Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Beata D. (Plivova) ID 269191

ÚČET BYL POZASTAVEN
Beata D. (Plivova) ID 269191
Oblast: Praha - východ
Registrace: 11. 12. 2009
Naposledy: 24. 8. 2011, 13:51
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 31
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Kateřina S. (katasa) ID 363986 , mimibazar.cz/katasa (13. 10. 2014, 13:37)
neuhrazená objednávka,zablokovaný účet mluví za vše!!!!!!!!!! tím,že budete objednávat jako neregistrovaná si moc nepomůžete,podle emailu vás každý lehce dohledá,boty prodány,za mě NIKDY VÍCE,toto jednání vážně nechápu (N) (N) (N) (N) (N) (N),objednávka z emailu-janaplivovaj@seznam.cz
ODPOVĚDĚT
Dominik M. (proboubelky) ID 20657 , mimibazar.cz/proboubelky (11. 8. 2011, 13:23)
Dobrý den, pokud byste se slušně ozvala a napsala, že již nemáte zájem, nebo si prostě z nějakého důvodu nemůžete tuniku odebrat, negativ bych Vám nedala. Nenávidím ale, když něco rezevuju, třeba i měsíc, pak se ptám, co se děje a člověk mi není ani schopný normálně napsat, co se stalo.
Takže negativ, za nedostatek slušnosti..... (N)
ODPOVĚDĚT
Jana R. (Jája & Pája) ID 78462 , mimibazar.cz/jajaapaja (25. 7. 2011, 10:49)
Dobrý den,
na začátku července jste si objednala zvířátka LPS a žádala mě o počkání s platbou po mateřské do 10.7. A já ráda souhlasila. Vím, že je to nepříjemné. Ale už je 25.7. a peníze nepřišly a ani žádný mail ani zpáva a na mé zprávy nereagujete, ač jste byla přihlášená na MMB. Je mi to tedy líto, ale nedoporučuji, Vám zboží odkládat.
Pěkný den, jana
ODPOVĚDĚT
Beata D. (Plivova) ID 269191 (27. 7. 2011, 12:53)
Dobrý den Jani, slíbila jste mi že zrušíte hodnocení které jste mi udělila, ale nestalo se tak. Věřila jsem že jste pochopila moji nelehkou situaci která mě vedla ke zrušení domluveného obchůdku. Je mi to moc líto, ale i tak Vám přeji spoustu spokojených maminek. Jana Plívová
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 58520 (2. 5. 2011, 12:57)
Za sebe NEDOPORUČUJI :-S :-S :-S
paní má už více jak měsíc věci v rezervaci, nereaguje na vzkazy ani maily :-@ (6) :-@
(N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 137571 (upraveno 7. 4. 2011, 19:42)
Tři týdny jsem čekala na zanedbatelnou částku,, no snad mi to dorazilo, jen platbu nemohu identifikovat, ani jméno nic, jinak tedy po 3 týdnech kontaktování a čekání jsme obchůdek dokončili (H) (H) (H) (H) (H) ještě k tomu jste mi napsala špatné hodnocení, no to bych po měsíci čekání nakorunky měla snad já, nemůžete odpovědět, kde bylo zboží špinavé a že jste měla jen nervi, tak kvůli Vašim nervům, doporučuji navštívit psychiatra vzhledem k Vašemu hodnocení a pozastavenému účtu se mi chce smát
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu