Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina R. (KKT) ID 252023

Kateřina R. (KKT) ID 252023
mimibazar.cz/kkt
Oblast: Hradec Králové
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14. 10. 2009
Naposledy: 24. 2. 2021, 21:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 147
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
veronika v. (veronica) ID 24094 , mimibazar.cz/veronica (8. 3. 2015, 22:03)
+o( boty přišly zničené a špinavé, absolutně nespokojena. Paní mi vůbec nereaguje na zpravy... :´(
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (13. 3. 2015, 13:01)
Při prodeji byla uvedena reálna fotografie bot a bylo také napsáno, že jsou nošené - tudíž používané a určitě ne nové, úplně čisté-vše bylo na fotu. Cena byla zohledněna!!! Boty za 100,- určitě nejsou v super stavu.
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (10. 9. 2014, 13:21)
Neodebraná objednávka, na vzkazy nereagujete, NEDOPORUČUJI (N) (N) (N)
Lucka.
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (bloemetje) ID 15346 , mimibazar.cz/bloemetje (31. 1. 2013, 11:09)
NEDOPORUČUJI !!!
STRAŠNÉ JEDNÁNÍ :-@
KATKA
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (4. 2. 2013, 20:20)
Prodávám, nejsem čekající
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (17. 1. 2013, 8:50)
Dobrý den,
přes veškerou snahu se domluvit, jsem p.Kateřině vrátila OZDOBENOU soupravu(viz.negat.hodnocení z 9.1.2013,14:13),ale ona bohužel NEVRÁTILA poštovné za vrácení balíčku mě!DLUŽÍ MI 68kč!POZOR NEDOPORUČUJI!!!!!!!Markéta
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (18. 1. 2013, 11:37)
V občanském zákoníku se také píše, že nákupem bazarového zboží přes internet se vystavujete "riziku nákupu". Tak myslím, že můžete být ráda, že jsem vám vrátila částku za zboží i 1x poštovné. Nemusela jsem vám třeba vrátit vůbec nic a vůbec s vámi nekomunikovat. Nechat vám zboží a hotovo. Vaším neustálým "lamentováním" byste si to i zasloužila. Ale já mám větší slušnost, než vy. A je pod moji úroveň se dále vyjadřovat k vašim a jiným
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (21. 1. 2013, 11:37)
To co zde píšete mluví samo o sobě.Kdyby jste měla aspoň trochu slušnosti, tak s omluvou pošlete peníze i s 2x poštovným za tu vaši podvodem prodanou "OZDOBENOU" soupravu.
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (21. 1. 2013, 16:34)
Ano, je vidět slušnost, že jsem peníze s 1poštovným poslala...tak jsem vám psala od zaćátku. Přečtěte si i s vašimi amdinistrátorkami, jak se na jiných bazarech chovají jiní lidi. Nebrali by na vás absolutně ohled a nevrátili by vám nic, ani poštovné!!!!!! Můžete být ráda, źe jsem s takovou....vůbec komunikovala a peníze vám vrátila.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (upraveno 23. 1. 2013, 14:50)
Nevím proč bych na takovou PODVODNICI jako vy měla doplácet poštovným!Vrátit by jste měla oboje!MYSLÍM, ŽE ZDE NA MMB SE SVÝMI NÁZORY NA OBCHODOVÁNÍ BRZY SKONČÍTE!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (23. 1. 2013, 15:45)
Na rozdíl od vás, mám CHOVÁNÍ. Vaše chování a vaše urážky nemá každý na MMB, takže obchoduju. Divila byste se!!! Jsou maminky, které jsou "normální" a vychází se s nima bez problémů. Možná, že škoda, že jsem vám vůbec něco vracela, měla jsem vám zboží nechat a měla byste důvod být tak "milá a vřelá"...samozřejmě je to vše ironie, kdybyste to nepochopila.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (9. 1. 2013, 14:13)
Dobrý den,
koupila jsem si u paní Kateřiny zimní soupravu ALIVE, přišla se záplatou na koleni.Na fotu(jiná fotka) ani v popisku záplata uvedená nebyla!Na dotaz mailem, zda je souprava v pořádku, jsem taktéž upozorněna nebyla.Nikdy bych si ji nekoupila!!!!Paní s vrácením soupravy souhlasí, ale poštovné vracet nechce!
Paní mě oklamala a prodala jinou věc než inzerovala.
NEDOPORUČUJI ! Markéta
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (upraveno 10. 1. 2013, 8:03)
Poštovné se nevrací, už jsem vám psala, že poštovné nikdo nevrací ani mě. Psala jsem vám, ať soupravu zašlete zpět a peníze vrátím, nechcete, ppožadujete nejdříve peníze. Peníze vrátím, až souprava přijde zpět...opět běžná praxe, se kterou vy nesouhlasíte!!! Navíc, souprava je v pořádku.
Já NEDOPORUČUJI vás!!! Katka
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (9. 1. 2013, 17:50)
Promiňte, ale to není pravda. Pokud vy jste zaslala zboží s vadou - a tuto jste navíc na fotografiích nenafotila a v inzerátu nepopsala a navíc zatajila skutečnost, na kterou se kupující ptala ( dotaz kupující , zda je vše v pořádku ) a vy jste jí zaslala zboží i přesto, že jste věděla o poškození - tak je vaší povinností za vrácené zboží zaplatit kupní částku + obě zaplacené poštovné (poštovné při koupi + poštovné při vrácení) . Chyba je z vaší strany a to vám
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (9. 1. 2013, 17:52)
potvrdí i administátoři MMB , že paní Marketa F. (market75) ID 121026 má nárok na vrácení platby + 2x poštovné.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (9. 1. 2013, 18:51)
Dobrý den Dášo, děkuji Vám za podporu. Markéta :)
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (mamča Lenča) ID 166604 , mimibazar.cz/mamcalenca (10. 1. 2013, 15:23)
Při reklamaci je povinen prodávající uhradit poštovné, za které se zboží dostane k němu zpět, ale ne oboje, tedy i poštovné za zakoupení !!

Dovoluji si opsat přímo právní citaci:"Kupující není oprávněn po Vás jako prodávající požadovat první poštovné uhrazené při koupi zboží, je však oprávněn po Vás požadovat poštovné, které musel uhradit kvůli reklamaci závadného zboží. "
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pet293) ID 74298 , mimibazar.cz/jordanpetra (10. 1. 2013, 15:38)
Ale to se týká jen komerčních ne? (F) Jde o nové věci.Ne o věci bazarové. Tady to není o zákonech,ale o slušnosti.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (upraveno 11. 1. 2013, 20:30)
A slušnost tu paní zjevně nemá! (N)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (11. 1. 2013, 0:27)
I u bazarových by měl být reálný popis, nebo se mýlím?
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (10. 1. 2013, 15:45)
Dovoluji si upozornit, že NEREKLAMUJI !Byla jsem oklamána a paní Kateřina mi prodala jiné zboží než inzerovala!
Markéta
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (mamča Lenča) ID 166604 , mimibazar.cz/mamcalenca (10. 1. 2013, 15:53)
Tak to nevím..... je to opravdu o slušnosti. V každém případě poštovné za zaslání zpět paní Kateřina MÁ UHRADIT.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (11. 1. 2013, 0:25)
Přesně tak, paní nereklamuje. Paní bylo zasláno jiné zboží, než objednala. Teda alespoń dle popisu prodávající. Na to, že kalhoty jsou "ozdobené" a tudíž vypadají jinak, než na fotografii měla být upozorněna.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Elusenka) ID 70142 , mimibazar.cz/elusenka (upraveno 9. 1. 2013, 21:13)
Poštovné se vrací určitě,takhle to na MMB chodí,pokud jste poslala zboží,které neodpovídá popisu,je chyba na vaší straně,pak nevidím důvod poštovné zaplatit,to je přeci logické.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (9. 1. 2013, 20:09)
Dobrý den Aleno, děkuji Vám za podporu.Myslím, že to přijde všem logické.Kdybych o záplatě věděla nekoupím!Markéta
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (9. 1. 2013, 20:15)
Souprava v pořádku není,má ZÁPLATU(kterou jste neuvedla, ani na fotu nebyla).Asi se mi nebude nikdo divit , že jste ztratila mou důvěru a ještě mě chcete obrat o 2x poštovné, které nechcete vrátit!!!!!Markéta
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Motáková (eliska veruska) ID 146438 (10. 1. 2013, 8:28)
poštovné jste povinna vrátit oboje jelikož jste zatajila vadu já když udělám chybu taky platím proč má pani platit když chtěla zboží v pořádku a dostala záplatovaný radím pani obratte se na podporu mimibazaru takové jednání sem nepatří
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312 , mimibazar.cz/ziza30 (10. 1. 2013, 11:39)
Poštovné jste povina vratit ze zakona a jeste paní zaplatit jeji poštovné,to Vám uklada zakon,takže VAŠE,že poštovné nevracite! je jen Vaše obohacování,takže hezky ji to celé vratte,vždyt na to nemáte narok.Vaše podmínky nejsou nad zakony,které jsou dané v tomto statě! (6)
A abych nezapoměla měla jsem zajem o tu vaší bundu,ale vzhledem k ceně a u Vás nemám zaruku,tak raději pujdu do obchodu,kde ji mají za 2500Kč a mám zaruku....a u Vás nemám zaruku,takže si raději malinko připlatím....Jinak zkuste se držet cen ve vyhledávači..je to realnější.....
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (10. 1. 2013, 12:36)
Jééje, to jsem se vás zalekla a strašně mě mrzí, že obchod nedopadl :) Pořizovací cena byla taková, jaká jsem psala, tak nevím, proč tady děláte takové útoky, když jste můj daňový doklad neviděla.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (10. 1. 2013, 13:33)
TO JE DRZÝ VÝSMĚCH p. Kateřiny......opravdu není třeba nic dodat!
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (11. 1. 2013, 10:22)
Není co dodat vám všem!!!! Nemám důvod vám posílat kopii dokladu, když o bundu nemáte zájem. Nepotřebuju se někomu ospravedlňovat a posílat důkazy, na tuhle "slep...." už vůbec ne. Pište si sem co chcete, mě je to jedno. Je pod moji úroveň sem něco dál psát. Každá z vás může názor napsat a můj názor je hned drzost :) Tak pište dál a dál, když ten čas máte...
ODPOVĚDĚT
inka m. (gienia) ID 294251 , mimibazar.cz/gienia (upraveno 26. 1. 2013, 20:36)
Nebuďte směšná, ta bunda skutečně stoji 2500 kč a takovy daňovy doklad vám vyrobím na počkaní.. Kdybyste napsala pravdu tak tu bundu už mate prodanou 2x! Jo jo, lež ma kratké nohy!! (N)
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312 , mimibazar.cz/ziza30 (10. 1. 2013, 20:43)
danový doklad ani nee,ale na internetu jo.....vy ho máte? tak ho nafotte at ho vidime tady všechny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Co vy na to?
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (10. 1. 2013, 23:40)
Hmm *-) *-) .... a paní ani není schopná vložit reálné foto , má tam pouze stažené z netu, pročpak , pročpak *-) *-) , že by zase ozdobná nášivka ???
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312 , mimibazar.cz/ziza30 (10. 1. 2013, 20:57)
já myslim,že Vám už nedopadne žadný obchod (6) :-@
ODPOVĚDĚT
Petra L. (Marmil) ID 153155 , mimibazar.cz/marmil (10. 1. 2013, 22:56)
Luci taky si myslím ,-) ,-) ,-) Paní "obchodnice" si tu už ani neškrtne :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (12. 1. 2013, 9:48)
Když myslíte :)
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (12. 1. 2013, 15:33)
SAMA SI DĚLÁTE NEGATIVNÍ REKLAMU!
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (10. 1. 2013, 11:55)
vždť vy jste paní podvedla, s takovou se tady na MMB neobchoduje, to tu dlouho nebudete, se divím, že Vám 70 Kč stojí za to, dělat si takové problémy, CHYBU jste udělal Vy, tak byste to měla vzít zpět a paní vrátit to, co jí náleží. Takhle to prostě chodí a takhle jednají slušní lidé. Teď Vás tu bude mít každý za podvodnici a už si tady neškrtnete (tudledudle) ^o) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (10. 1. 2013, 12:33)
Já jsem paní psala, že peníze vrátím, až mi pošle zboží. Její návrh byl, že nejdřív peníze a pak zboží a to neakcpetuju já.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (10. 1. 2013, 13:30)
Ano na vrácení jsme se domluvily, ale 2x poštovné vrátit NECHCETE! Kdo by vám taky věřil! Markéta
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (ziza30) ID 44312 , mimibazar.cz/ziza30 (10. 1. 2013, 20:45)
to byste měla,tady to tak chodí,jinak běžte na tržnici,kde jste tohle koupila...tady vám asi pšenka nepokvete
ODPOVĚDĚT
Milena L. (veveřáček) ID 257062 , mimibazar.cz/veveracek (10. 1. 2013, 12:03)
Vy jste paní poslala věc s vadou která nebyla uvedená a nechcete ji vrátit poštovné? *-) to se tedy nezlobte,ale takhle se tedy fér prodávající nechová (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (10. 1. 2013, 12:31)
Žádná vada nebyla. Ozdobná nášivka není vada a není tam z důvodu vady. Je hezké, že tolik maminek má čas zabývat se problémy jiných a ne svými :) to hodnotím kladně.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (10. 1. 2013, 13:16)
Viděla jste někde, aby ozdobná nášivku byla našitá na koleni jako originál při nákupu ??? Na koleni tedy opravdu ne !!!! To je vyloženě přešitá díra , kterou vy jste zatajila - hlavně, že jste si nahrabala, že ?? (facky) (facky) A navíc souprava značky ALIVE má originál nášivku EPISTER ??? *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (10. 1. 2013, 13:47)
A kdo píše, že nášivka je originál???? Umíte číst???????,
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (10. 1. 2013, 13:53)
Píši, že na originál výrobku není nášivka - umíte číst ?? Nebo to potřebujete po lopatě ? A proč jste tedy zatajila tutu skutečnost při prodeji ?? Mlátíte kolem sebe místo toho, než aby jste se omluvila, vrátila peníze + 2x poštovné a zastyděla jste se !! +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Milena L. (veveřáček) ID 257062 , mimibazar.cz/veveracek (10. 1. 2013, 13:57)
Nezlobte se teda na mě,ale Vy se chytáte každýho slovíčka.Paní Dáša jasně říká,že ta nášivka tam prostě být nemá,že na originál tam zkrátka nepatří..na fotce ji nemáte,na kalhotech ji paní Markéta od Vás dostala a Vy jste ji na tuto skutečnost neupozornila,tím jste zatajila fakt..a jestli jste ji tam našila jakože na parádu(když teda nejde podle Vás o vadu)tak to teda pardon ,-) prostě by jste měla vrátit dvoje poštovné a nebýt arogantní..
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (10. 1. 2013, 15:34)
Všichni chápeme o co tady jde jen p.Kateřina NÉ a NÉ uznat svou chybu!Markéta
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (10. 1. 2013, 13:27)
Já si objednala soupravu bez nášivky, přišla s nášivkou-PODVOD!Markéta
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237140 (10. 1. 2013, 13:32)
Originální souprava ALIVE - http://wak.mimishop.cz/detail.php?zbozi=3498901 samozřejmě bez nášivky !! Prodávající lže, lže a lže !!!!
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Motáková (eliska veruska) ID 146438 (10. 1. 2013, 13:39)
tak to je od Vás hodně sprostý na díru našít hroznou záplatu co jsem viděla a prodat jako bez chybyčky měla by jste se stydět díky Vám se budou maminky bát něco objednat opravdu Vás nechápu 8o|
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Elusenka) ID 70142 , mimibazar.cz/elusenka (10. 1. 2013, 15:38)
nechápu proč jste soupravu nenafotila i s nášivkou,když je tam jenom na okrasu.Je hezké,že tolik maminek zastává spravedlnost,protože vaše chování nedá danou věc neřešit,vždyt je to na hlavu postavené,zamyslete se nad tím.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (11. 1. 2013, 0:35)
Nezlobte se, ale kupující přece nezajímá, že vám, když dojde zboží, které neodpovídá popisu, nikdo nevrací poštovné. O to jste se měla jako nakupující zajímat tehdy, když se vám to stalo. Já osobně kdybych dostala "ozdobené" zboží bez předchozího upozornění, ráda bych nebyla a řešila bych to. Zkuste situaci popsat adminům, poradí vám, jak ji vyřešit v klidu.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (11. 1. 2013, 20:25)
Už paní napomenuli i administrátoři....!
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (KKT) ID 252023 , mimibazar.cz/kkt (11. 1. 2013, 20:56)
A napomenuli také vás, abyste soupravu vrátila a od pondělí jen nepsala a stěžovala a nic nedělala :) celá diskuse a vaše ultimáta a urážky na mail, jsou už trapná
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (12. 1. 2013, 0:23)
No nevím. Já kdybych objednala zboží, poté dostala zboží ozdobené ( o ozdobě bych předem nevěděla), tak bych vám napsala, že tohle se nedělá a očekávala bych reakci od vás ve smyslu, že jste opoměla nafotit, nedošlo vám, že by to mohlo někomu vadit.....prostě máčku zakončenou větou o tom, že uznáváte pochybení, chcete vrátit zboží a vrátíte cenu zboží i s náklady blabla...do dne... Pokud bych se dočkala nějaké jiné reakce, obávala bych se poslat ozd
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (12. 1. 2013, 0:27)
ozdobenou věc zpět. Měla bych obavy, že neuvidím peníze ani oblečení. Nedivte se paní. V dnešní době musí být každý opatrný. Doufám, že zvládnete situaci jako prodávající vyřešit co nejdříve, jinak si odradíte potencionální zákazníky. Já si např vybírám prodávajícího velmi pečlivě. Příjemný víkend.
ODPOVĚDĚT
Marketa F. (market75) ID 121026 (12. 1. 2013, 15:28)
Ne nenapomenuli, ba naopak poradili mi jak mám postupovat proti podvodnému obchodování!NEURÁŽÍM nikoho ani podvodníky...na rozdíl od vás!Stačilo se omluvit a přislíbit vrácení peněz i s 2x poštovným!Takhle nemám ani soupravu ani peníze.Já na své peníze spěchám, chtěla bych za ně koupit zimní soupravu BEZ OZDOBY!!!!Markéta
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu