Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hana F. (Hanykas) ID 22571

Hana F. (Hanykas) ID 22571
mimibazar.cz/hanika
Oblast: Havířov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6. 9. 2006
Naposledy: 21. 1. 2021, 9:13
Aktualizace: 25. 5. 2017, 14:40
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 577
VŠECHNY FOTOGRAFIE 26
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Belleza shop (Bellezashop) ID 164176 , mimibazar.cz/bellezashop (21. 9. 2013, 20:09)
Zboží bylo řádně a dostatečně zabaleno, poškození způsobila pošta. Pokud přijde poškozená zásilka, je samozřejmé, že se tato zásilka nepřebírá, nechává se na poště a pošta ji vrací zpět k odesílateli, v tom případě, posílám nové zboží nebo peníze zpět a reklamaci řeším já. Zatím se tak stalo ve všech případech, kdy jsem řešila nějaké poškozené zboží. V případě, že poškozenou zásilku převezmete, řešíte si reklamaci sama, mě jako o
ODPOVĚDĚT
Martina Z. (nataliazeman) ID 359065 (21. 9. 2013, 22:25)
Reklamaci lze podat do 2 dnu od prevzeti.
ODPOVĚDĚT
Hana F. (Hanykas) ID 22571 , mimibazar.cz/hanika (22. 9. 2013, 8:37)
Děkuji!! Napsala jsem na podporu MMB. Určitě mám pravdu já a penízky by mi měl prodávající vrátit.
ODPOVĚDĚT
Hana F. (Hanykas) ID 22571 , mimibazar.cz/hanika (22. 9. 2013, 8:24)
Pošta vinu neuznala, protože byla voda špatně zabalená, jen v obálce, takže na vině jste zřejmě vy, ale v žádném případě já!! Takže byste mi měla vrátit peníze :^) A dáváte od toho ruce pryč, to se nedělá!!
ODPOVĚDĚT
Lucie L. (ElaIva) ID 68704 , mimibazar.cz/elaiva (2. 11. 2009, 15:07)
Dobrý den, bohužel s Vašim jednáním nemohu souhlasit, napíšete záporné hodnocení aniž by jste byla sama ochotna zboží vrátit či komunikovat se mnou a problém řešit, koupila jste jedny punčochy a jste nespokojená, že jsem Vám nabídla lepší cenu při větším odběru, jsou maminky které nakupují ve velkém a jsou spokojeny, nezlobte se, ale ani já Vás nedoporučím jako nakupující Lucie (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hana F. (Hanykas) ID 22571 , mimibazar.cz/hanika (upraveno 6. 11. 2009, 13:15)
Asi se vám ulevilo :) :) , podívejte se kolik máte vy špatných hodnocení ohledně vašich punčoch *-) *-) *-) *-) *-) , jen škoda, že jsem si je nepřečetla, než jsem u vás nakoupila........ tak nekvalitní zboží je HANBA prodávat!!!!!!!!! a kdybych je vrátila, tak prodělám na poštovném (clamp) ;-) ;-) ;-) ;-) NAVÍC jste mi napsala ŠPATNÉ !!! složení materiálu, které se lišilo od složení na punčochách :( :( :(
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu