Hana F. (Hanykas) ID 22571
|
|
mimibazar.cz/hanika
|
Oblast: Havířov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 9. 2006 |
Naposledy: 21. 1. 2021, 9:13
|
Aktualizace: 25. 5. 2017, 14:40
|
|
|
|
|
Belleza shop (Bellezashop)
ID 164176
, mimibazar.cz/bellezashop
(21. 9. 2013, 20:09)
|
Zboží bylo řádně a dostatečně zabaleno, poškození způsobila pošta. Pokud přijde poškozená zásilka, je samozřejmé, že se tato zásilka nepřebírá, nechává se na poště a pošta ji vrací zpět k odesílateli, v tom případě, posílám nové zboží nebo peníze zpět a reklamaci řeším já. Zatím se tak stalo ve všech případech, kdy jsem řešila nějaké poškozené zboží. V případě, že poškozenou zásilku převezmete, řešíte si reklamaci sama, mě jako o |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Z. (nataliazeman)
ID 359065
(21. 9. 2013, 22:25)
|
Reklamaci lze podat do 2 dnu od prevzeti. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana F. (Hanykas)
ID 22571
, mimibazar.cz/hanika
(22. 9. 2013, 8:37)
|
Děkuji!! Napsala jsem na podporu MMB. Určitě mám pravdu já a penízky by mi měl prodávající vrátit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana F. (Hanykas)
ID 22571
, mimibazar.cz/hanika
(22. 9. 2013, 8:24)
|
Pošta vinu neuznala, protože byla voda špatně zabalená, jen v obálce, takže na vině jste zřejmě vy, ale v žádném případě já!! Takže byste mi měla vrátit peníze A dáváte od toho ruce pryč, to se nedělá!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie L. (ElaIva)
ID 68704
, mimibazar.cz/elaiva
(2. 11. 2009, 15:07)
|
Dobrý den, bohužel s Vašim jednáním nemohu souhlasit, napíšete záporné hodnocení aniž by jste byla sama ochotna zboží vrátit či komunikovat se mnou a problém řešit, koupila jste jedny punčochy a jste nespokojená, že jsem Vám nabídla lepší cenu při větším odběru, jsou maminky které nakupují ve velkém a jsou spokojeny, nezlobte se, ale ani já Vás nedoporučím jako nakupující Lucie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana F. (Hanykas)
ID 22571
, mimibazar.cz/hanika
(upraveno 6. 11. 2009, 13:15)
|
Asi se vám ulevilo , podívejte se kolik máte vy špatných hodnocení ohledně vašich punčoch , jen škoda, že jsem si je nepřečetla, než jsem u vás nakoupila........ tak nekvalitní zboží je HANBA prodávat!!!!!!!!! a kdybych je vrátila, tak prodělám na poštovném NAVÍC jste mi napsala ŠPATNÉ !!! složení materiálu, které se lišilo od složení na punčochách |
ODPOVĚDĚT
|