Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
Michaela G. (Erďa.) ID 26584
U žabičky
|
|
mimibazar.cz/erda
|
Oblast: Vyškov |
Registrace: 12. 10. 2006 |
Naposledy: 1. 7. 2013, 18:20
|
Aktualizace: 1. 7. 2013, 12:21
|
|
|
|
|
Anna F. (AnuskaF)
ID 379418
, mimibazar.cz/anuskaf
(25. 7. 2013, 22:01)
|
Mně se ozvala, že pošle objednané a zaplacené zboží. Když jsem jí napsala, že zboží jsem už objednala jinde a chci peníze zpět, tak si hraje na mrtvého brouka. Je nás takových víc? Mně dluží přes 800,. Ozvětě se. Anna |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena K. (valentyna2013)
ID 473239
(upraveno 4. 7. 2013, 16:05)
|
PROSIM VSECHNY, KTERE TAKTO PŘIŠLI O PENÍZE U TÉTO PODVONICE, AT SE SEM NAPIŠÍ, BUDEME TO ŘEŠIT!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anna F. (AnuskaF)
ID 379418
, mimibazar.cz/anuskaf
(4. 7. 2013, 7:44)
|
Tak jsme na tom všechny stejně. Poslala jsem 800,- a jsou evidentně v čudu. No, to je skvělý. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jarmila K. (jukl)
ID 322264
(30. 6. 2013, 23:31)
|
Tak bohužel, musím napsat negativ. 14.5. jsem si objednala zboží, komunikace velmi vlažná, pokud už nějaká odpověď byla, tak mi to přišlo jako výmluva. Zboží nakonec prý nedorazilo od dodavatele a s paní jsme se domluvily na vrácení peněz 8.6. Od té doby na maily paní neodpovídá, nemám peníze ani zboží a mám toho už dost |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena K. (valentyna2013)
ID 473239
(1. 7. 2013, 9:24)
|
hmmm, tak to máme podobný, prima, takže jsme přišly o peníze? paráda....a to jsem jí neposlala málo, kam to nahlasit?? mám už toho taky plný zuby... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
KATERINA W. (katchenkaw)
ID 468596
(1. 7. 2013, 15:21)
|
Tak to nejste jediné, já paní také poslala 17.6. peníze a od té doby ticho....na emaily paní nereaguje |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena K. (valentyna2013)
ID 473239
(1. 7. 2013, 15:41)
|
to je supr a to jsem jí neposlala zrovna málo..., jdu to nahlásit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
KATERINA W. (katchenkaw)
ID 468596
(3. 7. 2013, 13:27)
|
Maminky, dostaly jste už někdo zpátky své peníze? Koukala jsem na internet a i eshop paní Gájové je zavřený....tak jsem jí opět napsala email, když se neozve tak jí zavolám....Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra M. (Ddelfínek)
ID 167380
(9. 1. 2013, 21:46)
|
V prosinci jsem si objednala plyšovou hračku furreal.Po týdnu mi paní napsala,že kočku nemá dodavatel na skladě a že mi paní peníze pošle obratem zpět.Je leden a paní neodepisuje na e-maily,na sms zpravy ani nereaguje na volání!!! Tohle je opravdu vulgární. Ale milá paní,narazila jste!!!Nejsem typ člověka co si nechá vše líbit!!! Rozhodně nikomu NEDOPORUČUJI!!!!!!! A tohle rozhodně budu také dál řešit!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka K. (KatkaKoh)
ID 167825
(upraveno 6. 2. 2013, 11:24)
|
Dobrý den, dopadla jsem naprosto stejně a chtěla jsem poprosit jestli nemáte náhodou její adresu už jí nemohu nikde najít. Paní narazila já si to taky nenechám líbit tak bych Vám byla moc vděčná kdyby jste jí věděla VYŘEŠENO |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva P. (Iuaa)
ID 308316
, mimibazar.cz/iuaa
(4. 1. 2013, 13:48)
|
DOŘEŠENO-----------Začátkem prosince jsme si objednaly stolní hru.Když se víc jak týden balíček neukázal, tak na můj dotaz,jestli dorazí do Vánoc, že je to dárek mi paní odepsala, že ta hra nedošla se zbožím a že mi pošle zpět peníze. Dnes je 4.1. a na účtě peníze stále nejsou. Paní mi na emaily neodepisuje. Na jejím eshopu jsem si našla číslo na mobil a napsala ji, a nic. Naprostá nespokojenost, nemáme zboží ani peníze, rozhodně to budeme dál řešit, takhle se slušný člověk nechová!!Nedoporučuji, stačí se podívat na hodnocení na Heurece. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Denisa S. (Denuli)
ID 72491
, mimibazar.cz/denuli
(upraveno 10. 1. 2013, 19:37)
|
Tak 26.11.12 jsem obědnala 2x výukový ovladač od Fisheru. Nemám ani zboží (paní se omluvila, že již nedojde) a ani do teď peníze na účtě komunikace žádná. Je to moje bohužel první negativní zkušenost zde na MMB. Mrzí mě to |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
ADELAINE trade s.r.o (mamitati)
ID 10049
, mimibazar.cz/mamitati
(25. 7. 2012, 13:45)
|
Dobrý den p. Gájová, nezlobte se ale i my musíme napsat negativ. Pokud jste obchodník tak víte že to co teď děláte Vy si obchodníci nedělají....Máte u nás 4fa po splatnosti Chvili jste komunikovala a ted nic....Aktualizovat fotky aktualizujete, ale neragujete. Proč????Ozvěte se. Děkuji Nellys.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (Jana Vavřinová)
ID 429893
(23. 7. 2012, 21:10)
|
1. 4. 2012 jsem si zboží objednala, ihned zaplatila. Po 3 týdnech, kdy se nic nedělo jsem se dozvěděla, že paní Gájová je se synem v nemocnici...tak jsme se s jejím manželem domluvili, že objednávku zrušíme a on pošle peníze zpět. Chápu složitou situaci, ale nechápu, proč tento e-shop stále provádí aktualizace na mimibazaru, odesílá se zboží a nikdo v poslední době není schopen reagovat na mé emaily a poslat peníze, když tak jednou slíbili. Už jsem sice v |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar K. (aprilmouse)
ID 8094
, mimibazar.cz/aprilmouse
(17. 7. 2012, 11:14)
|
Po mnoha upomínkách paní Gájová stále nezaplatila za práci, kterou si u mě objednala na zakázku Tuto mou práci dále používá pro vlastní prospěch... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna F. (Nikyfa)
ID 406716
, mimibazar.cz/nikyfa
(10. 4. 2012, 21:22)
|
Dnes mi konečně skoro po 3 týdnech balíček dorazil,bohužel musím hodnotit negativně,platbu jsem posílala hned ten den,paní mě vůbec neinformovala,že zakoupená věc není skladem a jaké bude její dodání!!až když jsem napala po 14ti dnech e-mail,tak mi odepsala že příští týden zboží dorazí a pošle,stalo se až na konci týdne a opět žádná iformace o tom,že je balíček odeslaný,až když jsem po druhé napsala e-mail .... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela G. (Erďa.)
ID 26584
, mimibazar.cz/erda
(12. 4. 2012, 11:57)
|
Paní jsem psala,že jsem byla se synem v nemocnici,bohužel i to se stává a plánované to nebylo.Pro zboží jezdím průběžně,protáhlo se to díky té nemocnici.to že jsem balíček odeslala a paní nenapsala je pravda,ale nepíši o tom nikomu z časových důvodů,pokud se někdo dotáže jako paní,odpovím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anna F. (Nikyfa)
ID 406716
, mimibazar.cz/nikyfa
(12. 4. 2012, 17:28)
|
To že jste byla v nemocnici se synem,tak to chápu,ale celou dobu jste tu průběžně balíčky odesílala a myslím,že pokud je dodací lhůta delší,tak je slušnost svým zákaznicím napsat,to si myslím,že je solidní jednání e-shopů!!a ne že si musím ještě o své zboží psát ,nakupuji tu od jiných prodejců pořád a tohle neznám! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela G. (Erďa.)
ID 26584
, mimibazar.cz/erda
(13. 4. 2012, 18:31)
|
manžel odesílal balíčky co měl nachystané,zbytek šel až jsme byli doma,mějte se hezky,Míša |
ODPOVĚDĚT
|