|
|
|
|
Nada T. (nadulik) ID 67190 (upraveno 30. 12. 2012, 15:08) | ||
Dobrý den, musím dát neutrální. Kalhoty které jsem objednala dorazily vel. dobrá , jen jiný typ než na foto. Psala jsem paní mail, ale bohužel žádná odezva. Vracet je nebudu, ale příště pozor. Děkuji p.Evě má pravdu, že vánoce jsou svátky klidu.Paní Lucce obchodnici jsem psala před svátky, protože kalhoty pro dceru měl být dárek. Odezva přišla druhý den svátek, až po hodnocení neutrálním. Nechtěla jsem po prodejci nic víc jen aby si dala pozor, že kalhoty byly jiné než na obrázku. Odpověť začala tím že lžu. Další věci vyhrožování adminy apod mě samotné nebyly o svátcích příjemné. Musíte brát obě strany když chce někdo reagovat.Pro mě neg a tu ponožku už mi neprodávejte jak jste mi odepsala. |
||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (upraveno 31. 12. 2012, 10:55) | ||
Samozřejmě,že žádná odezva o Vánocích - tento čas patří jen mé rodině a pokud nejste schopná vydržet na odpověď do pracovního dne - nemám k tomu více co říci.\r\nNavíc jste mi psala jen info,že dorazily jiné,ale vracet je nebudete - tak na co jsem měla reagovat! Dobrý den,že Vás hanba nefackuje - nejdříve napíšete,že kalhoty vracet nebudete a po 4 dnech se rozhodnete mi za to napsat negativ. Jasně jste mi napsala,že jsem zvyklá jen na dobré hodnocení - takže pomsta? :o))) A ano chtěla jsem psát adminům jelikož jste nebyla schopná poslat foto až poté co jsem napsala,že je budu kontaktovat. |
||
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (upraveno 30. 12. 2012, 16:14) | |||
Vánoce jsou svátky klidu a pohody a i prodejce má nárok si je v klidu užít!!!! | |||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (31. 12. 2012, 11:02) | ||||
Evičko moc děkuji za zastání (jste moje zlato :o)) - ono nemá cenu s touto paní něco řešit, nakupuje ode mě 3 roky a vždy vše o.k. Kalhoty mají jiný střih kapes, samozřejmě má nárok je vrátit,ale nechce a pak si ještě dovolí mi psát,že jsem zamindrákovaná. |
||||
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (31. 12. 2012, 11:41) | |||||
Lucinko,mě taky pani napsala do vzkazů,ale myslím,že každý má právo se vyjádřit. Lucinko máte hromadu spokojených zákaznic a já se k Vám vždy moc ráda vracím. |
|||||
ODPOVĚDĚT |
Nada T. (nadulik) ID 67190 (2. 1. 2013, 18:40) | ||||||
Děkuji paní, že se vyjádřila oboustranně. Vyjádřit se může každý | ||||||
ODPOVĚDĚT |
Nada T. (nadulik) ID 67190 (2. 1. 2013, 15:36) | |||
Hanba mě nefackuje to máte pravdu. Odezvu o Vánocích jsem samozřejmě nečekala, ale bohužel já Vám psala mail 22. prosince ( svátek bohužel nebyl), a po 4 dnech jak píšete jsem napsala hodnocení neutr. v tom znění, že vel seděla,jen typ kalhot je jiný ale kalhoty vracet nebudu. Nebylo nic špatně jen jsem naspala abyste si dala pozor. Vaše odpověď, že lžu a chcete foto a vyhrožování adminy z Vaší strany mě překvapilo. Foto jsem zaslala po svátcích, protože svá | |||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (2. 1. 2013, 15:46) | ||||
Pokud máte potřebu diskutovat běžte do diskusí od toho tu jsou a nedělejte si je z mého hodnocení - nejsem Vám na to zvědavá!!! | ||||
ODPOVĚDĚT |
Hana T. (HanaTrkalova) ID 331426 (24. 11. 2011, 18:34) | |
Svetr HM (680Kč)zaplacen 17.10.2011. Do dnešního dne 24.11.2011 svetr nemám. Vulgární, nechutné urážky po emailu od této prodejkyně, jen proto, že jsem se slušným způsobem dožadovala zaplaceného zboží, nebo popřípadě vrácení peněz! Sebrala peníze a nic se neděje!!! NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (24. 11. 2011, 19:26) | ||
Paní Trkalová koukám,že pokračujete i nadále, nechápu - dostala jste i podací číslo balíčku a 15.11. jsem na poště podala reklamaci o které jsem Vás také informovala a Vy mě neustále nazýváte zlodějkou ať Vám vrátím peníze a nejde Vám vysvětlit,že takto to nechodí,že musím počkat zda ho pošta najde nebo ne a oznámí mi to. No nemám pro Vás již slov!!! a o urážkách raději pomlčte, to co vše jste si dovolila mi napsat si myslím je vrchol! |
||
ODPOVĚDĚT |
Hana T. (HanaTrkalova) ID 331426 (24. 11. 2011, 20:18) | ||
Jejda, Vy umíte být najednou i slušná! | ||
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (24. 11. 2011, 21:04) | ||||
Lucinky se tedy musím zastat.Nakupuji u ní ráda a dlouho a je to báječná,milá a ochotná prodejkyně.Peníze se nikdy nevrací dřív,než je reklamce u České pošty vyřízena.Eva | ||||
ODPOVĚDĚT |
Olga J. (ólinuška) ID 161504 , mimibazar.cz/olinuska (24. 11. 2011, 20:34) | ||
Mě se ztratil balíček/od jiné prodávající/,od pošty mi přišel lístek,který jsem podepsala,prohlašujete,že balíček Vám opravdu nepřišel,vrátíte poště a cca za 3 neděle mi od prodávající přišly peníze zpět na účet. Od paní Lucky nakupuji již cca 2 roky a je to velmi milá a slušná paní,nikdy jsem neměla žádný problém.Olga |
||
ODPOVĚDĚT |
Iveta S. (adelaa) ID 77485 , mimibazar.cz/adelaa (24. 11. 2011, 20:53) | ||
No já u Lucie nenakupuji poprvé a vždy jsem byla spokojená,dokonce pokud zboží nebylo skladem a já ho již zaplatila,mi napsala,že mi vrací platbu zpět.Takže problém bude pravděpodobně u české pošty. | ||
ODPOVĚDĚT |
Pavla K. (Pavkop) ID 56573 , mimibazar.cz/pavkop (24. 11. 2011, 22:33) | ||
Myslím, že všichni tušíme, kde je zakopaný pes.........nedostatek tolerance a slušnosti vládne světem. Pokud pošta ještě nevydala vyjádření, nemůže s tím Lucka nic dělat !! Myslím, že když se koukneme na hodnocení........Lucie téměř 6000 a toto první negativní a paní Hana 8 a z toho 3 negativní........netřeba dalších komentářů !! Já byla s paní Lucií spokojená....ochota, solidnost.......děkuji Pavla |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480 , mimibazar.cz/bonzur (25. 11. 2011, 8:20) | ||
Lucka je jedna z nejlepších prodávajících tady na MMB a myslím,že tohle nemá zapotřebí .Jenže když ono je lepší hned otevřít ,,pusu,, a pěkně vynadat,,..to jde líp než pochvala!! A svézt na někoho se to prostě musí... | ||
ODPOVĚDĚT |
Šárka N. (Saribaba) ID 237262 , mimibazar.cz/saribaba (25. 11. 2011, 8:43) | ||
Musím se (jako spousta maminek zde) paní Lucky zastat - je to poctivá, milá, komunikativní a velice ochotná prodávající - což ukazuje i její počet spokojených zákaznic! Objednala jsem od ní už nespočet balíků a nikdy nebyl problém a nakupuji jen u ní . Bohužel ČP před Vánoci nestíhá nebo dokonce balík ztratí a to prodejce nemůže ovlivnit a je třeba vyčkat na vyřízení reklamace | ||
ODPOVĚDĚT |
Marcela F. (mfilipek) ID 16292 , mimibazar.cz/mfilipek (14. 10. 2010, 20:33) | ||
Né všechny obchody se podaří dle představ. Ale takový obchodní přístup jsem ještě nezažila. Protože má objednávka nebyla úplná. Lucie mi mailem potvrdila, že počkáme na další termín, abych neplatila 2xpoštovné. Na naši dohodu zapoměla a balík mi poslala neúplný. Když jsem se ohradila, svou chybu ani nepřiznala natož, aby se omluvila. Dala mi najevo, že jí svými požadavky obtěžuji. Přesto že jsem zaplatila, zboží mi neprodala a bez upozorně | ||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (14. 10. 2010, 20:43) | ||
Marcelo nepíšete pravdu, s Vámi obchod nešel dle představ - před nákupem nečtete podmínky prodeje, poté neustále píšete otázky které tam máte zodpovězené a jste rozčilená,když neodepíši ihned - bohužel to v mém množství není možné! Svou chybu jak víte jsem uznala a nabídla Vám,že zbytek objednávky samozrejmě zašlu na své náklady,ale poté co jste mě začala urážet,že nejsem obchodník roku atd.,jsem odmítla Vám cokoliv prodat (na což mám právo) a i | ||
ODPOVĚDĚT |
Adéla Č. (OBASPORT) ID 12234 , mimibazar.cz/OBASPORT (28. 10. 2010, 16:01) | ||
Milé maminky, na Lucku nemůžu říct ani jedno křivé slovo, je super prodávající, již několikrát jsem u ní nakoupila a vždy jsem byla velmi spokojená jak s komunikaci tak se zbožím. Rozhodně je profesionál . | ||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (29. 10. 2010, 22:12) | |||
Adélko moc děkuji , bohužel nejsou všechny zákaznice jako Vy - to by byla pohádka | |||
ODPOVĚDĚT |
Radka Š. (skulavicka) ID 8572 (6. 7. 2009, 19:21) | |
Tato paní mě svým jednáním dost zklamala ,ohání se velkým počtem objednávajících,ale na nepříjemné odpovědi si čas udělala velice rychle-žije v tvrdé realitě že? Je to na ní znát.Proč bych tomu měla rozumět já?,stačí že tomu rozumí přece ona.,byla její odpověd. Na MMB objednávám už dost dlouho,ale tohle se mi ještě nestalo.Příště raději objednám jinde | |
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (6. 7. 2009, 20:10) | ||
P.Radko je mi upřímně jedno,že osobu jako jste Vy jsem zklamala. Před nákupem čtěte podmínky prodeje,mám se v období slev opravdu co ohánět a také mám svou rodinu. Za to,že jsem Vám nesehnala dres,my budete psát jestli je jako velký problém ho objednat ho znovu? A co kdybyste slušně udělala novou objednávku? A první co jste mi napsala bylo,že jsem arogantní - no nevím kdo z nás dvou to je,zřejmě byste si měla uvědomit,že svět se netočí je |
||
ODPOVĚDĚT |
Radka Š. (skulavicka) ID 8572 (6. 7. 2009, 21:22) | ||
Nepsala jsem hodnocení,kvůli tomu,že jste nesehnala objednané zboží.Za zmínku stojí Vaše chování,na hodnocení má právo každý,vy jste ho také využila po svém. | ||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (6. 7. 2009, 21:46) | ||||
Přestanete mi z hodnocení dělat diskusi? Pokud nemáte co dělat tak si sedněte a zamyslete se nad sebou jak se chováte. Drze jste se mě ptala proč jsem jako extra neobjednala Váš dres a já Vám NORMÁLNĚ vysvětlila,že to je problém hradit za Váš jediný dres 400 kč za zpracování objednávky. Opravdu se s Vámi nemíním o ničem bavit, hodnocení máte také za drzost a urážky - na to Vám nejsem zvědavá!!!! |
||||
ODPOVĚDĚT |
Radka Š. (skulavicka) ID 8572 (7. 7. 2009, 6:56) | ||||
moc pěkné | ||||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (7. 7. 2009, 8:09) | ||||||
já vím | ||||||
ODPOVĚDĚT |
Michaela Č. (MichaelaČep) ID 174928 , mimibazar.cz/michaelacep (7. 7. 2009, 8:50) | |||||||
Když už se ta diskuze tady tak rozjela, tak taky něco přidám . Od Lucky jsem objednála aspoň 6x. Udělala jsem objednávku a třeba za dva dny jsem si vzpomněla, že by se mi ještě něco líbilo, tak jsem to napsala. Bez problémů to Lucka připsala. Pokáždé mi na můj, někdy určitě přiblblý, dotaz odpoví. Myslím si, že to je jedna z nejochotnějšímch a nejmilejších prodávajících na MMB chodí, tak jak řekne. Míša |
|||||||
ODPOVĚDĚT |
Andrea P. (andri78) ID 16497 , mimibazar.cz/volf (5. 11. 2008, 10:27) | ||
Naprosto nepřiměřené a neurvalé chování prodávají Objednala jsem si botičky Hello Kitty, poté jsem je viděla v reálu v obchodě (nebyly hezké a z jiného materiálu), tak jsem se chtěla jen ujistit, zda katalogová fotka presentovaná v albíčku paní Lucie opravdu odpovídá skutečnosti. Na základě mého dotazu, mě paní Lucie sjela tak nehorázným způsobem, že jsem objednávku zrušila, protože takové chování nejsem ze strany prodávajího si nemusím nechat líbit. Navíc paní Lucie zmínila, že zákazníků má dost a objednávka za pár korun ji nevytrhne. Abyste si své zákazníky udržela Andrea |
||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (5. 11. 2008, 11:21) | ||
Andreo nečtete podmínky prodeje a poté si určujete u mě v obchůdku pravidla???? Ty si určujte u sebe a že jsem Vás neinformovala,že je objednávka závazná???? No já doufám,že umíte číst . Nejdříve se dotazujte a poté objednávejte a nepoučujte,že bych se měla hodně učit,já myslím,že se ke svým zákazníkům chovám slušně a pokud ne každý má právo jít nakoupit jinam. Ano Vaše objednávka za 250 kč mi opravdu nestojí za dohady a svých stálých zákazníků mám dost a dobře vědí,že semnou se vždy dá na čemkoliv domluvit. Zákazníky jako jste vy opravdu nepotřebuji a nechci - Vaše arogance je neskutečná. Proto jsem také přestala u Vás objednávat Next,protože komunikace opravdu na nule - bez kouska lidskosti,prostě obchod a konec. Takže mě nepoučujte o chování a Vy se učte komunikovat s lidmi trochu lidsky!!! Mějte se a ušetřete mě Vašich meilů jak jsem hrozná a Vy dokonalá |
||
ODPOVĚDĚT |
Andrea P. (andri78) ID 16497 , mimibazar.cz/volf (5. 11. 2008, 11:40) | |||
Paní Lucie, asi jste se dnes špatně vyspala, jinak si nedokáži vysvětlit Vaše chování . Vaše obchodní komunikace, tedy jestli se to tak dá nazvat, tyto informace nobsahovala i tak jsem svou objednávku vůči Vám brala jako závaznou. Nevznesla bych dotaz, kdybych botičky v obchodě neviděla, nenapadlo by mě pochybovat, že neodpovídají obrázku, jistě byste na to upozornila. Ale když jsem je viděla, raději jsem se přeptala, než provedu úhradu předem. To je naprosto logické. Vy jste se do mě pustila tak nehorázným způsobem, že po výměně několika mailů jsem u Vás raději objednávku zrušila, neboť si takové chování nemusím nechat líbit. To, že kritizujete moji obchodní korespondenci není na místě, neboť na ní není nic neobvyklého, naopak si ji zákaznice chválí, že je na profesionální úrovni a obsahuje vše co upravuje náš obchodní vztah. Můj obchůdek zde na mmb je převážně komerční, i tak si s každou zákaznicí vyměním několik mailů, pokud tomu její dotazy vybízejí a to vždy na tz. kamarádské úrovni. To, že jste mě v loňském roce zaslala jen objednávku bez dalších vět, dostala jste na ni jen potvrzení objednávky s podmínkami a poděkováním. Ne všechny maminky - zákaznice se chtějí po mailu vybavovat. |
|||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (5. 11. 2008, 11:53) | ||||
Tak p. Andreo zaprvé si přestaňte dělat z mého hodnocení diskuzi , na to nejsem zvědavá,ale Vás asi baví se zviditelňovat . Ano Váš dotaz je logický před uzavřením objednávky, Vy jste viděla nějaké boty v Humaniku a ne v HM, já prodávám HM a fotka odpovídá reálu. Celá naše komukace začala tím,že jste se zeptala zda odpovídají a pokud ne neodeberete si je a já se ohradila proč jste se nezeptala předem - a to je ten problém, někdo Vás upozornil na chybu a to asi nesmí,protože Vy jste přeci bezchybná. Vaší konverzaci nekritizuji záměrně,ale protože to tak prostě je,proto já přestala u Vás nakupovat. Pokud si míníte dále ulevovat a obhajovat se tak už ne přes mé hodnocení a prosím už mi neposílejte nevyžádané meily s Nextem - to opravdu není profesionální oslovovat sama od sebe zákazníky |
||||
ODPOVĚDĚT |
Andrea P. (andri78) ID 16497 , mimibazar.cz/volf (5. 11. 2008, 12:00) | |||||
Myslím, že po přečtění toho jak se vyjadřujete si udělá obrazek každý sám, Vaše chování si zasloužilo negativní hodnocení. Dále bych to nechtěla rozebírat. Měla jsem Vás v adresáři svých zákazníků, proto se nabídka při příchodu nové kolekce vygenerovala i na Váš e-mail. Již jsem si Vás vymazala. |
|||||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (5. 11. 2008, 12:10) | ||||||
Nikdy bych nechtěla klesnout pod Vaší úroveň p. Andreo. Vyjadřuji se jako člověk a z Vás jde jen a jen arogance. Naučte se číst a poté sobě i ostatním ušetříte spoustu dohadů a naposled Vás žádám běžte si diskutovat do diskuzí. |
||||||
ODPOVĚDĚT |
Jana Stoklásková (joop) ID 40941 , mimibazar.cz/joop (upraveno 30. 8. 2008, 20:37) | |
Paní Lucko, i já jsem s Vašim jednáním nespokojená. Takže i já Vám píšu negativní hodnocení. Vždy je vše řešitelné, ale to se musí chtít, což Váš přídad to není. |
|
ODPOVĚDĚT |
Lenka Kvašová (tapta) ID 26215 , mimibazar.cz/tapta (31. 8. 2008, 14:34) | ||
Jano já se paní Lucky musím taky zastat objednala jsem si u ní balík za tři tisíce zeptala jsem se zda mi počká s platbou a paní počkala ale zeptat se je slušnost... proto si myslím že paní Lucka je solidní prodávající!!!! a Lucí vy si stoho nic nedělejte..... takovejch tu je Lenka |
||
ODPOVĚDĚT |
Ilona K. (ILKRA) ID 2278 , mimibazar.cz/ilkra (30. 8. 2008, 9:08) | |
Já se paní Lucky musím zastat...objednala jsem si zboží,pak jsem měla nějaké problémy,tak jsem to písla a paní Lucka mě pochopila a žádné negativní hodnocení mi nenapsala..podle mě inteligentní ženská...je to můj názor | |
ODPOVĚDĚT |
Michaela Procházková (Misa Ababy) ID 36953 (31. 8. 2008, 1:23) | |||
LUCIE NIC SI Z TOHO NEDĚLEJTE TO CO JSEM ČETLA U PANÍ JE DĚSNÉ JEDNO ŠPATNÉ HODNOCENÍ ZA DRUHÝM. MYSLÍM SI , ŽE VŠECHNY MAMINKY BUDOU VĚDĚT SVÉ. PS. JE TO STRAŠNÉ OKAMŽITĚ ZA OPRAVNĚNOU KRITIKU TAKOVÝ ÚTOK. |
|||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (29. 8. 2008, 22:38) | ||
No už jsem na Vás čekala,začíná to tu být hit,že neplatiči oplácejí solidním prodejcům hodnocení!!! Zajímalo by mě za jaké jednání jste nespokojená???? Za to,že jsem Vám na platbu čekala 17 dní a stejně nic a nebo za to,že jste po 10 dnech ani nevěděla za co po Vás žádám platbu??? A jak mám něco řešit s mrtvým broukem jako jste Vy??? Můžete mi sem psát co chcete,mě to neublíží, já mám o Vás své mínění,stačí si přečíst Vašich X negativních hodnocení. Jen nechápu kde berete tolik drzosti mě za něco psát negativ.Zamyšlení sama nad sebou by bylo na místě!!! |
||
ODPOVĚDĚT |
Žaneta Wildtová (Wldt) ID 36126 (19. 5. 2008, 13:09) | ||
Paní Lucko na co si hrajete vy? já vás prosila jen o tuničku nevidím duvod proč to nejde aspon vydím jak umíte vyhovět A laskavě mi nevyhrožujte | ||
ODPOVĚDĚT |
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (19. 5. 2008, 13:27) | ||
Žaneto doufám,že se Vám ulevilo,koukám,že u Vás je slušnost cizí slovo!!! Maminky co u mě nakupují vím,že všem slušným lidičkám vyhovím za každé situace!!! Ale Vám nikdy,o nic jste neprosila,pouze mi napsala,že si neodeberete celou Vaší objednávku (napsala jste to 3 dny po odeslání podkladů),že Vám to koupila kamarádka ,já Vás slušně požádala,že bych byla ráda kdybyste si odebrala vše co jste si objednala a Vy mi napíšete - buď si vezmu jen tuniku nebo nic a ještě mi (néééé já Vám) vyhrožujete,že mi hodnocení oplatíte!!!! Opravdu Vám asi nic slušnost a solidní jednání neříká |
||
ODPOVĚDĚT |