Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alois C. (Nelinda) ID 23815

ÚČET BYL POZASTAVEN
Alois C. (Nelinda) ID 23815
mimibazar.cz/nelinda
Oblast: Ostrava
Registrace: 19. 9. 2006
Naposledy: 15. 2. 2014, 16:09
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1070
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 10 negativních hodnocení
Ivana B. (Berrii) ID 360541 , mimibazar.cz/berrii (upraveno 3. 2. 2014, 10:23)
NEDOPORUČUJI Vám nákup v tomto obchodě.Na MMB jsem u této firmy zakoupila kabelku v červenci 2013 a reklamovala v prosinci 2013.Reklamace nebyla vyřízena v zák.lhůtě, tak jsem obchod vyzvala k vrácení peněz. Paní Lampartová mi odmítá vrátit peníze a odkazuje mne na obchod v Anglii, kde se mám domluvit sama. Dále mi napsala, že majitel obchodu zemřel na konci roku 2013.Při ověření na RŽP jsem našla, že IČ: 76626865 má přerušenou živnost od ledna 2013, ale na MMB inzeruje a prodává do dnešního dne pod IČ zemřelé osoby.
ODPOVĚDĚT
Bronislava P. (Bronis) ID 121141 , mimibazar.cz/bronis (16. 12. 2013, 13:24)
Já nedoporučuji...byla jsem zklamaná z jednání paní,která se ani neozvala a nenabídla mi eventuelně vrácení peněz neno jiné řešení,....dělá mrtvého brouka.... :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
objednala jsem si u paní džíny,napsala jsem i vel v UK rozměrech-takže se nemohla splést!!!! a přišla mi úplně jiná a menší velikost (6) (6) (6)takže paní asi nezná vel.když objednává,jinak si to nedovedu vysvětlit....splést se může každý,ale čekala jsem alespoň omluvu nebo
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (18. 12. 2013, 16:00)
:-( odpověděla jsem, e-maily se mi vracely zpátky :-|
ODPOVĚDĚT
MARKETA P. (WIKTOR) ID 68114 (11. 1. 2014, 13:04)
JA I MOJE ZNAME MAME SPATNOU ZKUSENOST,NEMELA BY PANI UZ ASI PRODAVAT,KDYZ TO NEUMI.
ODPOVĚDĚT
Kamila V. (volnerka) ID 451556 (24. 2. 2013, 19:18)
Paní vydírá emaily, když objednávku stornujete. Asi potřebuje každou korunu. Raději se jí vyhněte.
Kamila
ODPOVĚDĚT
Linda F. (Lindita) ID 37271 , mimibazar.cz/lindita (15. 2. 2013, 19:22)
Přestože inzerentka prodává nové zboží neřídí se pravidly nákupu na intrernetu a neuhradila peníze zpět za vrácené zboží. Rozhodně nedoporučuji a označuji za nespolehlivého inzerenta. (6) :-@ :-S
Never more
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (16. 2. 2013, 18:11)
:-( :-( :-( Lindo Vaše ataky vyzněly tak jako kdyby jste mi poslala zpět zboží a já nevrátila peníze :-S...formulujte své stížnosti prosím přesně!!! Nenesu vinu za to, že neumíte číst, nerozumíte pravidlům a už vůbec nemůžu za to, že se mstíte a ubližujete tímto způsobem, je mi vás líto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iveta
ODPOVĚDĚT
Linda F. (Lindita) ID 37271 , mimibazar.cz/lindita (16. 5. 2013, 8:02)
Zboží jsem vám zaslala zpět na uvedenou adresu, to že uvádíte lživé informace o zpětné adrese na balíku je dost podezřelé. Také to, že raději prodáváte pod cizím jménem....
Při reklamaci zboží se neposílá velkoobchodníkovi, ale zprostředkovateli...což jste Vy, tak nevím proč bych měla balík posílat do Anglie.
Přitom v podmínkách prodeje máte možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
Raději se vám při nákupu vyhnout!!!!
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (zmijucha77) ID 105491 (upraveno 15. 10. 2010, 17:11)
Dobrý den, psala jsem, že CROCSky dorazily v pořádku a děkuji za obchůdek, ale při bližším ohledání, když jsem si je chtěla obout, jsem zjistila, že chybí na pravé botě pevnítko přezky k botě a tudíž jsou vadné. :-( :-(!!!
Neodpověděl/a jste mi na můj vzkaz :-(.
Jitka Kučerová
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (17. 10. 2010, 19:07)
Dobrý den Jitko, pokud mi někdo napíše, že moc děkuje za zboží, že jsou boty v pořádku a pěkné a pak napíše, že mají nějaký nedostatek.....při zkoušení snad musíte vidět jestli je pásek kolem paty volný nebo drží (N).Nemám co dodat.Iveta
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (zmijucha77) ID 105491 (20. 10. 2010, 19:22)
Iveto, chápu, že jsem se "unáhlila" s hodnocením, napsala jsme Vám hned, jak jsem dostala balíček, a protože jsem je viděla pověšená na věšáčku, který byl součástí balení, nevěnovala jsem ničemu pozornost, boty jsem zkoušela až následující den, což se mi nejeví jako nenormální, zvlášť když mám dvě malinké děti, ale to tady samozřejmě nebudu rozvádět. Zvláštní, že nechcete ani poslat fotku, jak to vypadá. Ještě že je manžel šikovný a snad s
ODPOVĚDĚT
Olga K. (olina1982) ID 164905 (upraveno 26. 10. 2010, 13:20)
Reklamace nebyla vyřízena...
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (upraveno 10. 8. 2010, 8:44)
nemůžu jinak než souhlasit.Iveta
ODPOVĚDĚT
Olga K. (olina1982) ID 164905 (upraveno 11. 8. 2010, 19:43)
...
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (upraveno 10. 8. 2010, 8:42)
....
ODPOVĚDĚT
Olga K. (olina1982) ID 164905 (upraveno 11. 8. 2010, 19:43)
...
ODPOVĚDĚT
alena tumova (MARIALE) ID 257187 (5. 8. 2010, 9:51)
Rozhodně nedoporučujI!!!!!
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (6. 8. 2010, 9:54)
Dobrý den, paní si objednala boty na tkaničky, u inzerátu byla uvedena i délka stélky.Po obdržení tvrdí, že si objednala boty na suché zipy a boty, že jsou příliš velké......jsem ochotna vyjít vstříc, ale i já mám své meze.Bohužel nejsem David Copperfield a nedělám zázraky na počkání....na brutální rozmary zýkazníků si nehodlám zvykat a výmyslům a příkazům se nebudu podřizovat!!!
ODPOVĚDĚT
Tomáš Š. (safos) ID 254008 (27. 3. 2010, 7:40)
(N) taky jste mě naštvala vašim jendáním ,18.3 jsem psala o podklady a 6 denní nedoruzumění a vy hned píšete neg. hodnocení ,hlídat banku sem nemohla , věřila jsme že peníze odešly a čekala jsem balík.. nemám čas sedět u pc a hlídat meily , mám malé děti a spoustu práce takže snad si příště vyberu jinou prodávavjící než jste vy , která ma pochopení.. díky (N) :-| :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (31. 3. 2010, 23:19)
Pochopení mám, ale je pro mě úplně normální, že když si objednám tak obratem uhradím platbu...výmluvy podobného typu mě unavují, peníze netisknu abych platila zboží za zákazníky!!!Kdyby jste platila včas, nemusíte kontrolovat maily a jestli si myslíte, že jste jediná kdo má malé děti tak se pletete, já mám taky a nevymlouvám se na ně a plním si své povinnosti!!!Iveta
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (18. 3. 2010, 12:21)
Špatný přístup ze strany prodávajícího,nepřišly mi podklady k platbě a když jsem o ně žádala znova,tak prodávající myslel,že objednávám boty dvakrát,došlo k malému nedorozumění,tudíž nevím,proč hned negativní hodnocení,ale jak vy mne,tak já vám,nikdy jsem žádný problém neměla.
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (18. 3. 2010, 12:33)
(zip)Není co dodat, předchozí hodnocení mluví za vše.Zamindrákovaná osoba, která si z nudy objednává a pak neplatí.Všechny maily mám uložené, trvdit, že podklady nedorazily ani jednou je směšné, že zrovna vám a zrovna dvakrát po sobě, trošku zvláštní nemyslíte Miroslavo???Mstít se za svou chybu negativním hodnocením je opravdu ubohé, spíše bych doporučovala zamyslet se nad sebou a pouvažovat, proč objednávám, když nechci platit!!!Iveta
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (18. 3. 2010, 12:41)
Víte co,vlezte mi na hrb,máte chuť se dohadovat a mě to neba,mám svých starostí dost,došlo pouze k nedorozumění,žádné platby jste mi dvakrát neposílala,pouze jednou,toť vše.Nemstím se ničím,ale vy jste také neměla právo mi psát negativní hodnocení,když došloo pouze k omylu,který se dal vyřešit úplně jiným způsobem,vlastně ani nechápu o co vám jde? :-Dděláte z toho moc velkou kovbojku,vše se dá řešit v klidu a ne,takovýmto způsobem (drink)
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (18. 3. 2010, 12:42)
A mindráky máte zřejmě vy,když jste tak hádavá,víte co???skočte večer na manžela,nebo on na vás a přejde vás to (H)
ODPOVĚDĚT
Šárka D. (Vendula) ID 117622 , mimibazar.cz/Vendula2 (19. 3. 2010, 18:56)
To je jednani :-o :-o :-o :-oToto se snad nehodi.................
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (19. 3. 2010, 21:18)
:-Da proč ne???nejsem konzervativní,mám ráda srandu (H)
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (21. 3. 2010, 10:52)
:-(myslím si, že není co dodat.Jestli řešíte ve vaší domácnosti všechny problémy "skákáním" jak uvádíte je mi vás upřímně líto....holt není živočich jako živočich.I.
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (26. 3. 2010, 14:45)
:-D ,-) :-D ,-) :-D ,-) (drink) (B)
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (Mirkoslava) ID 63108 , mimibazar.cz/mirkoslava (18. 3. 2010, 12:49)
Podklady mi přišly jednou a to,že jste to špatně pochopila,že si je objednávám dvakrát,to je vaše chyba,chápu,že toho máte zřejmě hodně,ale reagovat takovýmhle způsobem??? :-o
ODPOVĚDĚT
Hana J. (Bramborka78) ID 48482 , mimibazar.cz/bramborka78 (24. 6. 2008, 14:46)
Tak já doporučit opravdu nemůžu (N) :-@ (N) :-@ (N) :-@
Na konci května jsem si u paní objednala šatky ve kterých jsem chtěla jít na svatbu.Vše probíhalo na jedničku, paní komunikovala, odpovídala na dotaz-
ubezpečila mě, že šatky nejsou průsvitné(i když bohužel jsou). Balíček úžasně rychle zaslala.
Problém nastal, když jsem napsala, že šatky neodpovídají popisu a žádám vrácení peněz(nedočkala jsem se), že šaty potom pošlu nazpět.
Poslala jsem paní nafocené detaily švů(můžete si je prohlédnout na mé stránce a posoudit sami, zda jsou v pořádku).
Byla jsem ubezpečena, že šatky byly v jejich očích v pořádku a cena, za kterou jsem šatky koupila je víc než velkorysá :-o(250+ poštovné). Paní mi nakonec už na e-mail ani neodepsala (destnik)
ODPOVĚDĚT
Alois C. (Nelinda) ID 23815 , mimibazar.cz/nelinda (upraveno 25. 6. 2008, 21:04)
Pořizovací cena šatů byla několikanásobně vyšší, když jsem je měla na sobě já, průsvitné nebyly a takové detaily jsem na nich opravdu neshledala....takhle zničit švy po minimálním nošení nové věci by se mi jen těžko mohlo povézt.....nemívám problémy s reklamací pokud je oprávněná......těžko hledat chybu a soudit kohokoliv..........všem přeji hezké prázdniny (L)Iveta
ODPOVĚDĚT
Hana J. (Bramborka78) ID 48482 , mimibazar.cz/bramborka78 (26. 6. 2008, 13:55)
Moc by mě zajímalo, co považujete za oprávněnou reklamaci *-) (možná by to mohlo zajímat i Vaše budoucí zákazníky).
Myslím, že k fotkám není co dodat - snad jen to, že já měla šatky na sobě
maximálně 5 minut, než mne manža upozornil, že švy jsou nějaký divný :-|.
Nechápu lidi, kteří ani na chviličku nezapochybují, že by snad mohli něco přehlédnout.
No nic jdu se věnovat příjemnějším věcem ( (child1) (X) (Z) (C)), než ztrácet další
energii kvůli jednomu nepovedenému obchůdku.
Hanka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu