![]() |
|
|
|
|
![]() |
Veronika T. (suncat2301) ID 334505 (27. 3. 2011, 15:32) |
Tak bohužel já se k pozitivnímu hodnocení nemůžu přidat. Paní chtěla koupit skluzavku, jěště si nechala jasně potvrdit, že opravdu neni požkozená, zlomená a že peníze převede. Po dvou dnech se omluvila, skluzavku brát nebude. Nepříjde mi to fér. | |
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Milena H. (HORALKAMI) ID 238168 , mimibazar.cz/horalkami (27. 3. 2011, 16:21) |
......řádně jsem se omluvila a vysvětlila důvod, proč od koupě odstupuji........rodiče nám kupují na zahradu celou dřevěnou sestavu včetně skluzavky, tudíž je pro nás další skluzavka nadbytečná ........ .....dle mého názoru je takovéto jednání FÉR.........pokud bych se neomluvila a Vy čekala na platbu, pak mě můžete nařknout z NEFÉR jednání |
||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Kateřina K. (KaciV) ID 354153 , mimibazar.cz/kaciv (28. 3. 2011, 8:05) | |
ano souhlásím s paní Milenou...jiné maminky by se na to vykašlaly psát někomu že si věc nevemou po 2 dnech od objednávky....myslím že negativní hodnocení tedy není na místě ![]() |
|||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
michaela p. (klokánek) ID 337658 , mimibazar.cz/klokanek (28. 3. 2011, 8:45) | ||
ANO TAKY SI MYSLIM ŽE SI PANI MILENA NEZASLOUŽILA NEGATIVNÍ HODNOCENÍ ZA TO ŽE PO DVOU DNECH SLUŠNĚ ZRUŠILA OBJEDNÁVKU ![]() ![]() |
||||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Milena H. (HORALKAMI) ID 238168 , mimibazar.cz/horalkami (28. 3. 2011, 14:11) | |||
Dobrý den Míšo, děkuji i Vám za milou reakci.........jsem ráda, že více maminek má stejný názor............... |
|||||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Ivana K. (Lilian05) ID 116480 , mimibazar.cz/lilian05 (29. 3. 2011, 9:31) | ||||
dobrý den Milen, připojuji se k ostatním a myslím si, že paní by měla negativní hodnocení vzít zpět. Pokuď došlo z Vaší strany k omluvě, navíc i k vysvětlení, nevidím důvod, proč jste ho dostala. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Lucie C. (Lucishek1234) ID 251421 , mimibazar.cz/lucishek1234 (29. 3. 2011, 22:16) | |||||
.. jako prodavajici bych mohla davat negativni hodnoceni kazdou chvili,protoze dam,ktere se neomluvi, objednaji a tvrdi ze 100% zaplati je spousta a setkavam se s tim docela casto.. takze opravdu nechapu na co si pani pani s negativnim hodnocenim stezuje... ![]() |
|||||||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Milena H. (HORALKAMI) ID 238168 , mimibazar.cz/horalkami (28. 3. 2011, 14:03) | ||
Dobrý den Kači, velice Vám děkuji za podporu. ..........je to přesně jak píšete........nesčetněkrát se mi stalo, že si maminky ode mně něco objednaly a když jsem je po týdnu kontaktovala s dotazem, že platba není na účtu, tak se mi mnohdy vůbec odpovědi nedostalo, v lepším případě mi napsaly, že si koupi nakonec rozmyslely.........a ani tak jsem nikomu NEGATIVNÍ HODNOCENÍ neudělila |
||||
ODPOVĚDĚT |