Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409

ÚČET BYL POZASTAVEN
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409
mimibazar.cz/barafesslova
Oblast: Plzeň
Registrace: 24. 2. 2010
Naposledy: 9. 5. 2012, 11:32
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 391
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 34 negativních hodnocení
Celkem: 34 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Marie H. (maruat) ID 149547 (11. 6. 2012, 17:14)
Opět stejná písnička,nemožnost se s paní domluvit,když už sem tam napsala byla to jen výmluva jak vše oddálit,ale skutek utek,jak se říká.Uvnitř mě se vaří krev,škoda jen že jsem na tyhle hodnocení nenarazila dřív než jsem peníze odeslala..již několik týdnu čekám a marně,ani prachy ani boty..které již teď se minuly účinkem nebo´t hlavní záměr byl pořídit si je na dovolenou,která probíhá bez nich.. :-( Vybrala jsem si špatnou prodávájící,a je vid
ODPOVĚDĚT
Marie H. (vcelica) ID 481516 (11. 9. 2013, 21:07)
Vyřešeno,ke spokojenosti obou stran..
ODPOVĚDĚT
Klára Č. (kajina87) ID 341871 (25. 5. 2012, 18:14)
Poslední email od paní byl o neprávem zablokovaném účtu, bohužel už jsem měla crocsy zaplacené. Stále čekám alespoň na reakci na moje emaily, už jsem poslala 3 a všechny bez odpovědi... Jsem opravdu naštvaná a nevím jak dál postupovat, abych dostala zpět peníze... (6) :-@ 8o| (N) :´(
ODPOVĚDĚT
Kateřina L. (lehkozivka) ID 152766 (23. 5. 2012, 13:53)
Dobrý den, psala jste že Vám byl neprávem pozastaven účet, ale už chápu proč. Připojuju se k ostatním čekám na vrácení peněz za crocsy a pořád nic ani peníze ani komunikace na email. Nutíte mě podat trestní oznámení.
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pitrisek1979) ID 362020 , mimibazar.cz/pitrisek1979 (21. 5. 2012, 13:20)
Jsem na tom uplne stejne..stale cekam bud na zbozi a to uz skoro mesic anebo ihned vraceni penez.Tohle jsem tady jeste nezazila.Nenechejte se napalit jako ja.... (N) (N) (N) (N) (N) (N) (6) (6) :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Hedvika O. (aduš2009) ID 279204 , mimibazar.cz/adus2009 (10. 5. 2012, 18:04)
prosím o urychlené vrácení peněz nebo zaslání objednaného zboží-jinak podávám trestní oznámení!!!!.
ODPOVĚDĚT
Lucia M. (Lu_Evik) ID 83163 (10. 5. 2012, 13:56)
Tak tohle už vážně SMRDÍ!!! Před měsícem jsem objednala boty, zaslala peníze na účet a paní nereaguje na maily a peníze zpět také nemám. Ráda bych paní zavolala, ale kontakt tu není uveden a na maily nereaguje.
ODPOVĚDĚT
Lucia M. (Lu_Evik) ID 83163 (11. 5. 2012, 9:15)
Peníze mi na účet přišly hned druhý den po negativním hodnocení a kontaktování admina....
ODPOVĚDĚT
Martina D. (martinaD) ID 104379 (15. 5. 2012, 11:34)
Mohu vas prosim poprosit o kontakt na admin? I ja bohuzel nemam ani boty ani penize. Dekuji. Bohuzel nemam s touto situaci zkusenost. Prosim o radu.
ODPOVĚDĚT
Erika J. (Eryika) ID 381123 (13. 5. 2012, 23:33)
Bohužel mám ten samý problém.....!!!!!
ODPOVĚDĚT
Natálie Königová (kenina27) ID 226863 (9. 5. 2012, 9:59)
Dobrý den paní Báro, i já se musím přidat k negativnímu hodnocení :-S Asi před 2 měsíci jsem si u Vás objednávala brýle s tím, že měly být do 14ti dnů... (N) bohužel. Nedostala jsem je do dneška a doufám, že po mé urgenci mi co nejdříve vrátíte peníze, jak jste psala. Nechápu, že jste mi před 14ti dny psala e-mail, že ten týden brýle odešlete, nic se nedělo a vy jste mi ani nenapsala, že je nemáte a nic odesílat nebudete a já jsem pořád čekala.
ODPOVĚDĚT
Natálie Königová (kenina27) ID 226863 (11. 9. 2013, 12:26)
VYŘEŠENO.
ODPOVĚDĚT
Martina P. (Macuska1) ID 167035 (9. 5. 2012, 9:20)
Přikláním se k NEGATIVNÍMU HODNOCENÍ. Paní absolutně nereaguje na maily, přesto, že je přihlášena na MMB! Hold jí nestojíme za odpoveď. 13.4. jsem jí posílala peníze na kabelku, nemám ani kabelku ani peníze. Pokud mi peníze nepřijdou zpátky na účet do pátku, jak jsem paní psala v mailu, podám na ní trestní oznámení z podvodu! S tím jsem se opravdu ještě nesetkala!!!! Jsem naprosto znechucená. NEDOPORUČUJI!!! (6) (6) (6) (6) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Glorie N. (gigi1212) ID 385028 , mimibazar.cz/gigi1212 (3. 5. 2012, 11:58)
NEDOPORUČUJI!!! OBJEDNALA JSEM SI KABELKU 9.4 2012 PANÍ MI SLÍBILA DO 10 DNŮ KDYŽ JSEM JÍ NAPOSLEDY PSALA OD TÉ DOBY SE NEOZVALA KABELKA NEDOSLA!! BYL TO DÁREK K NAROZENINÁM A TEDKA NIC NESEŽENU NARYCHLO DOBRÝHO , 1.5 JSEM VÁM PSALA ZASE EMAILA A NEODEPSALA JSTE !! A PRITOM JSTE TADY BYLA PRIHLASENA JAK 1.5 TAK 2.5 , KDYZ SAKRA DELATE MRTVYHO BROUKA A NEUMITE SE OZVAT TAK SI NEHRAJTE NA PRODÁVAJÍCÍ!!! MELY BY VÁM TADY TEN ÚČET ZRUŠIT! NEDOPORUCUJI NIKOMU SI U PANÍ NĚCO OBJED
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katuv) ID 343987 (24. 4. 2012, 7:34)
Tak bohužel i já dávám negativ a paní NEDOPORUČUJI těm, kteří se bojí o své peníze. Objednala jsem boty Crocs, 20.3. jsem odeslala platbu. Nyní 24.4. , pět týdnů po odeslání platby, nemám ani boty ani peníze. Stále ale doufám, že naní Fresslová pošle.....možná jsem naivní, co? :-@
Kvůli prodávajícím jako tako se snad začnu bát na MMB nakupovat.
Pokud paní nepošle platbu obratem, budu kontaktovat adminy...tohle není seriozní jednání a sem to nepatří.
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katuv) ID 343987 (25. 4. 2012, 15:36)
Po té, co jsem napsala negativ, poslala paní Fresslová peníze zpět.....jen nevím zda bylo nutné to zdržování. Mám z toho celého pocit jako by si půjčovala peníze +o(
ODPOVĚDĚT
Michaela O. (hagiasofia) ID 278546 (18. 4. 2012, 17:22)
Bohužel nemohu jinak. 16.3. jsem si objednala bundu Desigual a převedla 2160 Kč paní Fesslové na účet. Bunda mi měla přijít do 14 dnů. Nestalo se tak. Paní nereaguje na maily. Doufám, že bude tak laskava a alespoň mi vrátí paníze!!!!! Takové jednání dlouho nepamatuji. :´(
ODPOVĚDĚT
Spas B. (Sbogati) ID 348373 , mimibazar.cz/Sbogati (19. 4. 2012, 8:23)
Dobrý den Míši,chtěla jsem se Vás zeptat,jak jste pochodila,zda už máte své zboží,nebo peníze?!Já jsem si chtěla u paní zde objednat více zboží a nevím zda mám tak učinit?!Má tu mnoho negativních hodnocení.Budu moc ráda za vaši radu a odpověd.Přeji Vám pěkný den.Zuzka
ODPOVĚDĚT
Michaela O. (hagiasofia) ID 278546 (22. 4. 2012, 15:40)
Dobrý den, paní Fesslova mi peníze zaslala zpět na účet, za což ji děkuji. Škoda té předešlé nekomunikace.
ODPOVĚDĚT
Jitka J. (Jitka.Jelinkova) ID 374304 , mimibazar.cz/jitkajelinkova (18. 4. 2012, 13:34)
(N)Objednala jsem si boty CROCS,na obj.paní vůbec nereagovala, po urgenci slíbila dodat boty po Velikonocích a také si je nechala zaplatit.Po 5 týdnech neustálého připomínání se,jsem požádala o vrácení peněz,uvedla své číslo účtu a paní slíbila v pondělí vrátit peníze. Dnes jsem ji opět kontaktovala,protože peníze stále nejsou na účtu a její odpověd byla,že nemá číslo mého účtu,což je lež! Takže rozhodně NEDOPORUČUJI a doufám,že peníze vrátí!
ODPOVĚDĚT
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409 , mimibazar.cz/barafesslova (19. 4. 2012, 14:43)
Paní má peníze na účtě
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (musča) ID 151075 (18. 4. 2012, 9:04)
Mám stejnou zkušenost. Objednala jsem si boty,paní mi napsala,že do dvou dnů pošle podklady. Týden se nic nedělo,po urgencích ,jak to vypadá, žádná odpověď. Nakupuji tu často,ale takové jednání se mi ještě nestalo. Naštěstí jsem teda neposlala peníze. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409 , mimibazar.cz/barafesslova (19. 4. 2012, 14:42)
Boty měla paní objednané, jen nedošel mejl s podklady, žádně urgence jsem neobdržela
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (koalopes) ID 319307 (4. 4. 2012, 17:17)
tak ,paní mě taky nereaguje na zprávy,zboží sem objednala ,pak čekala,čekala....naštěstí sem nezaplatila ,ale tři týdny pryč a boty které sem chtěla už sem mohla dávno koupit jinde.....i sem se připomínala ,bohužel bez odezvy......NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Janina M.) ID 96328 , mimibazar.cz/janinam (upraveno 3. 4. 2012, 22:41)
Dobrý večer Barboro,
už mi pomalu začíná docházet trpělivost. Po více než měsíci nemám peníze, kabát a ani žádnou odpověď na e maily.
Nevím jak pro Vás, ale pro mne je skoro 2300 korun docela dost peněz a tak bych za ně ráda dostala objednané zboží nebo je měla zpět na účtě. Komunikace Vám očividně činí problémy, tak situaci alespoň řešte.
Tuto prodávající tedy opravdu NEDOPORUČUJI!!! (N) (N) (N)
Jana

Abych dodala - paní mi peníze dnes vrátila na účet, ale to je tak vše, bez jakéhokoliv komentáře nebo komunikace - spokojená tedy nemám být s čím.
Jana
ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (dashenka123) ID 185064 (27. 3. 2012, 23:09)
Nevim, jestli ma pani zajem zbozi prodavat nebo ne. Reagovala pouze na prvni objednavku, kterou jsem ale jeste chtela upresnit. Na dalsi me maily a vzkazy jiz nereaguje. Nakonec jsem tedy objednala jinde. Tady komunikace drhne (N) NEDOPORUCUJI!
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (veronika.tb) ID 35060 , mimibazar.cz/veronikatb (upraveno 23. 3. 2012, 9:30)
Chápu , že se může stát chyba , ale už to trvá celé moc dlouho od 5.3 mám zaplacené zboží -ihned k odeslání , ale balíček stále nedorazil :-|, dožaduji se odpovědi co se mohlo stát :-S a taky bez úspěchu. Komunikace vázne (nejdeto) , je mi líto , ale s přístupem nejsem spokojená :^)
20.3 mi byl zaslán email s podacím číslem , téhož dne až odeslán balíček a ještě na špatnou adresu :( přitom jsem na to upozorňovala . Nemám ve zvyku být nespokojená , ale tohle je opravdu moc. :( :(
ODPOVĚDĚT
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409 , mimibazar.cz/barafesslova (23. 3. 2012, 10:38)
Balíček byl zaslán na adresu uvedenou na MMB
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (lussius) ID 50050 , mimibazar.cz/lussius (8. 12. 2011, 21:01)
bohužel nejsem spokojená s prodávající. objednávala jsem 2x nabízené zboží (kabelku G.) ani na jednu objednávku nereagovala a nijak se neobtěžovala odpovědět.. NEDOPORUČUJI..
:-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Alena D. (multuška) ID 289795 , mimibazar.cz/multuska (29. 11. 2011, 22:06)
Musím se přidat k negativním hodnocením, několikrát jsem se ptala, jak vypadá objednávka a bez odpovědi. Bohužel mě mrzí, že se kabelky asi nedočkám...i když ji paní Bára údajně objednávala. A.
ODPOVĚDĚT
Vladimíra H. (Vladkah.) ID 118563 , mimibazar.cz/vladkahaskova (20. 11. 2011, 9:39)
Dobrý den,objednala jsem si kabelku Guess před 2 měsíci,naštěstí jsem si ji vzala na dobírku,protože jsem se bála,když jsem viděla špatná hodnocení. :-(Samozřejmě kabelka nikde i když paní slibovala,že brzo dorazí a trvá to už 2 měsíce. (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 34 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu