Michaela P. (NEXTIK_EU) ID 225905
Nextík
|
|
mimibazar.cz/nextik-eu
|
Oblast: Chrudim |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 6. 2009 |
Naposledy: 31. 8. 2011, 18:56
|
|
|
|
|
Andrea L. (Andrea7)
ID 173795
, mimibazar.cz/andrea7
(19. 4. 2011, 13:17)
|
Bohužel nespokojenost.... Chtěla jsem objednat věcičky pro dceru k narozeninám - od konce března jsem se nedozvěděla podrobnější informace o zboží, i když jsem odpověď urgovala, natož pak aby došlo k objednávce..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata K. (Caryfucka)
ID 65092
(17. 7. 2010, 8:27)
|
Dobrý den, je mi líto, ale musím po své negativní zkušenosti dát toto hodnocení. Dne 16.6. jsem si objednala věci, u všech bylo uvedeno k dispozici skladem, hned dala vše zaplatit. Do 29.6. se nic nedělo, tak jsem sama musela napsat, abych se dozvěděla, co se děje. Odpověděla jste, že došlo k chybě při naskladňování a že během 8-9.7. věci dorazí a hned je pošlete. Balíček přišel až 16.7., takže vyřízení mé objednávky trvalo měsíc,ikdyž údajně bylo skladem. Kšiltovku jsem mezitím musela koupit jinou, ale nejvíc mě naštvala nekomunikace. Pokud něco nejde podle plánu, tak se ozvu. Nedoporučuji. Renata |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
petra p. (petra.lovosice)
ID 161185
(25. 5. 2010, 19:36)
|
Dobrý den, objednala sem si od vás zboží GEORGE do dnes jste nebyla schopná odpoved , a to sem Vás již urgovala... ještě nikdy sem se na mimibazaru nesetkala s takovým přístupem k zákazníkovi který má zájem........TAKOVOU PRODÁVAJÍCÍ NEDOPORUČUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(25. 5. 2010, 21:02)
|
Dobrý den, v pátek jste vznesla dotaz na přeměření dívčích pyžamek značky GEORGE, tyto dotazy vyřizujeme dle našich časových možností. Nelze každé zboží ihned přeměřit. Přednostně vyřizujeme závazné objednávky zboží. Vaše negativní hodnocení ohledně nezaslání rozměrů pyžamek obratem považujeme za neadekvátní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
petra p. (petra.lovosice)
ID 161185
(26. 5. 2010, 10:34)
|
tak hlavně že si sledujete hodnocení, když ne dotazy, vzkazy a objednávky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Denisa B. (dda)
ID 88320
(2. 4. 2010, 15:09)
|
Dobrý den, bohužel i já se musím připojit k negativním reakcím, před více než měsícem jsem objednala zboží část objednávky jste měli skladem, na zbytek jsem přes měsíc čekala, včera dorazil balíček a věci, které byly dle vás v rezervaci nikde. Bohužel jsou již všude vyprodané, takže je díky vám již nikde neseženeme. Reakce nulová, jen peníze zpět na účtu, opakovaně jsem psala a žádné vysvětlení. Rozhodně tento obchůdek nemohu doporučit. Denisa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (petraluna)
ID 174632
, mimibazar.cz/petraluna
(18. 3. 2010, 23:48)
|
Dobrý den, bohužel i já se ač nerada přidám k nespokojeným zákazníkům. Zboží jsem objednala koncem ledna a do dnes nemám nic a komunikace opravdu vázne . Paní Míša mi po několika nezodpovězených dotazech sice řekla, že mají pblm s dodavetelem, ale od té doby žádná komunikace. Objednávku ruším, protože už nevěřím, že se dočkám. Pblm chápu, ale nechápu, že nekomunikujete a nevážíte si zákazníka . Určitě vás nemůžu doporučit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 30059
(16. 3. 2010, 20:29)
|
Dobrý večer, přidávám se k předchozím negativním hodnocením. musím udělit negativní hodnocení z následujícího důvodu - 12.2. jsem objednala zboží NEXT, především kvůli tomu že dle Vaší inzerce objednávate každý den, předpokládala jsem dodání zboží co nejdříve, bohužel jsem se velmi mýlila, žádné zboží mi doposud nebylo doručeno, komunikace žádná, musím se sama ozývat a dotazovat. Vaše starost o zákazníka je nulová, mrzí mě i to že jsem mmj |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(17. 3. 2010, 22:08)
|
Dobrý večer, 90% z Vaší objednávky jsou slevy, ze kterých byla část dle zaslaného výčtu objednána. Na delší dobu doručení zboží ze slev jste byla předem upozorněna, ještě před objednáním zboží. Jelikož se snažíme v rámci úspory poštovného doručit zásilku jako komplet, nebylo Vám zboží zatím zasláno a čekáme na doručení zbývajících ks. Přednostní zaslání ks z nové kolekce jste doposud nepožadovala. Zboží objednáváme každý den, doba vyř |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 30059
(18. 3. 2010, 8:54)
|
Bohužel nesouhlasím s Vaším tvrzením o informovanosti, psala jste že u slev je dodání až 4 týdny(Next již dva týdny žádné slevy nemá), 4 týdny uběhly a nic, pokud máte k dispozici (myslím tím ihned k odeslání na mou adresu) alespoň nějaké zboží ze všech učiněných objednávek, nechápu proč jste mě nekontaktovala (nemohu tušit že něco máte), olina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Ž. (Žabice)
ID 124546
, mimibazar.cz/zabice
(16. 3. 2010, 10:08)
|
Bohuzel nemohu rict nic pozitivniho objednano koncem ledna po mesici jsem urugovala bez odpovedi za tyden opet a zas zadna odpoved na tel to nikdo nebere nebo je nedostupny puvodne jsem nechtela psat hodnoceni ale zjistila jsem ze vestu o kterou nam moc slo je jiz vyprodana i v obchodech za coz vdecim vam ze ji ted nesezenu Takhle se obchod opravdu nedela a maminkam rozhodne nedoporucuji tohle je nespolehlivy prodavajici a nehlede na to ze klame reklamou vozime kazdy |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(17. 3. 2010, 21:59)
|
Dobrý večer, doposud jste byla s objednaným zbožím od nás spokojena. Zboží bylo dodáno ve 100% a bylo Vám dovezeno až do domu. Bohužel v lednu došlo k výpadku objednávek od Nextu, což řešíme doposud a doposud nebyla ještě expedována část objednávek. Tuto expedici nelze z naší strany nijak pozitivněji ovlivnit. Z důvodu velkého množství objednávek a nepravidelné expedice od Nextu zboží stále zavážíme do ČR každý týden. Když Next neexpeduje, tak není d |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka V. (Leník V.)
ID 251911
(9. 3. 2010, 18:58)
|
Dobrý den, bohužel se musím přidat k Jarce a kladu si otázku, co je asi tak s mojí objednávkou!!! Potvrzení objednávky jsem ještě obdržela, ale když jsem se po měsíci snažila získat info, jak to s objednávkou vypadá, tak reakce na mejly, telefony a sms žádné. Takže jsem objednávku dnes taky zrušila pro nedodržení obchodních podmínek. Takhle se obchod opravdu nedělá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela N. (michamich)
ID 66627
, mimibazar.cz/michamich
(3. 1. 2010, 17:33)
|
Dobrý den, přihlásila jsem se na sestru, abych se mohla podělit se zkušenostmi s ostatními nakupujícími. První objednávku jsem posílala okolo 1.10. 2009 v řádu několika tisíc korun. První zboží přišlo cca do 3 týdnů. Do dnešního dne stále čekám na 5 věcí. Poslední informaci jsem obdržela mailem 11.12.2009. Od té doby nic. Vadí mi Vaše neochota, nezájem o mě jako zákaznici. Takovou zkušenost jsem ještě nezažila a na mmb nakupuji velice často. S. Vichterov |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(4. 1. 2010, 22:02)
|
Dobrý den, několik ks z Vaší první objednávky bohužel Next neexpedoval, i když nám tuto expedici potvrdil. Expedici bohužel nijak neovlivníme. Podotýkáme, že Vaše druhá objednávka byla 100% vyřízena a dovezena do ČR do 1 týdne od Vašeho objednání. Požadovala jste osobní předání do určitého termínu a bylo Vám vyhověno, komunikace probíhala standardním způsobem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela N. (michamich)
ID 66627
, mimibazar.cz/michamich
(5. 1. 2010, 10:14)
|
Dobrý den, se vším souhlasím. Mě jen šlo o přístup konečného vyřešení. Stačilo pár vět s vysvětlením, že bohužel už věci nebudou. Stále jsem na ně čekala. Mohla jsem si je sehnat jinde. Nyní už nejsou k prodeji a něco musím prodat, protože jsem to měla do setu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Boháčová (Klaris)
ID 20741
(14. 12. 2009, 9:07)
|
Bohužel jsem objednávala přes Váš e-shop v říjnu 10.10 a do dnešního dne mi zboží nebylo dodáno a to jste měli uvedeno skladem, možná bude rychlejší když si pro to zajedu sama za mě určitě nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(30. 12. 2009, 23:33)
|
Bohužel i přes veškerou naší snahu jsou situace, kdy Next zboží neexpeduje ani přes naše urgence, urgence a urgence. Občas je to boj s větrnými mlýny, který potom poškozuje naší firmu. Za nedodání se velice omlouváme a snažíme se veškerými dostupnými prostředky tyto situace minimalizovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra S. (Petra_S)
ID 41870
, mimibazar.cz/petra-s
(21. 11. 2009, 17:49)
|
Je mi líto, že píši negativní hodnocení. Zboží mělo být doručeno 19.10. (brala jsem ho od Vás proto, že jste měli oproti ostatním nejrychlejší doručení), ale zboží došlo až 20.11. a navíc nekompletní (což tedy chápu, že nemůžete ovlivnit, protože to závisí na Nextu). Je vidět, že máte asi hodně zákaznic a nestíháte, protože i komunikace vázla. A navíc bylo zboží odesláno na starou adresu (změnu jsem vám nahlásila emailem a vy jste mi to i potvrdil |
ODPOVĚDĚT
|