Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Pavla Š. (svehla11) ID 245572

Pavla Š. (svehla11) ID 245572
Oblast: Hranice na Moravě
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22. 9. 2009
Naposledy: 11. 5. 2017, 22:16
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 44
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Jana C. (janimi) ID 214676 , mimibazar.cz/janimi (upraveno 9. 6. 2011, 21:59)
NEDOPORUČUJU s paní obchodovat. Nejdříve pozdržela odeslání objednávky o víc jak týden. Poté nebyla schopná slušně vyřidít reklamaci. Přišli nám sandálky které měli každá jinak obnošenou podrážku z boku pod palcem na jedné 0mm a na druhé botě 4mm. V inzeratu bylo bez vady ve velmi dobrém stavu, což takhle nevypadá!!Před nakupem na nic neupozornila a ani z fotky to nebylo patrne! Paní reklamaci neuznala a nevratila peníze za poštovné! Nyní ani nekomunikuje!!
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (svehla11) ID 245572 (upraveno 15. 6. 2011, 8:13)
Zboží nezasílám pokud není uhrazeno. Zásilka byla odeslána v den doplacení celé dlužné částky. Časovou prodlevu si paní způsobila sama. Reklamace byla zamítnuta pro neexistující vadu. Z dobré vůle jsem vrátila částku za zboží. Paní věděla, že kupuje použité zboží nikoli nové a reklamovanou podrážku měla na fotce v inzerátu.Boty jsem prodala na mmb paní Veronice, která mi v kladném hodnocení píše" boty jsou super".
ODPOVĚDĚT
Jana C. (janimi) ID 214676 , mimibazar.cz/janimi (18. 6. 2011, 10:30)
Pozdržela jste odeslání o víc jak týden kvuli 20kč!! které jste navyšila za poštovné, nakonec ani o tolik dražší poštovné nebylo! Podotýkám že na účtě jste měla od nás zasláno 800,-Kč tedy nezaslat zboží kvuli 20Kč které jsem Vám odeslala ihned jak přijel manžel ze služebky neberu jako normální! Na vadu jste před nakupem naupozornila proto máme nárok na vrácení všech nakladů!!! I u prodeje použitého zboží musí být vždy popsán pravdivě jeho stav,
ODPOVĚDĚT
Jana C. (janimi) ID 214676 , mimibazar.cz/janimi (18. 6. 2011, 10:40)
Stav jste zaměrně popsala nadneseně ( Bez vady ve velmi dobrém stavu, nesešlapané, plně funkční...) Tím jste vyvolala dojem že za nabízené boty stojí utratit tolik...I přes dotaz z mé starny jste opět potvrdila že se jedná o bezvadné zboží jen chvili nošené. Což nebyla pravda!!! Až pochopíte že se má popsat skutečny stav prodavané věci je možné s Vámi začít obchodovat jinak ani za NIC!!! +o(
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (svehla11) ID 245572 (30. 6. 2011, 15:07)
Stejný popis a fotky měla k dispozici paní Veronika, která následně boty koupila a udělila mi KLADNÉ HODNOCENÍ-BOTIČKY JSOU SUPER, takže nic nebylo nadneseno. Fotky, které má paní jako důkaz ve svém albu okomentovalo cca 8 lidí v můj prospěch. Paní po převzetí a kontrole zboží psala: sandálky jsou víc okopané než jsem si všimla na fotce.Druhý den píše, že jsou nebezpečné a bez vzorku. Koupila obuv v záruce do 6/12 za 370 kč (PC 960 kč), nošenou cca 3 měsíce (dodán paragon o koupi 6/2010).
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (svehla11) ID 245572 (30. 6. 2011, 15:08)
Uvádím zbylé komentáře maminek, ostatní měly podobné znění (paní je raději smazala): Andrea Ž. (pocahontasA) ID 161435, Mě to teda nepřijde tak hrozné. Nejsou nové a tohle tomu odpovídá..Měla si švagrová tedy koupit nové a ne ochozené.. mě připadají na použité zboží v pořádku. Eva H. (Celesta1) ID 365130, Tak tomuto říkám "dělat z komára velblouda". Na botky z bazárku tam nic hrozného opravdu nevidím, ať koukám, jak koukám
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (svehla11) ID 245572 (30. 6. 2011, 15:08)
Při zamítnuté reklamaci nemá paní nárok na úhradu poštovného, které do dneška neoprávněně požaduje. Částka za zboží byla vrácena z dobré vůle.Reklamace byla vyřízena v souladu se zákonem. Vady fotím a popisuji pokud existují.
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (svehla11) ID 245572 (19. 6. 2011, 11:53)
Na doplatku jsem trvala z důvodu již poskytnuté slevy 50 Kč. Obchod pro mě se ztrátou 70 Kč jsem neakceptovala. O celkové částce za zboží, včetně poštovného (dle tarifu ČP 0,638 kg je poštovné 54 Kč a to bylo účtováno) a balného před odesláním zásilky paní věděla, obchod nezrušila a s částkou tak souhlasila. Její platba 790 Kč se slovy to by mělo stačit nezahrnovala balné, rozdíl v ceně za zboží a rozdíl poštovného, tak jak bylo dohodnuto, proto doplácela.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu