Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Pavlína L. (Lisanda) ID 25947

Pavlína L. (Lisanda) ID 25947
Oblast: Ostrov nad Ohří
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7. 10. 2006
Naposledy: 28. 5. 2018, 19:31
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 97
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (29. 4. 2011, 13:07)
Dobrý den, chtěla bych vrátit 4500 kč za robotický vysavač u něhož baterie vydrží 10 minut a poté se vypne, jelikož jste tuto skutečnost neuvedla u inzerátu mám právo na vrácení peněz. Kdyby jste to měla napsáno u inzerátu nebo mě o tom informovala vysavač bych si určitě nekoupila Protože mi píšete, že mi jen přispějete 500 kč na nákup baterie nové, která stojí okolo 2000 kč a nechcete mi peníze vrátit tak to píši zde na doporučení administrátora. Odstrčilíková
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Lisanda) ID 25947 (30. 4. 2011, 21:35)
Prodala jsem Vám funkční zboži v záruce za skoro třetinovou cenu než je nákupní , které bylo použité cca 3-5x na vyzkoužení
Byla jsme ochotna Vám na novou baterii přispět půlkou ceny za levnější baterii (seženete přímo u I-robota za 999Kč nebo jsme Vám poradili delší, 16h cyklus dobíjení, ani jedné možnosti jste nevyužila (anebo o ni ani do našich e-mailů nic nenapsala)
Mě to připadá, že jste si zboží vyzkoušela , nevyhovuje Vám a tak je jchcete mermomocí vrátit zpět.
Jak jsem již psala - nejsem žádná podvodnice, na MMB prodávám již dlouhou dobu a nemám zapotřebí druhou stranu klamat!!!! Pokud si dobře pamatuji ani jste se před prodejem neinformovala na nic jiného než jpouze na záruku a do kdy.
ODPOVĚDĚT
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (2. 5. 2011, 11:01)
Dobrý den, nová baterie stojí okolo 2000 kč, za 1000 kč je baterie slabší a tím by vysavač jel mnohem kratší dobu. Kdyby jste mě o tomto informovala tak bych si vysavač nevzala. Vysavač jsem před použítím nabila, jak je v návodu. Kdyby byl vysavač v pořádku tak si s radostí nechám, ale aby mi jel 10 minut a pak se vypl je mi k ničemu. Nikdo neříká, že jste podvodnice, ale měla jste vše do inzerátu uvést. Podle Sdružení ochrany spotřebitelů mám právo na vrácení zboží, jelikož jste neuvedla v jakém stavu zboží je. Mrzí mě, že se takto stavíte k reklamaci a musím do toho zatahovat i administratora. S pozdravem Odstrčilíková
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Lisanda) ID 25947 (2. 5. 2011, 13:48)
Také jsem o veškeré e-mailové komunikaci mezi námi administrátora informovala
Vzhledem k tomu, že je to Vaše tvrzení proti Mému tvrzení , až budu mít vyjádření o stavu zboží od prodejce (reklamací) poté můžeme dále jednat o kompenzaci
P.Lišková
ODPOVĚDĚT
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (2. 5. 2011, 20:57)
Dobrý den, v obchodě, kde prodávají Iroboty mi řekli, že na baterii je záruka jen půl roku, takže se žádná reklamace u prodejce nedá udělat a vy jste tohle měla mít uvedeno u zboží a ne že jste mi napsala, že je do konce roku robot v záruce. Odstrčilíková
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Lisanda) ID 25947 (3. 5. 2011, 19:52)
Paní Odstrčilíková, Vy si mě pletete s osobou podnikající v nákupu a prodeji jakou jste Vy. Já jsem Vám robotický vysavač prodala jako soukromá osoba a byl plně funkční, jak již manžel psal naposledy byl vyzkoušen 14dní před prodejem. Tudíž se na mě nevztahuje povinnost vzít Vám zboží zpět nebo ho posílat do reklamace. Jak píšete baterie je spotřební zboží, tak jste měla vědět, že nepodléhá 2leté záruce (to já jako osoba nepodnikající nevím). Proto jsem ochotna Vám na baterii přispět částkou 500Kč jak jsem již psala mnohokrát, ikdyž jsem Vám prodala funkční zboží. Jestli jste Vy dodržela podle návodu 16h cyklus nabíjení, to nevím, aspoň jste se o tom nezmínila, že jste zboží uvedla do chodu dle návodu a baterie se tak mohla nedodržením tohoto 16h cyklu nenávratně poškodit a teď vinu dáváte mě!!!
P.Lišková
ODPOVĚDĚT
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (upraveno 4. 5. 2011, 10:59)
Dobrý den, psala jsem Vám, že jsem vysavač nabila jak je v návodu a vše hned v prvním emailu. Nejde tady o to kdo je podnikající a kdo ne, o baterii jsem se dověděla až v obchodě s irobotama a Vy když jste ho měla doma jste to určitě musela vědět. Mrzí mě, že takto jednáte se zákazníkama, budu muset tedy investovat do nové baterie, jelikož vidím, že jiného řešení se nedočkám. Žádám Vás proto o příspěvek 500 kč ná nákup nové baterie a doufám, že už vše bude bez problému. S pozdravem Odstrčilíková
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Lisanda) ID 25947 (upraveno 4. 5. 2011, 21:45)
Dobrý večer,
v e-mailu jste doslovně napsala, po prvním zprovoznění vydržel 10 minut v provozu.
Ale nic o správném 16h cyklu nabití baterie, takže se domnívám, že jste to neudělala a jak jste se správně informovala u IRobota (toto jsem učinila i já) ,ale Vy jste už celou větu nedopsala, že když neprovedete nebo nedokončíte 16h cyklus dobíjení může se baterie nenávratně poškodit!! Ikdyž mě bombardujete neustálými negativy není Vám hloupé si ještě napsat o kompenzaci, kterou jsme Vám od začátku nabízeli, i přes tento Vás postoj do konce příštího týdne peníze pošlu
ODPOVĚDĚT
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (5. 5. 2011, 9:01)
Dobrý den, vysavač jsme nabili jak je návodu na 16 hodin a že světílko u tohoto nabíjení bliká rychle. Přijde mi, že už se chytáte všeho možného, určitě nejsem žádný hlupák, abych nepostupovala podle návodu u tak drahé věci. Psala jsem Vám celou dobu ve slušnosti, ale vy jste mi potom neodpovídala a začal mi psát Váš manžel, ale to že jeden napsal to že jste barterii dobíjeli a druhý, že jste o tom nevěděli to je taky trochu divné.
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Lisanda) ID 25947 (10. 5. 2011, 16:49)
Tímto posledním vzkazem jste mě přesvědčila, to co jsem si myslela hned poprvé, jenom lžete. Já jsem Vám psala (tím myslím i e-maily od mého manžela) také ve slušnosti a s přístupem vyřešit problém. Jenom Vy vystupujete neslušně a píšete samá negativa(tyto vzkazy jsme měly řešit přes soukromé e-maily a ne přes hodnocení MMB!! ) Není pravda jak píšete,že jsem neodpovídala, ihned jsem to předala manželovi, který věděl technické i provozní věci ohledně robota, a také se Vám hned ozval. Nevím co je na tom divného, že jsme o baterii nevěděli, jelikož když jsme naposledy robota před prodejem zkoušeli, baterie byla funkční!!!
ODPOVĚDĚT
Hana O. (HannahCZ) ID 110073 , mimibazar.cz/hannahcz (11. 5. 2011, 22:44)
Dobrý den, nevím, proč bych měla lhát, kdyby bylo vše v pořádku tak Vám nic nepíši a nic neřeším a místo tohoto tady máte hodnocení pěkné. Já jsem Vám sem psát nechtěla, ale když jsem psala administrátorovi o radu, řekl mi ať Vám napíši hodnocení, a sama víte, že jsem Vás před tím psala email, že nerada píši špatné hodnocení a chtěla bych vše vyřešit normálně. Už jen to, že si dovolíte napsat někomu, že lže je dost neslušné a svědčí o všem.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu