Zdeněk Ř. (babyshop) ID 273875
|
mimibazar.cz/babyshop
|
Oblast: Frýdek-Místek |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 1. 2010 |
Naposledy: 13. 6. 2014, 15:45
|
|
|
|
|
Kateřina B. (bumbka)
ID 324379
(14. 12. 2012, 7:54)
|
Dobrý den, bohužel jsem nucena napsat negativní hodnocení. Objednaný kočárek pro panenku růžovo-černý kombinovaný jsem dostala včas, ale byl na korbičce roztržený, špatně sešitý s velikou dírou. Na některých místech byl ušpiněný a o černé barvě by se taky dalo polemizovat, je spíše tmavě modrá. Nedostala jsem daňový doklad a návod nebyl v češtině. Jedná se o polské zboží a tomu odpovídá i kvalita (nečekám dlouhou životnost). Kateřina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(14. 12. 2012, 9:43)
|
Pani uplatnila reklamaci, my ji zaslali poťrebne instrukce k vyřizeni. Bohužel my nejsme vyrobci, ale řešeni reklamace se nezřikáme. Doklady jsou vystavovany dle zakona - na požadani, pani si nezažadala. Zaruka na nove zbozi je 24 měsicu a začina běžet dnem převzeti zboží. Co se týče kvality - prodáváme ročne 2500 ks těchto kočarku - toto je druha reklamace. Věřime že hodnoceni teto pani, ktera hned misto toho aby zbozi řadne reklamoval vas neodradi o |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina B. (bumbka)
ID 324379
(14. 12. 2012, 12:21)
|
Dobrý den, prodejce jsem po zjištění závady kontaktovala, poslala jsem mu fotky, kde je prokazatelně vidět díra a požádala jsem ho o slevu 25% (275Kč) z kupní ceny, protože jsem již kočárek nechtěla posílat zpět, vzhledem k blížícím se Vánocům nemám jistotu, že by se ke mně nový kočárek dostal včas. Myslím, že jsem nežádala nic nesplnitelného ani nic nepochopitelného a dobrý prodejce by mi jistě vyhověl, protože je to levnější, než řešit reklamace |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(14. 12. 2012, 13:46)
|
Reklamace jsou vyřízovány zákonným způsobem. Bohužel je zde chyba na straně kupujícího, který nechal vše na poslední chvíli. S možností reklamace, vrácení nebo výměny je třeba počítat. Nachápeme co se paní nelíbi. Způsob řešení reklamace je uvedeno v podmínkách prodeje, kupující je před zakoupením četla a souhlasil s nimi. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana P. (s2team)
ID 182883
, mimibazar.cz/s2team
(27. 3. 2012, 10:57)
|
NESPOKOJENOST NEUZNÁNA REKLAMACE U KOČÁRKU HELLO KITTY PRASKL MI JEDEN UMĚLOHMOTNÝ DÍL KTERÝ DRŽÍ KORBIČKU ANI JSTE MI NEDALY VĚDĚT ŽE KOČÁREK POSÍLÁTE ZPĚT |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(upraveno 30. 3. 2012, 15:19)
|
Paní se v uděleném negativu - viz. výše - sama přiznala, že ji praskl při montáži díl. A začala následně platňovat reklamaci? Bohužel na nevhodnou manipulaci se záruka uplatnit nedá. No prostě pokus o podvod, i když vědomě si rozbije zboží, snaží se uplatnit reklamaci. Takhle se mezi slušenými lidmi nejedená. Kdyby o díl požádala, zaslali bychom jí ho. Ale ona raději bude lhát, že zboží obdržela rozbité (zboží má 45 dní doma) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana P. (s2team)
ID 182883
, mimibazar.cz/s2team
(28. 3. 2012, 6:21)
|
TO NENÍ PRAVDA!!!!ZBOŽÍ JSEM SI PO PŘEVZETÍ ROZBALILA A NORMÁLNĚ SLOŽILA ALE POUŽÍVÁNÍM MÉHO 2LETÉHO DÍTĚTĚ SE ROZBIL DÍL KTERÝ DRŽÍ KORBIČKU A V MAILU JSEM SE ANI NEZMÍNILA O TOM ŽE TO ,MĚLO BÝT PŘI MONTÁŽI COŽ NEBYLO ALE PŘII BĚŽNÉM POUŽÍVÁNÍ!!!!!ALE NAOPAK JSEM SE PTALA ZDALI JDE POSLAT JEN NÁHRADNÍ DÍL!!!!!!!NEBO BUDU MUSET POSLAT CELÝ KOČÁREK VY JSTE SE ANI NEZMÍNILY O TOM ŽE JDE KOUPIT JEN TENTO DÍL ŽE NEMUSÍM REKLAMOVAT ALE MŮŽU SI HO KO |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(28. 3. 2012, 19:26)
|
Paní informovala, že chce kočárek reklamovat. Nikoli to, že nějaký díl rozbila. Cituji "chtěla bych reklamovat kočárek". Na žádný náhradní díl se nám nedotazovala. Kdyby se dotázala, zaslali bychom jí ho na její náklady. Bohužel na rozbití se záruka nevztahuje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana P. (s2team)
ID 182883
, mimibazar.cz/s2team
(28. 3. 2012, 19:36)
|
cituji : dobrý den chtěla bych reklamovat kočárek nebo spíše jen část která drží korbu na podvozku posílám foto určitě jde poslat jen náhradní dí a nebo budu muset poslat celý kočárek? děkuji moc a že by jste mi napsali že není nutná reklamace nýbrž že jde si koupit náhr.díl???? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(28. 3. 2012, 22:25)
|
Pořád se jedná o reklamaci, kterou jsme povinni řešit dle zákonem stanovených podmínek. Na rozbití (nevhodnou manipulaci se záruka nevztahuje). Bohužel nevíme co paní pořád řeší. Chtěla to prostě zkusit a nevyšlo. Reklamace nebyla uznána. Zboží jí bylo zaláno v zákonem stanoveném termínu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana P. (s2team)
ID 182883
, mimibazar.cz/s2team
(29. 3. 2012, 6:27)
|
HMM JISTĚ ALE KDYBY JSTE MI NABÍDLA JINÉ ŘEŠENÍ HNED TAK SI UŠTEŘÍME SPOUSTY ČASU A MÍSTA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(29. 3. 2012, 20:34)
|
My nemůžeme navrhovat jiná řešení. Vše je řešeno dle zákona. Výše uvedená paní se pokusila o podvod, který jí nevyšel. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Vanesa B. (vanoušek)
ID 24593
, mimibazar.cz/vanesa7
(18. 2. 2010, 8:58)
|
zdravím,koupila jsem asi před 3 týdny nový kočárek,požádala jsem o záruční list,který jsem u kočárku nenašla,paní byla velice nepříjemnánic mě do dnešního dne neposlala,tohle se mě ještě nestalo,když se jedná o novou věc,nelze vyhazovat 1000,a navíc,když ho chci ?????????musím znova uhradit poštu- za odeslání,-odpovídá p.adéla-id 188911obě albíčka spolu souvisí, ,je to můj názor,ale třeba je nás víc |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(18. 2. 2010, 12:40)
|
PANÍ SI OBJEDNALA NA TOMTO ID KOČÁREK A ANIŽ BY STORNOVALA PRODEJ OBJEDNALA SI U U MÉHO MANŽELA. DAŇOVÉ DOKLADY JSOU VYSTAVOVÁNY DLE ZÁKONA NA POŽÁDÁNÍ - VIZ. PODMÍNKY PRODEJE. DAŇOVÝ DOKLAD BYL ZASLÁN E-MAILEM. DÁLE NERESPEKTUJE VÝŠI POŠTOVNÉHO A BALNÉHO V INZERÁTU A NEUSTÁLE MI TVRDÍ, ŽE JSEM VYDĚRAČ NA POŠTOVNÉM - ZBOŽÍ JE ZASÍLÁNO JAKO OBCHODNÍ BALÍK - CENA POŠTOVNÉHO JE VYŠŠÍ NEŽ U OBYČEJNÉ POŠTY. DÁLE PANÍ VYHROŽUJE SOUDEM A JE VELMI SPROST |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kateřina Vanesa B. (vanoušek)
ID 24593
, mimibazar.cz/vanesa7
(18. 2. 2010, 19:11)
|
JSEM RÁDA-----UŽ SE MĚ OZVALI 2 PANÍ Z FRÝDKU MÍSTKU,TAKÉ POTVRDILI MŮJ NÁZOR,TO ŽE SE OZVU O PARAGONJE U PANÍ VELKÝ PROBLÉM,ALE MUSELA JSEM NA TO UPOZORNIT---VIZ ODPOVĚD I U P.ADÉLY ID------188911-------JSOU TO JEDNA OSOBA,KOČÁREK JSEM SI VZALA U PANA MÁ O NĚCO LEVNĚJŠÍ POŠTU-IHNED JSEM ZAPLATILA,KDYBYCH HO NECHTĚLA ,TAK HO NEPLATÍM,TED MĚ PANÍ NAPADÁ-ALE PARAGON STÁLE NEMÁM TAK PONAUČENÍ???????????????? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(18. 2. 2010, 20:42)
|
CITACE ČÁSTI E-MAILU OD KUPUJÍCÍ BORKOVÉ - VYHROŽOVÁNÍ - " NAVÍC ,KDYŽ SE JEDNÁ O NOVOU VĚC-TO PAK VYPADÁ,ŽE TO MÁTE NA ČERNO, sestra děla vedoucí spravce daní na finančním úřadě" UDĚLEJTE SI ÚSUDEK SAMI..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Kateřina Vanesa B. (vanoušek)
ID 24593
, mimibazar.cz/vanesa7
(18. 2. 2010, 21:59)
|
už nemám k paní slov,napsala jsem PANÍ at už mě neobtěžuji,a pokud bere jako vyhrožování,MOJE HODNOCENÍ,a že se zeptám sestry,která je na finančním úředě,zda to tak má být,tak je to ubohý?????? PARAGON NEMÁM?????????????,SNAD SE KOČÁRKU NIC NESTANE A PANÍ MĚ NEBUDE UŽ NAPADAT A VYMÝŠLET SI,A DĚKUJI DALŠÍM PANÍM,KTERÝ SE MĚ OZVALY A ASPON MEILEM MĚ PÍSLY,ŽE JE SPRÁVNÉ,ŽE JSEM SE OZVALA--DÍKYYYYY ,A UŽ SE K TOMU NEBUDU VYJADŘOVAT (F |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(19. 2. 2010, 10:49)
|
První žádost aby mne paní již neobtěžovala padla z mojí strany, protože faktura byla zaslána e-mailem, tak jak je v podmínkách prodeje. Paní Vanesa ventiluje své problémy i své kamarádky, které mne pak také obtěžují e-maily - prostě třetí osoby - které neviděly vulgární komunikaci uvedené paní a jejich stanovisko je pouze jedna paní povídala. A jinak nemohu mít osobní odběry?? Je nelogické aby si kupující platil drahé poštovné, když může mít osobní |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Kateřina Vanesa B. (vanoušek)
ID 24593
, mimibazar.cz/vanesa7
(19. 2. 2010, 17:49)
|
nevyjadřuji se-ale ponaučení --PRO VŠECHNY----MYSLETE NA PARAGON---JÁ HO NEDOSTALA,OZVALA SE ,A TAHLE SE PANÍ ZACHOVALA VANESA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(20. 2. 2010, 8:39)
|
DAŇOVÝ DOKLAD, KTERÝ SLOUŽÍ I JAKO ZÁRUČNÍ LIST BYL ZASLÁN IHNED PO VYŽÁDÁNÍ E-MAILEM, DLE PODMÍNEK PRODEJE. POZOR NA UVEDENOU PANÍ. JEN VYHROŽUJE UDÁNÍM NA FINANČNÍ ÚŘAD A NEUSTÁLE SI VYMÝŠLÍ A LŽE. VENTILUJE SVŮJ VZTEK PŘES SVÉ KAMARÁDKY, KTERÉ MI ZAČALY PSÁT TAKÉ NESMYSLNÉ E-MAILY. A NEUSTÁLE I PŘES MOJÍ ŽÁDOST, ABY MI PŘESTALA PSÁT E-MAILY JE PÍŠE. PROSTĚ JIŽ BEZ KOMENTÁŘE |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kateřina Vanesa B. (vanoušek)
ID 24593
, mimibazar.cz/vanesa7
(20. 2. 2010, 9:18)
|
ŽE TO PANÍ NENÍ JAKO PRODAVAJÍCÍ ,NENÍ BLBÝ------PARAGON NEMÁM-------A ONA MĚ NAPADÁ,TO BYL OBCHŮDEK VÁM POVÍM,NAPÍŠI SVOJE HODNOCENÍ A ONA TAHLE ODEPISUJE-TO JE CO VANESA,ALE DÍKY OSTATNÍM ZA PÍSNUTÍ,CO SE DÁ DĚLAT,AT SI PÍŠE CO CHCE-RADĚJI BY MĚLA POSLAT PARAGON , |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdeněk Ř. (babyshop)
ID 273875
, mimibazar.cz/babyshop
(28. 2. 2010, 13:18)
|
PANÍ OBDRŽELA FAKTURU E-MAILEM - DLE PODMÍNEK PRODEJE IHNED PO ŽÁDOSTI.UŽ NEVÍM CO VÍCE MŮŽU DĚLAT. PANÍ VANESA MNE NEUTÁLE OBVIŇUJE Z NĚČEHO CO NENÍ PRAVDA. JE JIŽ NA ČERNÉ LISTINĚ. |
ODPOVĚDĚT
|