Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
Hana F. (mylhaus) ID 28924
|
mimibazar.cz/mylhaus
|
Oblast: Havlíčkův Brod |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 10. 2006 |
Naposledy: 2. 10. 2024, 12:54
|
Aktualizace: 17. 11. 2021, 20:54
|
|
|
|
|
|
Hana B. (Handulinka)
ID 8790
, mimibazar.cz/handulinka
(upraveno 28. 9. 2008, 16:35)
|
Já s obchodem s paní Hanou spokojená nebyla Objednala si u mě 3 věci, chtěla slevit a já jí vyšla vstříc. Poté objednávku dvou věcí stornovala s tím, že jí nákup manžel zatrhl a objednala si pouze zimní kombinézu. Tu jsem ihned po zaplacení odeslala. Nedala zprávu o doručení balíčku, ani nevznesla žádnou námitku, poznámku k převzatému zboží. Po více než měsíci!!! mi poslala mail, že s kombinézou není spokojená, že je i přesto, že ji 2x prala, od chlupů z kočky a že mi ji chce vrátit. Trvám na tom, že kombinézu jsem prodávala čistou, vypranou a bez jakýchkoliv chlupů, natož kočičích - žádnou kočku doma ani v okolí nemáme. Po několika dohadovacích mailech mi paní kombinézu odeslala a já se přesvědčila, že pravda byla na mé straně a kombinéza je v pořádku. Byla prodávaná téměř nová, dcera ji měla na sobě pouze 2x a to ještě v kočárku. Paní Hano, Vám chci pouze napsat, že pokud nebudete při převzetí zboží s něčím spokojená nebo budete mít námitek, je třeba to řešit ihned a ne po více než měsíci!! A ještě podotýkám, že tím, že jste ji 2x vyprala, ztratila na své hodnotě I přesto jsem Vám vrátila částku v plné výši! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana F. (mylhaus)
ID 28924
, mimibazar.cz/mylhaus
(27. 9. 2008, 20:47)
|
Vážená Handulinko, balíček mi přišel 26.8. a já se vám ozvala s reklamací 13.9. (to v našem kalendáři není měsíc). To že jsem po doručení balíčku nevznesla žádnou námitku byla z mé strany asi chyba, ale nerada ubližuji maminkám na mateřské dovolené tím, abych jim napsala "dobrý den zboží přišlo, avšak plné chlupů a smrdělo". Proto jsem se rozhoda, že zkusím kombinézu nejdříve vyprat a ani po prvním a ani po druhém vyprání zápach nepolevil a navíc, když jsem se ke kombinéze přiblížila začala jsem kýchat a špatně se mi dýchalo. Nevím, zda se jednalo o chlupy z kočky nebo jiného zvířete, každopádně, ty chlupy tam byly. Paní Hana vám slibuje, že od vás již nic kupovat nebude, proto nemusíte mít strach, že bych něco reklamovala. Navíc ta vaše kombinéza mě stála celých 80 Kč na poštovném a to v ruce nemám vůbec nic. A divím se, že jste mi dala jen 2 hrozící smajlíky, když jsem taková mrcha, že jsem si dovolila zboží zaslat zpátky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana B. (Handulinka)
ID 8790
, mimibazar.cz/handulinka
(28. 9. 2008, 16:33)
|
Hano, nevyhrocujte to tolik, nepřehrávejte. Nic o mrše apod. jsem nepsala. Stojím si za tím, že prodávané zboží bylo ve 100%ním stavu, rozhodně nebylo chlupaté ani nesmrdělo, jak teď přidáváte. A to, abyste mi kombinézu poslala zpět, jsem Vám navrhlá JÁ. Tímto bych debatu ukončila, bo jak vidno, s Vámi se člověk těžko domluví. Sama jste mi v mailu psala, že jste nespokojená s více prodávajícími, což mi přihrává k tomu, že opravdu bude pravda malinko jinde. Pokud nemáte dostatek prostředků, nenakupujte radši vůbec a s manželem se poraďte předem, než se potom takhto handrkovat a vymýšlet si důvody, proč koupi stornovat a nebo vracet koupené zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana F. (mylhaus)
ID 28924
, mimibazar.cz/mylhaus
(28. 9. 2008, 17:42)
|
S typem člověka jako jste vy je těžká domluva. Obzvlášť pokud lže. Ale se svým svědomím se musíte vyrovnat sama. S tím vám nepomohu. A nehodnoťte prosím mou finanční situaci, obzvlášť v případě, že zde sama obchodujete. A pokud si myslíte, že když někdo smlouvá o ceně, nemá dostatek prostředků, jste buď hodně naivní nebo máte zbytečně přebujelé ego. Ná závěr naší debaty (zřejmě doufám marně) vás chci požádat, abyste mi přestala zahlcovat stránku balastem. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|