Nikola Ch. (NIKI007) ID 26613
|
|
mimibazar.cz/niki007
|
Oblast: Chomutov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 12. 10. 2006 |
Naposledy: 5. 6. 2021, 17:14
|
Aktualizace: 5. 11. 2018, 16:59
|
|
|
|
|
karel b. (kareluuuu)
ID 270704
(18. 9. 2012, 18:28)
|
Nedoporučuji , zboží vůbec nedorazilo, nezájem komunikovat!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikola Ch. (NIKI007)
ID 26613
, mimibazar.cz/niki007
(27. 9. 2012, 12:04)
|
Vážený pane Karle, psala jsem Vám, že jsme s malou v nemocnici, bohužel, že Vám tričko pošlu poté. Souhlasil jste. Tričko jste obdržel týden po platbě a v pořádku. Tak nevím kde že by byla ta chyba. Nicol |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petr M. (gabroš)
ID 13367
, mimibazar.cz/gabros
(2. 9. 2011, 21:02)
|
Paní objednala zboží a neuhradila. Na výzvu sice reagovala, ale do dneška (9 dnů po výzvě) stále nemám úhradu. NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gabina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikola Ch. (NIKI007)
ID 26613
, mimibazar.cz/niki007
(3. 9. 2011, 11:13)
|
Milá Gábinko, psala sem Vám že chci bundičku vyměnit za jinou, reagovala jste až za pár dní, ale to je v létě pochopitelné, psala sem Vám také, že jsem v nemocnici se zlomenou rukou, platbu jsem provedla ihned po návratu tj. 1.9., tak až budete mít korunky na účtě, buď mi zašlete mnou objednanou bundičku nebo korunky zpět, když nejste spokojená. Děkuji a krásný sluníčkový den Nicol a Natali A mj. pokud se podíváte na hodnoceníčko, opravdu žádné takov |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petr M. (gabroš)
ID 13367
, mimibazar.cz/gabros
(7. 9. 2011, 20:03)
|
DObrý večer, psala jste že jste byla na dovolené nikoli v nemocnici, a to 25.8., tedy den po výzvě že nemám úhradu (ten jsem zaslala 24.8.). Rovněž, že chcete vyměnit bundu za delší jste psala 25.8. v 11:08 hod a já Vám 25.8.2011 ve 13:23 hod napsala, že jsem budnu vyměnila. Takže jsem reagovala obratem. Očekávala jsem tedy, že uhradíte následně ihned. Bohužel nestalo se tak. Gabina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Nikola Ch. (NIKI007)
ID 26613
, mimibazar.cz/niki007
(10. 9. 2011, 13:23)
|
Děkuji za promtní vrácení korunek. Krásný den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Milena M. (Milamka)
ID 30303
, mimibazar.cz/milamka
(18. 12. 2009, 11:54)
|
po 20 dnech a upomínce neuhrazená objednávka: růžový baletní svetřík/bolerko za 27,-Kč, komunikace téměř nulová, dvakrát jsem zasílala podklady, svetřík dala do rezervace a nedočkala se ani odpovědi. vaši rezervaci ruším a další obchodování nemám zájem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikola Ch. (NIKI007)
ID 26613
, mimibazar.cz/niki007
(upraveno 21. 12. 2009, 21:13)
|
Milá maminko,
objednala jsem si u Vás svetřík a dresík, odpověděla jste mi, že bohužel už není, ať se podívám na Vaše aukce, zda-li se mi něco nehodí. Bohužel velikostně ne. Po dalších dnech jste mě upozornila, zda-li chci svetřík, který jste avizovala že nemáte. Divné, ale budiž, platbu jsem tedy provedla po uvedení vašeho účtu. Platbu jsem tedy provedla 14.12.přes poštovní složenku a očekávala svetřík. Také nic. Ale jsou Vánoce takpošta krapet ne |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Milena M. (Milamka)
ID 30303
, mimibazar.cz/milamka
(21. 12. 2009, 22:36)
|
Milá paní, těžko jste si u mě mohla objednat dresík když jsem v nabídce žádný neměla, ani jednou jste nenapsala, že samotný svetřík nechcete. Těžko jste platbu mohla provést 14.12. protože mě se připsala dnes 21.12. v 19:27 od vaší objednávky z 28.11. je to celkem 23 dní. Jak jsem již psala vaši rezervaci jsem zrušila a o obchodování s vámi nemám zájem, zašlete mi číslo účtu pro vrácení peněžní částky ponížené o poplatky bance. |
ODPOVĚDĚT
|