max. 1den. Do dnešního dne peníze nemám :-@ :-@ :-@ Jaká bude výmluva teď ??
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (monulez) ID 437560 (14. 8. 2012, 11:35)
Nedoporučuji!! Objednala jsem si zboží u paní Šimaňokové a dne 2.7.2012 jsem jej zaplatila převodem na účet. Objednávala jsem si plavecké pásy na dovolenou. Do dnešního dne jsem neobdržela zboží. Paní reaguje jenom na některé emaily. Nelíbí se mi, že nemá uvedeno telefonní číslo na svých stránkách. Požaduji vrácení peněz zpět, ať si pásy nechá, už mi k ničemu nebudou, když máme po dovolené. To je má první taková špatná zkušenost, že jsem si obje
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (14. 8. 2012, 11:59)
Dobrý den Mončo, tel. číslo paní Šimanoková na stránkách má, pokud jej chcete, písnu vám jej. Nejspíš Vám bude k ničemu jako mně, protože mi tel. paní třetí týden nezvedá :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (monulez) ID 437560 (15. 8. 2012, 9:57)
Dobrý den Jani, já jsem asi slepá, dívala jsem se na webové stránky paní Šimaňokové, ale v kontaktu je pouze uveden email nikoli tel. číslo. Prosím Vás o zaslání telefonní čísla, doufám, že se dovolám. Přišla mi opět zpráva z e-shopu paní Ivy Š., že nejsou připojeni k internetu z důvodu pobytu v nemocnici s dítětem do 17.8. Upřímně řečeno, nevím, co si mám už o tom myslet, dvakrát jsem trefila během objednání dovolenou, teď pobyt v nemocnici. Může
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (15. 8. 2012, 10:15)
Mončo, písnu Vám vzkaz s tel.číslem. Já zkouším volat, ale tel. mi nebere 8o|
ODPOVĚDĚT
Věra K. (ddracice) ID 48978 (15. 9. 2012, 14:45)
Ona nikdy nikomu nebere telefon. :-@
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (19. 8. 2012, 20:08)
Dobrý den, velmi se omlouvám, dovolenou jsem měla na vyléčení dítěte, což jsem dost podcenila. Opravdu jsem neovlivnila jeho zdraví, je mi líto, že nemáte zboží, které jsem Vám slíbila. Platby povracím v průběhu týdne všem. Chápu, že mé chování je neomluvitelné a nepochopitelné, jak čtu níže, děti jsou nemocné a po nemocnicích od začátku roku. Bohužel, nemám dokonalé děti ani nikoho, kdo by mě zastoupil.
ODPOVĚDĚT
Monika Z. (monulez) ID 437560 (19. 8. 2012, 22:29)
Dobrý den, omluvu přijímám. Peníze mi prosím zašlete zpět na účet. Za nemoc dítěte se omlouvat nemusíte, to snad pochopí každá maminka. Mrzí mě jenom, že jste za sebe nepověřila nějaký zástup, který by objednávky vyřídil.
ODPOVĚDĚT
Nikola Ř. (nikrezacova) ID 362587 , mimibazar.cz/nikrezacova (3. 8. 2012, 9:16)
Jelikož se mé hodnocení objevilo jen jako odpověď nespokonené paní, tak píšu znovu. NEDOPORUČUJI, objednané a zaplacené zboží po 16 dnech od zaplacení nepřišlo. Žádám o vrácení peněz, objednala jsem již jinde. Paní reaguje jen na některé maily, o tom, že zboží potřebuji do určitého data jsem ji informovala, vůbec nenapsala, že zboží nedojde, nebo že mají dovolenou. Jsem velmi zklamaná, což se mi při nákupech na MMB nebo MMA nestává. (N) (N) :-( :-( :-
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (1. 8. 2012, 12:12)
NEDOPORUČUJI !!!
Dne 18.7. jsem objednala 2 plavecké pásy, 23.7. vložila peníze na účet, na dotazy, kdy mi bude zboží doručeno paní Šimaňoková nereaguje, telefon od minulého týdne nezvedá :-@ :-@ :-@ :-@
Dnes na několikátý mejl, kdy mi bude zboží doručeno přišla automatická odpověď - od 1.8. do 10.8. mají dovolenou. Z toho mám chápat, že mi zboží přijde až po 10.8. ????
Jak je psané v podmínkách prodeje : "Nové zboží, pokud nemám skladem, objednám
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (1. 8. 2012, 12:24)
a informuji o stavu zásilky, do 14-ti dnů bude zboží u Vás." To nejspíš nebude pravda !!
ODPOVĚDĚT
lenka l. (koloska) ID 113852 , mimibazar.cz/koloska (2. 8. 2012, 12:10)
Přidávám se, také mám objednaný plavecký pás a další zboží od 12.7.2012, peníze jsem převedla ihned, s tím, že do týdne budu mít balíček doma a od té doby nic, paní nereaguje na emaily, takže pokud si ještě odjela na dovolenou, znamená to, že na konci léta nám bude pás k NIČEMU, NEDOPORUČUJI a žádám tímto paní o vysvětlení!!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Nikola Ř. (nikrezacova) ID 362587 , mimibazar.cz/nikrezacova (3. 8. 2012, 8:48)
Jsem na tom podobně, objednáno 16.7., zaplaceno 18.7., 25.7. nereaguje na mail, pak 28. ano s tím, že zboží odchází v pondělí od dodavatele. Zboží nikde. Mrkla jsem na e-shop, tam paní píše,že dodání do 10 dnů(dnes je to 16).Já blbá jsem to nechtěla dobírkou, ted kdo ví, co bude. Ten automatický mail o dovolené mi přišel taky. JE TO NA NAšTVÁNÍ! POžADUJI PENÍZE ZPĚT!!!!
ODPOVĚDĚT
JANA D. (JADOL) ID 80130 , mimibazar.cz/jadol (3. 8. 2012, 12:34)
Nechápu, vidím že je nás víc !! :-@ :-@ :-@
Zaplatila jsem 470kč, plavecké pásy nemám, potřebovala jsem je na dovolenou pro děti - jsme bez nich !!
A jak to tak vidím, budu čekat než se paní vrátí z dovolené a uráčí se mi zboží poslat (6) (6) (6)
Neuvěřitelné !!
ODPOVĚDĚT
Martina R. (Kozelková) ID 162189 (3. 9. 2011, 19:54)
Milé maminky, upozorňuji na velmi nespolehlivého prodejce. 7.8.2011 jsem objednávala plavecký pásek a dosud zboží nemám a na moje maily nikdo ani nereaguje. Druhá strana byla již 3x kontaktována,2x jsme byli odbyti,že máme vyčkat,nejprve se vymlouvali na prázdniny,pak na stěhování a nyní již nikdo ani neodpovídá. Mohu doložit maily....ROZHODNĚ BYCH JIŽ NEOBJEDNALA.
ODPOVĚDĚT
Michala S. (Michala.Siki) ID 50737 , mimibazar.cz/michalasiki (5. 5. 2011, 19:47)
Na tuto pani si dejte pozor a alespon radeji nic neplatte predem jako ja. Na muj prvni email (telefon ma nedostupny) kdy mi zbozi posle nereagovala (UDAJNE ho nedostala), az na ten kde jsem vyhrozovala policii a jeste byla arogantni a drza, a v tom duchu pokracovala. Nakonec jsem dopisovani ukoncila tim, ze ji tedy nasl. tyden v utery napisu (cekala zbozi zacatkem tydne) abych zjistila jak to vypada. Psala jsem ji v utery vecer, dnes je ctvrtek vecer a reakce opet zadna... Pred chvili jsem ji po
ODPOVĚDĚT
Michala S. (Michala.Siki) ID 50737 , mimibazar.cz/michalasiki (5. 5. 2011, 20:32)
Pred chvili jsem ji poslala odstoupeni od smlouvy, tak jsem zvedava, jestli z ni ty penize dostanu zpatky....
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (12. 12. 2010, 20:36)
(N) (N) (N) (N) Tuto prodávající (N) (N) (N) (N)NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N),NESERIOZNÍ E-SHOP.Koupila jsem u paní tříkolku,kterou jsem jí vrátila18.11.,protože přišla bez dílu,taková plastová folie,paní to svádí na PPL,tvrdila,že chodí rozložená,mě přišla vcelku,je zajímavé,že ten díl nebyl přidělán.Domluvili jsme se,že mi vrátí peníze a ještě si ten díl chce odečíst z ceny,paní mě psala,že dnes 3.12. peníze posílá,do konce týdne,žádná platba nedorazila,nyní se paní vymlouvá na nemoc.Stálé lže a vymlouvá se,nechce peníze vrátit-ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N).
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (13. 12. 2010, 22:38)
Dobrý den, nejraději bych Vás taky nedoporučila, za to jednání. Jako nakupující určitě. Nejenže jste neumožnila reklamaci u přepravce, ještě mě osočujete ze lhaní. Tříkolky mi chodí tak, jak jsem psala, neobjednávám je po jednom kusu. Jak jistě víte jako komerční prodejce, na vrácení peněz je 30 dní od převzetí zboží. Sáhněte si na své svědomí, já jej mám čisté. :-$
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 9:43)
Svědomí čisté určitě nemáte,peníze jste nechtěla vrátit,jen jste se vymlouvala.Solidní prodejci vrátí i poštovné,aby se kním zákazník vrátil,Vy jste mě ten díl odečetla z částky,který jsem ani neviděla.Poslala jste mi ji tak úmyslně,to že lžete za tím si stojím.Chtěla jsem se svámi domluvit ,ale s Vámi to nešlo.
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (14. 12. 2010, 11:20)
Dobrý den,
nejsem solidní prodejce, protože znám zákon. Vaše domněnky jsou scestné. Můžete očekávat kontrolu z Vašeho FÚ.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 18:23)
Ohrazujete se zákony,já znám zákony vím,že na vrácení je 30dní,ale Vy jste mě psala,že platbu vracíte a nic nedošlo,jen jste se vymlouvala,přitom sama víte,že jste nechtěla vrátit peníze.Pošlete si koho chcete,já nejsem komerční prodejce,neprodávám ve velkém jako Vy,mám zaplacené členství tak si tam můžu dát název "Nové zboží",jsou to věci po dětech a dětí mých sester co nepoužily,neseděli i já mám oblečení své nové co jsem neunosila :-).Nové oblečení prodávají i bez hvězd,jste trapná :-).
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 21:05)
Vy si to hodnocení zasloužíte,kdybych Vám ho nenapsala,tak byste mě peníze nevrátila.3.12. jste psala,že peníze posíláte,po týdnu nic,až po negativu,najednou to šlo.Jen nechápu od Vás ten negativ,za co?Že jsem nedostala za své peníze zboží ve 100% stavu?A když jsem Vám ji vrátila,tak jste nechtěla vrátit peníze,jen jste se vymlouvala a lhala.Vy jste mě poslala tříkolku odřenou a bez dílu,který jste si snížila z ceny.Schválně jste poslala nezalepenou krabici,a sváděla to na PPL.Jste mstivá lhářka. (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (14. 12. 2010, 21:24)
:-D ,-)
a to jste se chtěla dohodnout na smazání hodnocení? Tak nevím, kdo je tady mstivý, vážená. :-D
Nejsem Vy, abych posílala blbě zabalenou zásilku proto, že bych chtěla na Vás vydělat, podle sebe soudím Tebe? Promiňte, tady tuhle doskuzi si přečte každý rád, já tohle hodnocení prostě chci mít. +o(
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 21:36)
Mě to hodnocení tak nevadilo,myslela jsem,že se dohodneme,ale s Vámi se nedá,jste neseriozní.Holt někdo si pro korunu nechá vrtat koleno :-D :-D.Stejně to s tou tříkolkou zkusíte na jiném zákazníkovi +o(.Takového prodejce jsem ještě tady nazažila,který si neváží zákazníků.Když se prodává tak jste vztřícná,ale když někdo něco vrací tak lžete a mstíte se 8-|.Ten negativ jsem Vám napsala,protože jste mi nechtěla vrátit peníze a pořád jste lhala (N) (N).
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 21:51)
Ten balík jsem zalepila dobře na rozdíl od Vás,od Vás to byl záměr +o(.S tou poničenou tříkolkou jste to zkusila na mě,a nevyšlo Vám to,tak jste prostě naštvaná,že Vám obchod nevyšel. :-D :-D.Vy jste zlá,a mstivá.
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (14. 12. 2010, 22:38)
Nedostala jste peníze v 30-ti denné lhůtě? *-) Na to si dávám pozor vždycky.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 22:56)
To určitě +o(,po tom všem dohadováním,lhaním a negativu jste to konečně pochopila a dodržela 8-|.
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (14. 12. 2010, 23:09)
věřím, že si děláte legraci, ale mě tohle nebaví, jste "zvláštní" +o(
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (14. 12. 2010, 23:23)
To určitě ne,jen se bráním,nenechám se od Vás napadat a vyhrožovat :^).Závistivá určitě nejsem,domluvím se z každým po dobrém :-$,ale s Vámi to prostě nejde :-S.
ODPOVĚDĚT
Eva N. (Evanap) ID 250281 , mimibazar.cz/evanap (14. 12. 2010, 23:13)
Dobrý den,
nedá mi to a musím se do Vašich ataků na úkor paní Ivi vložit. Pokud máte nutkání někoho napadat z těch nesmyslů co tu píšete nejdřív si zjistěte jak se vyřizují reklamace u přepravců a pak se tu můžete ohánět Vaším nevybíravým způsobem. Divím se paní Ivě, že ztrácí svůj čas vysvětlováním věcí, které jsou zřejmé a jasné. Bohužel ve Vašem případě je vysvětlování zdá se marné.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (upraveno 15. 12. 2010, 0:02)
Paní Evo,žádná reklamace se nekonala,protože jsme se domluvili na vrácení,tříkolka byla bez dílu a odřená,tříkolku jsem poslala zpět,jen paní se neměla k tomu,aby mě peníze vrátila.Když mě psala,že peníze 3.12. posílá a do týdne nic nedošlo,tak jsem jí napsala,odpověděla mě,že je nemocná,několikrát jsem jí volala,mobil nezvedala,co jsem si o ní měla myslet?Až po negativu se to konečně vyřešilo,mě ho napsala taky,ale neoprávněně.Přece když si kupuji nové zboží,tak by mělo být bez vad,jinak ho vracím.
ODPOVĚDĚT
Eva N. (Evanap) ID 250281 , mimibazar.cz/evanap (15. 12. 2010, 0:26)
Pokud byl poškozený obal, jakože byl tak se reklamuje vždy u přepravce, proto jsou balíky pojištěné. Pokud jste poslala balík na vyřízení reklamace za zničené a neúplné zboží prodejci neměl jinou možnost než to jak paní Iva postupovala. Pokud by se reklamace vyřizovala dle toho jak se má peníze by Vám vracel přepravce po ukončení reklamačního řízení. V tom vidím hlavní problém, balík jste zaslala a řešila reklamaci za poničené zboží přepravou na špa
ODPOVĚDĚT
Eva N. (Evanap) ID 250281 , mimibazar.cz/evanap (15. 12. 2010, 0:27)
na špatném místě. Mohla byste být ráda, že paní Iva převzala zodpovědnost za přepravce a neposlala Vám balík zpět abyste ho reklamovala u přepravce. Ona už peníze za zničené zboží od přepravce neuvidí takže to byla opravdu její dobrá vůle, že Vám peníze vyplatila ze svého. Na vrácení peněz je lhůta 30dnů, takže v tom problém též nevidím. Kdyby paní Iva neměla zájem reklamaci řešit (vrátit peníze) nepřevzala by balík a ten by Vám putoval zpět.
ODPOVĚDĚT
Eva N. (Evanap) ID 250281 , mimibazar.cz/evanap (15. 12. 2010, 1:30)
Jen ještě na dovysvětlenou, pokud Vám přijde neúplný balík bez známky poškození obalu reklamujete u prodejce. V případě, že obal je neponičený, ale zboží uvnitř je poškozené je nutné reklamovat u přepravce, stejně tak při poškozeném obalu. A další základní věc je nepřebírat zásilku, která má poničený obal, předejde se tím zbytečným komplikacím. Pokud nakupující nechce podat reklamaci u přepravce je to jen a jen dobrá vůle prodejce zda převezme r
ODPOVĚDĚT
Eva N. (Evanap) ID 250281 , mimibazar.cz/evanap (15. 12. 2010, 1:31)
převezme reklamaci za přepravce. Toto jsou základní informace, které by měl vědět každý co nakupuje a prodává přes internet. Zde na mmb nejsou vyjímkou prázdné OP. Takže asi tak, opravdu nemusíte být nabroušená na paní Ivu, postupovala dle zákona a prokázala dobrou vůli řešit reklamaci za přepravce.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (iva23) ID 213316 , mimibazar.cz/iva23 (upraveno 15. 12. 2010, 2:03)
Paní Iva nepostupovala správně,chtěla po mě poslat fotky,že to bude řešit s PPL,ale řešit jsem to měla já s PPL ihned,což jsem nevěděla já ani paní Iva,informovala jsem se :-$.Když se po týdnu nic nedělo a volala jsem na PPL,kde mi tvrdili,že o ničem neví.Tak jsem napsala paní Ivě,že odstupuji od kupní smlouvy a posílám balík zpět.Ty škody si samozřejmě odečetla z ceny.Chápete jen jednu stranu,nabroušená na paní Ivu nejsem.
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (15. 12. 2010, 7:54)
Paní, mám tady nakopírovat vaše mejly, kde mi píšete, že to řešit nebudete, ať si to řeším, jak chci? Nemám s tím problém.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (Hrušík) ID 130505 (8. 6. 2010, 22:04)
Dobrý den, bohužel musím napsat, že já mám s paní Ivou špatnou zkušenost. Kdy jsem se s ní dohodla, že si zboží přijedu vyzvednout osobně, sdělila mi, že bude doma kolem šesté, takže kdykoli po šesté mohu přijet. Když jsem jí nabízela, že raději předem ještě zavolám, sdělila, že to není třeba, že mám zazvonit pod domem. Když jsem přijela něco po 19hodině, přes domovní zvonek mi pouze sdělila, že už je hodně hodin a že koupe syna, takže nic. Mám
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (9. 6. 2010, 10:04)
dobrý den,
budeme si psát přes hodnocení? Mezi šestou a sedmou jsem doma byla, poté ukládám dítě ke spánku - koupel, večeře, pohádka, spánek dítěte. Přece nevytáhnu dítě z postele, proto do sedmi. Věřím, že je to pro Vás nepochopitelné, že máme režim, na který jsme zvyklí. Meti šestou sedmou není určitě po sedmé, do sedmi opravdu pracuji a hodinu s dítětem za den si zasloužím. děkuji za pochopení,jestli jste si pomohla
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (Hrušík) ID 130505 (9. 6. 2010, 21:34)
Dobrý den, samozřejmě chápu, že máte svou rodinu a svůj režim, právě proto jsem Vám navrhovala, že Vám ještě zvolám a dohodneme se, jestli mohu přijet. Vy jste toto odmítla a řekla, že mám přijet KDYKOLI po šesté. Příště by, pro jiné, možná bylo vhodnější určit hodinu od 18 do 19 nebo tak. Já jsem jela přes půl Ostravy, abych se dozvěděla, že Váš syn spí, což mi tedy nepřipadá jako jednání ověřeného obchodníka. To je můj názor. Vy máte svů
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (10. 6. 2010, 11:04)
no to víte, Ověřený obchodník řekne mezi 18-19 a vy dojdete před půl osmou, pak je chyba na mé straně. ,-) chápu to, již se k tomuto nebudu vyjadřovat.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (Hrušík) ID 130505 (12. 6. 2010, 21:04)
V tom případě asi nevíte, co mluvíte, protože KDYKOLI PO ŠESTÉ je dle mého názoru také v 19,10h.! ale asi toho máte hodně......
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (9. 6. 2010, 10:08)
nepřijela jste si zboží vyzvednout, měla jsem dobrou vůli Vás nechat zboží vyzkoušet, než objednáte.
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (27. 11. 2008, 20:07)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Pro obchod s Vámi mám jen dvě slova: ZLEJ SEN. Jen ve zkratce:
15.11. jsem odeslala platbu, kterou jste měla okamžitě na účtě. Máme totiž obě dvě mBank a peníze se v
rámci účtů mBank "přesunují" v reálném čase, tedy ihned po odeslání jsou na účtě příjemce.
19.11. (po čtyřech dnech!!!!!) můj dotaz, zda peníze již dorazily. Odpovídáte "Ještě ne."
19.11. odpovídám "Peníze tam již mít musíte, jsme obě u mBank."
19.11. píšete "Já pak na to juknu. Zboží dojde zítra."
20.11. odpovídáte "Platbu jsem našla." (Jéje, jaká šťastná událost!!!) A dodáváte "Balík pošlu zítra".
Pět dnů se nic neděje!!!!!
25.11. opět se připomínám, kdy asi dojde ten balíček. Platbu jste dostala 15.11. a balíček stále nikde.
25.11. bez jediné omluvy či vysvětlení píšete "Opravdu nechápu, proč mi tímto plníte poštu. Balík máte poslaný."
25.11. vysvětlujete, že se Vám zásilka na poště ztratila (???)...ptám se, proč jste mi to nenapsalala?
Odpovídáte: "Z 80 lidí denně si opravdu nepamatuji, komu jsem co slíbila."
Dodávám "Tak nic neslibujte. A poradím Vám pro příště, že kdykoliv se
stane nějaká neočekávaná situace, neprodleně o tom informujte
zákazníka/ky emailem, což se v tomto případě nedělo!!!!" Až po této zprávě
najednou přijde email, že balíčky jsou
odeslaný (Co tak najednou? Že by sichr?) Tento email byl určený více zákaznicím včetně mě dne
25.11.večer. A na závěr jste mě dorazila větou "Splnila jsem vše podle
podmínek." To už je vážně k smíchu.
Dodám snad jen to, že - být Vámi - text ve Vašem profilu "balíček odesílám vždy po
obdržení peněz" bych přece jen trochu poupravila.-)
Závěr: Balíček dorazil 27.11, tedy 12 dní po tom, co jste měla peníze na
účtě!!! Řeknu Vám, to je "fofr" s Vámi obchodovat.
(box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box)
ODPOVĚDĚT
Iva Š. (Ivasim) ID 31268 , mimibazar.cz/ivasim (27. 11. 2008, 21:36)
Martino, když už chcete hanit, tak nepoužívejte pouze slova, která se hodí Vám, ale korespondenci celou. Tohle hodnocení je výsměch Vám samotné, já naše mejly doložit mohu a bylo to trošku jinak, že?
Mejl o odeslání zasílám každý večer tomu, komu bylo ten den posláno, pokud se to nelíbí Vám, mým zákaznicím ANO. Ztratil se balík na poště, což Vy NEJSTE SCHOPNA POCHOPIT, Vám by se to nikdy nestalo. (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (27. 11. 2008, 22:55)
Nechci být jízlivá, ale já prostě musím reagovat. Opravte mě, jestli v něčem nepíšu pravdu. Evidentně totiž nechápete, o co šlo mně. Přece vůbec nešlo o to, že jsem nepochopila, že se Vám ztratil balík na poště, nýbrž o to, že jste mi slíbila, že balíček odešlete v daný den, tj. 20.11., a pokud jste věděla, že nastal problém a že jste v tento den balíček neodeslala, mohla jste mi to napsat, a ne že se budu muset po 5 dnech čekání opět připomínat a ptát se, kdy mám balíček očekávat. Tam šlo o tu komunikaci se zákazníkem a plnění slibů či jakýchsi nepsaných dohod, které jsou na mimibazaru samozřejmostí. Ale co, obě dvě víme, jak to bylo.
ODPOVĚDĚT
Ing. Libuše M. (Libik2) ID 13394 (29. 11. 2008, 10:18)
Dovoluji si reagovat na toto hodnocení...
Vzhledem k tomu, že znám paní Ivu osobně, mne toto hodnocení zarazilo. :-o
Paní Iva tímto internetovým obchůdekm žije a vždy se chovala solidně nejen ke mě,ale tak i k ostatním zákazníkům. Musím upozornit, že není vina prodávajícího, pokud čekáte na dodání balíku ČP a zvláště před vánoci, dodacílhůty se prodlužují.
Pokud se stane, že prodávající přehlédne Vaší platbu na účtu vzhledem k velkým objednávkám, je to pochopitelné, všichni jsem jen lidé a dále někteří nakupující musí pochopit, že pokud zaplatíte v rámci jedné banky a prodávající má peníze ihned na účtě, není schopen ten den odeslat Váš balík!!!! Zvláště paní Iva balíčkuje v noci, protože má malé dítě, tak byste měla mít pochopení... Paní Iva byla určitě s Vámi v kontaktu!!!!
Paní Ivu jako prodávající doporučuji, je to skvělá ženská!!!!!
(koule) (koule) (balicek) (Y) |:o) (clamp)
S pozdravem Líba Knápková, Ostrava.
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (30. 11. 2008, 20:19)
Milá Líbo, chápu, že paní Iva je Vaše kamarádka, tak je pochopitelné, že se jí zastanete, je to od Vás moc hezké.Znovu opakuji, že se nacházíme na stránce hodnocení a jelikož moje zkušenost nebyla pozitivní, proto je mé hodnocení takové a hlavně pravdivé.
ODPOVĚDĚT
Svatobor S. (SvatoborS) ID 69058 , mimibazar.cz/svatobors (3. 12. 2008, 14:02)
Milá paní Martino! Paní Ivu znám, ale je to má konkurence, ne kamarádka. I přesto MUSÍM napsat, že podle mých zkušeností je paní Iva spolehlivá a férová a že vašemu hodnocení odpovídá snad někdo úplně jiný!!! Paní Ivo, nenechte se tím odradit!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (4. 12. 2008, 21:34)
Zdravím Vás, paní Simono. Věřte mi, že vůbec nechápu ten kolotoč, který se tu roztočil kvůli jednomu negativnímu hodnocení. Spousta z vás přišla na pomoc s kladným hodnocením či "poplácáváním po zádech", aniž by u některých vůbec došlo k obchůdku....
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (4. 12. 2008, 21:35)
...došlo ke zkrácení příspěvků na 250 znaků, paní Iva byla dokonce označena bannerem Ověřený obchodník. Proboha, vždyť já vám to vůbec neberu. Naopak, použila jste naprosto přesný výraz "podle mých zkušeností", protože o tom to přesně je....
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (4. 12. 2008, 21:36)
..Já napsala hodnocení naopak podle mých zkušeností. I ověřený obchodník může mít jednoho nespokojeného klienta. To je realita. PS:Tolik vykřičníků snad ani nebylo třeba.Paní Iva se určitě nenechá odradit jedním negativním hodnocením :-)Hezké Vánoce.
ODPOVĚDĚT
Martina W. (martja81) ID 53419 , mimibazar.cz/martja81 (30. 11. 2008, 20:23)
a přeji Vám krásné Vánoce (darecek) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu