|
|
Petra B. (Casey)
ID 15569
, mimibazar.cz/casey
(21. 11. 2010, 16:26)
|
Tak i ja se musim pridat,bohuzel jsem si u pani take koupila boty se kterymi nejsem spokojena,zadala jsem o vraceni,ale neuspela jsem. Pry jsem obchodnice a ze i ona mela vice zajemcu,tak nebudu mit problem si je prodat sama!! Tak nevim,zda se takto spravna obchodnice jako je ona ma ci vubec muze chovat. Neuspela jsem,tak jako ostatni,ale vidim,ze jeji ucet je jiz pozastaven,coz je jedine dobre!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina K. (B.B.)
ID 3306
(19. 11. 2010, 18:56)
|
Ajeje! Minulý týden jsem si u paní objednala zimní boty Puma. Boty jsou menší než paní uváděla, neodpovídají stavu, jsou daleko více opotřebené, než uvedla Paní jsem kontaktovala více emaily, bohužel se mi taktéž neozvala! Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta B. (lady-mar)
ID 41407
(upraveno 18. 11. 2010, 23:01)
|
UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY NAKUPUJÍCÍ. Paní Hilda mi poslala boty, které jsou prasklé ani ne 1 cm nad podrážkou, což u zimních bot je zásadní věc. Nafotila jsem vadu, a přes mail jí kontaktovala a zaslala tyto fotofrafie. Nikdo se nezval. Také jsem zasílala vzkazy na MMB. Přestože se paní Hilda na MMB přihlásila, opět se vůbec neozvala! Vůbec nekomunikuje, nic nechce řešit! Obchod si dobře rozmyslete, ať nenaletíte jako já, a jako i jiné maminky. Zdraví Market |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vlaďka G. (Vladulenka)
ID 169510
, mimibazar.cz/vladulenka
(11. 11. 2010, 19:14)
|
Tuhle paní v žádném případě nedoporučuji!!!Je zlá a arogantní!V případě,že pošle boty s ne malou vadou,kterou se v inzerátu neobtěžovala uvést,nevrátí peníze,nepřistoupí ani na jakékoli jiné řešení,zkrátka napíše ať si boty prodáte dál a za víc.S takovým hyenismem jsem se dlouho nesetkala 800kč jsem mohla vyhodit z okna a ušetřit si nervy s paní která napíše,že nemá čas na debaty s mamama co se nudí na MD.Ráda zájemcům přepošlu maily |
ODPOVĚDĚT
|