GÁBINA J. (ornela) ID 26386
Ornela
|
|
mimibazar.cz/ornela
|
Oblast: Ústí nad Labem |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 10. 2006 |
Naposledy: 15. 1. 2021, 10:38
|
Aktualizace: 29. 1. 2020, 19:50
|
|
|
|
|
|
Jiřina T. (jijicek)
ID 129046
, mimibazar.cz/jijicek
(12. 9. 2012, 17:19)
|
Bohužel paní nemohu jako kupující doporučit, jelikož ignoruje povinnosti, které jí zákon ukádá. Zjistí , že je cigareta vadná, pak jí dále používá a vypotřebuje liquid i atomizéry, a až pak ji reklamuje a chce vrátit celou částku !!! Částka vám byla vrácena, s odečtením vámi vypotřebovaných položek, a ani to jsem dle zákona nemusela vracet !!! Přesto lže v mém hodnocení a vyhrožuje mi, a to i přes to, že mám veškeré její maily zdokumentované. NEDOPORUČUJI !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 15. 12. 2015, 23:08)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jiřina T. (jijicek)
ID 129046
, mimibazar.cz/jijicek
(13. 9. 2012, 7:41)
|
Až na to, že toto není vůbec moje hodnocení, ani můj profil !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 15. 12. 2015, 23:10)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jiřina T. (jijicek)
ID 129046
, mimibazar.cz/jijicek
(13. 9. 2012, 18:44)
|
Vážně? O tom tedy já nic nevím Ono si stačí pročíst vaše stará hodnocení, aby bylo vidět, jak jste schopná jednat se svými zákazníky. Psát někomu že chce určitě reklamovat zboží protože nemá prachy, nebo napsat že se o věc nestará i když jste ji vůbec neviděla, to je docela silný kafe |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 15. 12. 2015, 23:10)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jiřina T. (jijicek)
ID 129046
, mimibazar.cz/jijicek
(upraveno 15. 9. 2012, 20:21)
|
ŠMEJDY NEPRODÁVÁM, POKUD ZROVNA VÁŠ KUS BYL VADNÝ, MĚLA BÝT PROVEDENA OKAMŽITÁ REKLAMACE, A NEMĚLA JSTE ZBOŽÍ DÁLE POUŽÍVAT !!! POKUD MNE CHCETE OBVINIT ŽE PRODÁVÁM ZDRAVOTNĚ ZÁVADNÉ ZBOŽÍ, PROSÍM O POTVRZENÍ OD LÉKAŘE ČI Z LABORATOŘE !!! A NA TO ŽE JSTE CELÝ LIQUID VYKOUŘILA, A TVRDILA ŽE VÁM 14 DNÍ TEKL DO PUSY, JSTE TEDY DOST ČILÁ, KDYŽ BYSTE MĚLA BÝT DLE VAŠICH SLOV OTRÁVENÁ, NEHLEDĚ NA TO, ŽE KDYŽ VÁM POPRVÉ LIQUID ZAČAL TÉCT, MĚLA JSTE ZBOŽÍ IHNED PŘESTAT POUŽÍVAT, VAŠE DALŠÍ UŽÍVÁNÍ BYLO TEDY NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 15. 12. 2015, 23:09)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(3. 10. 2009, 7:54)
|
NERADA DÁVÁM NEGATIV, ALE NUTÍ MNĚ K TOMU JEDNÁNÍ TÉTO PANÍ. V ŘÍJNU MINULÉHO ROKU JSEM SI U NÍ KOUPILA PRO DCERU ODRÁŽEDLO HUDORA, TENKRÁT OBCHOD PROBĚHL V POŘÁDKU A BYLI JSEM OBĚ SPOKOJENÉ, TE´D PO ROCE SE NÁM ROZBILA BRZDA, MANŽEL SE SNAŽIL OPRAVIT, ALE NEJDE TO, NAPSALA JSEM JÍ TEDY , ŽE BYCH CHTĚLA UPLATNIT PRÁVO NA ZÁRUKU, KTEROU SE TADY PANÍ OHÁNÍ U INZERÁTŮ,DOKLAD MÁM, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(3. 10. 2009, 8:00)
|
TAKŽE JSEM NEVIDĚLA PROBLÉM, JENŽE PANÍ SE MNOU PĚKNĚ VYBĚHLA. NEJEN ŽE MI NAPSALA, ABYCH SI KOLO UTÁHLA NEBO NECHALA OPRAVIT V NĚJAKÉM SERVISU ZA POPLATEK, AČKOLI MÁM ZÁRUKU, ALE JEŠTĚ MNĚ OSOČILA, ŽE KOLO NEUDRŽUJEME , DĚLALA JAKO ŽE VŠECHNO VÍ A ZNÁ, IKDYŽ JSME SE NIKDY NEVIDĚLY A NEZNÁ NÁS A NIKDY U NÁS NEBYLA. ÚDRŽBA JE U NÁS SAMOZŘEJMÁ, A KDYBY TO ŠLO, PORADILI BYCHOM SI SAMI, NAVÍC MNĚ PANÍ NESTYDATĚ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(3. 10. 2009, 8:04)
|
OSOČILA, KDYŽ MI NAPSALA, ŽE JE JÍ TO JASNÉ, ŽE SE CHCI KOLA ZBAVIT, PROTOŽE JE PODZIM A POTŘEBUJI PENÍZE. TO MNĚ OPRAVDU URAZILO! JESTLI TO TAKHLE DĚLÁ ONA, TAK JÁ TAK ZOUFALÁ TEDY NEJSEM. ANI SE NEOMLUVILA, TAKOVÉ JEDNÁNÍ, BYCH OD ODBCHODNÍKA, U KTERÉHO UTRATÍM 1000 KČ OPRAVDU NEOČEKÁVALA. TAKŽE SILNĚ NEDOPORUČUJI, OBCHOD PROBĚHL SICE DOBŘE, ALE TÍMTO NEKONČÍ, A ZÁRUKA, KTERÁ JE SOUČÁST OBCHODU, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Simona P. (sissa)
ID 9
(3. 10. 2009, 8:08)
|
JE DOST DŮLEŽITÁ, ALE TADY MI TO ASI NENÍ NIC PLATNÉ.PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE PANÍ SEM NAPÍŠE SVŮJ KOMENTÁŘ, JAK TO NENÍ PRAVDA A KDESI COSI, ALE JÁ JEN POTŘEBOVALA NAPSAT SVŮJ NÁZOR A TÍM TO PRO MNE KONČÍ, IKDYŽ V MŮJ NEPROSPĚCH, ALE URÁŽET SE TEDY NENECHÁM! DOUFÁM, ŽE SI PANÍ DÁ PŘÍŠTĚ POZOR, JAK A S KÝM KOMUNIKUJE , ABY ZASE NEPŘESTŘELILA. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 25. 10. 2011, 8:47)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 30. 10. 2010, 10:55)
|
Po roce používání přestala fungovat brzdička, nejedná se o výrobní vadu ani skrytou vadu ! Doporučila jsem paní, aby si zašla do kterékoli prodejny kol a za seřízení brzdy zaplatí 30 Kč, v případě výměny opotřebované brzdy je částka cca 100 Kč, tedy cca tolik kolik by zaplatila za poštovné, pokud by posílala odrážedlo zpět. Brzdy se o potřebovávají a to v zavislosti na používání a určitě to není důvod k reklamaci. Je nutno kolo pravidelně servisovat a pokud tak nečiníte, musíte si opravu opotřebení uhradit sama. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 30. 10. 2010, 10:58)
|
Brzdu vám necháme opravit, budete však opravu či seřízení hradit, navíc zaplatíte 2x poštovné navíc. Pokud si myslíte, že je to pro vás výhodné zašlete odrážedlo zpět. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 3. 2. 2011, 22:32)
|
Tady je vidět paní Simono jak NERADA dáváte negativ, až tak nerada, že to nerada rozmazáváte přes 4 odstavce !!!! Opotřebení brzdy není důvod k vrácení platby ani k reklamaci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana B. (Handulinka)
ID 8790
, mimibazar.cz/handulinka
(7. 1. 2009, 20:53)
|
CHTĚLA BYCH UPOZORNIT VŠECHNY, KDO CHTĚJÍ U PANÍ GÁBINY OBJEDNAT "MAXI KUCHYŇKU SMOBY - TEFAL", ŽE V INZERÁTU UVÁDÍ NEPRAVDIVÉ ÚDAJE, A TO, ŽE OBSAHUJE 3 MINI TEFAL PŘÍSTROJE (TOPINKOVAČ, VARNOU KONVICI A MIXÉR). NENí TOMU TAK A KDYŽ JSEM NA TO PANÍ GÁBINU UPOZORNILA A SNAŽILA SE PODAT REKLAMACI, NEBYLA MI UZNÁNA S TÍM, ŽE BY JÍ TOTO MOHLA PSÁT KAŽDÁ DRUHÁ MAMINKA, JEJÍŽ DÍTĚ HRAČKA OMRZELA NEBO NĚCO ROZBILO!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 30. 10. 2010, 11:02)
|
Maminky to není pravda, paní lže.V říjnu ode mě koupila kuchyňku a dnes to je 7. ledna ji prý až rozbalila a zjistila, že jí chybí díly, které v ní ani být neměly.Zakoupila si totiž jiný typ kuchyňky, který jsem jí nabídla, protože tu co chtěla jsme již neměli.Na krabici OBR fotografie, do mailu paní dostala fotku, kuchyňku chtěla a nyní po více než dvou měsících reklamuje.Zboží převzala v ŘÍJNU bez námitek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 13. 7. 2009, 21:35)
|
Zkuste si v kamenném obchodě koupit drahou hračku a jít ji po více než dvou měsících vrátit se slovy, že jste se spletli, že to není to co jste chtěli |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana B. (Handulinka)
ID 8790
, mimibazar.cz/handulinka
(upraveno 8. 1. 2009, 9:43)
|
Omyl, takto si to paní nepředstavuje, paní si představuje, že obdrží zboží, které objednala, a to se v tomto případě nestalo. Objednala jsem kuchyňku, v jejímž inzerátu stálo: "Balení obsahuje mj. 2 pánve, 3 mini Tefal přístroje (topinkovač, varná konvice, mixér)." Vy jste mě, Gábino, upozornila na to, že dodáte kuchyňku, která bude v odlišném barevném provedení, než je uvedeno v inzerátu, nikoliv na to, že..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Hana B. (Handulinka)
ID 8790
, mimibazar.cz/handulinka
(upraveno 10. 1. 2009, 20:08)
|
...že mi pošlete o nějaké části méně, a v tom vidím velký rozdíl. Nikdy jsem se ani slovem nezmínila, že bych chtěla vrátit peníze. Chci jen to, za co jsem zaplatila a chybělo. Ano, kuchyňku jsem koupila s velkým předstihem začátkem listopadu jako dárek, který byl darován až nyní. Proto byl také nedostatek zjištěn až nyní. Nevidím v tom žádný problém, vy rozbalujete předem dárky, které poté darujete? Záruční lhůta, pokud vím, je 2 roky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 9. 1. 2009, 0:57)
|
Nikdy jsem s oprávněnými reklamacemi nedělala problémy.Po obdržení balíku, jste měla zboží zkontrolovat, napsat mi, toto není to co jsem chtěla.Na krabici byla velká fotka kuchyňky !!!Máte ze zákona 14 dní.2 roky je záruka na zkryté či výrobní vady.Poslala jsem Vám zboží po předchozí domluvě a zaslala jsem fotografii,souhlasila jste a pokud si něco objednám,zásilku samozřejmě zkontroluji,zda jsem obdržela to co jsem objednala.Nejsem-li spokojena OBRATEM to vrátím a ne po více než 2 měsících!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
budulinek b. (budulinek.kladno)
ID 125747
(15. 5. 2008, 19:02)
|
Bohužel musím této prodávající napsat záporné ohodnocení.Ve své nabídce tvrdí že ke zboží dostanete doklad o koupi a záruku. Měli jsme zájem o skluzavky až po druhé objednávce cca 14ní se nám ozvala a stím že paragon vystavit nemůže ...doslovně napsala ...Nejsem komerční prodejce, nevystavuji faktury.... Myslím si že se z její strany jedná o cílený podvod zákazníků MMB a měl by s tím admin něco dělat. Nechápu jak vůbec může prodávat nové znoží bez ŽL. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(upraveno 15. 12. 2015, 23:13)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|