Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana V. (bertík) ID 2298

Jana V. (bertík) ID 2298
mimibazar.cz/bertik
Oblast: Šternberk
Telefon: 777125841
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7. 5. 2005
Naposledy: 2. 1. 2017, 19:18
Aktualizace: 23. 10. 2015, 12:06
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 397
VŠECHNY FOTOGRAFIE 613
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Lenka M. (trojkolka) ID 96552 , mimibazar.cz/trojkolka (6. 4. 2010, 15:39)
Domeček šitý podruhé se slibem "ušiji kvalitněji a lépe" přišel znovu ve stejně špatné kvalitě šití. Poslala jsem po dohodě zase zpět. (již dvojí poštovné paní odmítá zaplatit).Jedná se o nekvalitní zakončení rohů, nedodržení stejné délky jednotlivých kusů, šňůrky nejsou vůbec zakončené a jsou nepochopitelně různých odstínů(jedna je jiná než ty ostatní). Maminky, které nebyly spokojené, nenapsaly hodnocení (zjistila jsem si).Lenka
ODPOVĚDĚT
Jana V. (bertík) ID 2298 (upraveno 9. 4. 2010, 11:18)
Domeček, který jsem Vám šila jako první, je už u jiné majitelky a ta je s ním navýsost spokojená. Vaše podněty k reklamaci byly malicherné a neopodstatněné. Přesto jsem Vám nabídla ušití znovu a bylo to totéž. To, že jsem se s Vámi nedohadovala, je jen to, že Vás nenutím, abyste měnila názor, nemám to zapotřebí. A ani to nebudu dělat teď. Pokud ale chcete očerňovat moji práci takto, budu se bránit také takto veřejně. Šiju poctivě a stojím si za tím.
ODPOVĚDĚT
Jana V. (bertík) ID 2298 (9. 4. 2010, 11:22)
Na vrácení peněz za poštovné nemáte nárok, tak je to ustaveno v obchodním zákoníku: doprava zboží k reklamaci je věcí zákazníka. Krom toho i já platila jedno poštovné navíc u druhého domečku a to jen proto, že jsem se snažila Vám vyhovět.
Mé zákaznice stěží můžete znát...pokud se nenabouráte do mých mailů.
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (trojkolka) ID 96552 , mimibazar.cz/trojkolka (9. 4. 2010, 15:51)
vracela jsem nekvalitně ušitý domeček, ne vaši snahu.
ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251 , mimibazar.cz/ayra (12. 4. 2010, 7:32)
Nedá mi to. Naprosto nechápu, proč se oháníte obch. zákoníkem, když evidentně podnikáte načerno. Jste opravdu hodně neznalá. Kupující není podnikatel, tudíž se řídí občanským zákoníkem - podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, to zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace - výdaje na cestovné, poštovné ...
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (trojkolka) ID 96552 , mimibazar.cz/trojkolka (16. 4. 2010, 11:48)
peníze za poštovné mám na účtu. děkuji.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu