|
Hana B. (Nanta)
ID 226667
, mimibazar.cz/nanta
(4. 2. 2014, 9:22)
|
Opět píši negativní. Po upozornění i z MMB paní nechtěla vrátit peníze a zaslala mi úplně jinou kabelku než jsem chtěla. Kdo se nechce nechat napálit, nekupujte!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana B. (Nanta)
ID 226667
, mimibazar.cz/nanta
(23. 1. 2014, 11:39)
|
Pozor, nedoporučuji Paní vůbec nereaguje na emaily ani vzkazy, nemám ani zboží ani peníze Nenakupovat |
ODPOVĚDĚT
|
|
Regina S. (Ginis2)
ID 325980
(14. 12. 2013, 14:56)
|
Velmi špatná komunikace, odpověděla mi pouze 1x na email, jinak vůbec neraguje, to by žádný seriozní prodejce neudělal. Takže negativní hodnocení a dál bych určitě osobně nedoporučila... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (masa603)
ID 23889
, mimibazar.cz/masa603
(14. 12. 2013, 19:05)
|
Nechápu paní, která ode mě nic nekoupila ani neobjednala, veškeré otázky které kladla najde v podmínkách prodeje, jak jsem již psala v prvním emailu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Martina F. (matttulinka)
ID 20637
, mimibazar.cz/matttulinka
(16. 12. 2013, 8:11)
|
Hlavně že paní je dle hodnocení výborná nakupující |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela K. (masa603)
ID 23889
, mimibazar.cz/masa603
(16. 12. 2013, 17:50)
|
Marti děkuji za zastání, ani jsem se na hodnocení paní nedívala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie J. (LucinaJ)
ID 150226
, mimibazar.cz/lucinaj
(5. 8. 2013, 22:12)
|
Rozhodně nedoporučuji !!!! Paní nevyřídila reklamaci v termínu, teď se nemá k vrácení peněz za kabelku , na maily nereaguje |
ODPOVĚDĚT
|
|
aneta f. (andyfido4)
ID 479352
(17. 7. 2013, 23:03)
|
v dubnu jsem si objednala zbozi,zaplatila jsem a do dnesniho dne nemam zbozi ani penize!!!!!!! na emaily dotycna nereaguje.....nevim co si mam o tom myslet!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (masa603)
ID 23889
, mimibazar.cz/masa603
(upraveno 13. 10. 2015, 15:43)
|
Dobrý den, o ničem takovém vůbec nevím?, v emailu nemám žádnou korespondenci, kde by figurovalo jméno "Aneta" a už vůbec bych si nedovolila někomu neposlat zaplacené zboží, popř. vrátit peníze..nevím co na to říct, snad jen jestli se jedná o konkurenční pomstu, abych na MMB měla první negativní hodnocení po xyz úspěšných a spokojených obchodech? Jsem znechucená.. M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alice N. (ecila)
ID 17528
, mimibazar.cz/ecila
(21. 11. 2007, 21:27)
|
MICHAELO, JE MI LÍTO, ŽE VÁM MUSÍM NAPSAT 1. ŠPATNÉ HODNOCENÍ, ALE JE MIFKT ZLE . CHÁPU, ŽE SI NĚKDO NEPŘEMĚŘÍ VELIKOST, MYSLÍM, ŽE JSEM SE VÁM SNAŽILA VYJÍT CO NEJLÉPE VSTŘÍCT, ALE TO CO JSTE MI VRÁTILA, TAK TO JE FAKT HNUS. KAŽDOPÁDNĚ, JAK S VELIKOSTÍ, TAK S TÍM CO JE UVNITŘ JE VAŠE CHYBA A TAKOVÁHLA PRASÁRNA SE MI FAKT JEŠTĚ NESTALA. ALICE |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (masa603)
ID 23889
, mimibazar.cz/masa603
(upraveno 18. 7. 2011, 17:53)
|
Nevím co na Vás říct, co člověk dneska neudělá pro dvě stovky.. Jinak tedy, k té velikosti UP TO 3 MONTHS je velikosti DO 3 měsíců Balíček jsem Vám V POŘÁDKU(ještě ve Vaší přelepené obálce HNED DRUHÝ DEN) vrátila, po mé nespokojenosti s velikostí, peníze odmítáte vrátit a ještě z toho špatná výjdu já Měla by jste se zamyslet, dávat úmyslně negativní hodnocení, i když jste to Vy, kdo udělal chybu a dluží peníze. Emailům, kde používáte vulgarismy za které by se nestyděl ani nejzběhlejší dlaždič, se doopravdy podivuji a stydím se, že jsme ze stejného státu..katastrofa EDIT: Teď se dívám, zastavený účet pro dluhy..zřejmě jsem nebyla jediná, které se nedostaly peníze(a ani nedostanou) za vrácené zboží.. |
ODPOVĚDĚT
|