Pavlína K. (hupka) ID 24416
|
mimibazar.cz/hupka
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 9. 2006 |
Naposledy: 14. 10. 2024, 12:29
|
|
|
|
|
|
Kamila Š. (Kamčatka1)
ID 44700
(7. 6. 2008, 17:39)
|
také píšu toto hodnocení Jela jsem kvůli vám do nákupního centra, dvě hodiny čekala, pult ukázala, na poškrábání upozornila, nebylo nikde nic zakryto, takže jste si ho mohla řádně prohlédnou, sleva na něm kvůli tomu byla. Peníze nepřipravené, hledali jsme bankomat. Nevím, kam bych přebalovací pult měla tahat, když jste nechtěla dorazit k nám domů a já nakupovala a předpokládám, že by jste po mě nechtěla,abych ho tahala ještě se synem. Zda jste ho chtěla rozložený nebo ne, máte říct vy, nej já Komunice teda s vámi na pětku a požaduji omluvu, jela jsem z Uhříněvse na Nový smíchov, cože není kousek a vy takhle??????? Jako nakupující vás tedy vůbec nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlína K. (hupka)
ID 24416
, mimibazar.cz/hupka
(8. 6. 2008, 10:44)
|
Nechápu proč mě napadáte, asi neumíte přijmout upozornění na chybu. Jen jsem Vás chtěla upozornit na praktičnost, když prodáváte kus nábytku a nehodláte ho rozložit, tak byste měla na to upozornit! Nemusíte mě hned očeňovat na oplátku působí to směšně když Vás na to upozorním. Místo prodeje jste vybrala vy, já neměla problém přeci k Vám zajet, vy jste mi to sama nabídla. nerozumím co blázníte. Místo jste vybrala vy! Já jela za Vámi, říkala jste, že tam nakupujete s maminkou. Partner byl z Vás vyřízený.Též jste nevěděla kde parkujete atd., což mi přijde velmi primitivní řešit v hodnocení tak jako, vyjet do 1. patra k bankomatu, to přeci je to nejnmenší, ne? Zvlášť jela-li jste pak nahoru za maminkou Neptali jsme se, protože nás nenapadlo, že byste to tak udělala. Jen jsem Vás chtěla upozornit na chybu, byste jí příště neudělala a nepřipravila dalšímu kupujícímu nelehkou chvilku. Nepochopila jste ani to s tím poškrábání. Ale to je jedno. Myslím, že kdekdo jiný by Vás v té garáží poslal do háje. Já Vám vyšla vstříc a nábytek, o kterém jste tvrdila, že je v pořádku nebyl, i tak ho koupila. Je mi líto, že to tak vidíte a nepochopila jste mě I tak se mějte fajn, my problém nemáme Hlavně nehodláme si kazit den špatným nákupčím, u prodeje za 500kč zdar! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kamila Š. (Kamčatka1)
ID 44700
(9. 6. 2008, 12:24)
|
také nechápu vaše očerňování a hlavně za tak dlouhou dobu od prodeje zda jste si to rozmyslela pozdě, je to vaše chyba já jsem to místo navrhla, jelikož jste říkala, že jste v centru, nakupovat jsem mohla jinde, takže jsem tam jela kvůli vám. to poškrábání jsem ukazovala, nebyl pro mě problém, vyjet z přebalovákem na světlo a mohla jste si ho prohlédnout, nicméně to jste nechtěla, celou dobu jste dělala jak jste milá a teď mi píšete, že by mě jiný poslal do háje??? A proč jste to neudělala? Myslíte, že mě 500 zabije, kromě toho jsem měla i jiné zájemce a čekala na vaše rozhodnutí 14 dní, takže tady na mě nic neházejte..... Jsem z vás opravdu zklamaná a působila jste docela mile, to že jsem parkovala jinde než vy, je mi fakt líto a že vás parnter byl vyřízení, že musí přejet kousek k mému auto, které jsme mimochodem nehledali, tak to je mi ho také líto, když neumí najet do vjezdu, kterým jsem říkala, že jsem vjela já. Doufám, že naše cesty už se nikdy nepotkají a lituji všechny maminky co s vámi budou mít nějaké obchody nazdar |
ODPOVĚDĚT
|