Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alena K. (Kitzi) ID 21592

ÚČET BYL POZASTAVEN
Alena K. (Kitzi) ID 21592
mimibazar.cz/kitzi
Oblast: Jihlava
Registrace: 28. 8. 2006
Naposledy: 16. 8. 2012, 9:38
Aktualizace: 14. 12. 2009, 14:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 147
VŠECHNY FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 9 negativních hodnocení
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (14. 1. 2010, 0:18)
Doufám, že této chudince, už nebude nikdy umožněno prodávat na MMB a již víckrát neokrade ostatní !!! Je to vypočítavá mrcha z Jihlavy, která si postavila byznys na klamání druhých !

http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=29229714&tab=10

40 dní měla moje peníze a z těch mi ukradla ještě 1100,- Kč.
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (upraveno 10. 12. 2009, 21:44)
Na doporučení admin. uděluji neg. hodnocení a připojuji se k názoru paní Dity. Koupila jsem kabelku, která měla být v super stavu – jako nová, opak je pravdou, kabelka není ani v super stavu, ani jako nová, ke kabelce by se spíš hodil přívlastek „šmuckózní“. Pro ty, které by paní prodávající chtěla přesvědčit o opaku, můžou si napsat o fotky či video, zmiňované kabelky. Žádná sleva tohle nemůže kompenzovat!
Předpokládám, že to bude dostateč
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (10. 12. 2009, 21:50)
né upozornění pro další potenciální zákaznice. Paní mi chce zaslat poníženou částku o 1.000,-Kč - manipulační poplatek. Viz: podmínky prodeje
Paní se sama podmínkami neřídí, již ty jsou plné lži, např.
Pokud se domluvíme na vrácení peněz,tak se peníze vrací do 30 dnů od naší domluvy.

b.Pokud se vrací věc nad 4000,-kč účtuji si 1000,-kč manipulační poplatek za vyřízení a náklady s tím spojené.

6.Maminky,prosím nepište mi abych vám věc
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (10. 12. 2009, 21:53)
nafotila z toho nebo onoho úhlu,fotek je většinou dost pro to abyste si věc dobře prohlédly.
Všechny nedostatky věci nebo nějaké poškození je popsáno a nafoceno. /////////////////////////
Fotky jsou nafoceny bez detailu případných vad či jiného poškození.

NEDOPORUČUJI, JSEM OPRAVDU ZNECHUCENÁ!
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (10. 12. 2009, 21:55)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Dita S. (Diťánek) ID 102345 , mimibazar.cz/ditastratilova (7. 12. 2009, 22:42)
Nakupující POZOR!!! Alena K. (Kitzi) je PODVODNICE A ZLODĚJKA!!! Nabízí zboží jako 100% stav i přesto,že to tak není! Při případné reklamaci se zdráhá vrátit peníze a poté vrátí jen část!! Upravuje podmínky prodeje podle situace,jak se to zrovna hodí!! NEJVĚTŠÍ ABSURDITA - manipulační poplatek až 1.000,- při vrácení zboží nad 4.000,-!!!!
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (10. 12. 2009, 8:59)
Paní Dito,
pokusím se vám teď zodpovědět na vaše nelibosti.
Obchodní podmínky jsem byla nucena upravit,i díky maminkám jako jste vy(tím neříkám,že jen kvůli vám),které jsou od samého začátku s něčím nespokojené a dopředu si nedomluví výměnu a pak jen vymýšlejí,i přesto,že dostanou slevu,věc mají nafocenou ze všech stran,změřenou....Já jsem také maminka a mám i svoji práci,toto je jen mé hobby a nemíním mu věnovat čas a peníze tím,že přejí
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (10. 12. 2009, 9:00)
Já jsem také maminka a mám i svoji práci,toto je jen mé hobby a nemíním mu věnovat čas a peníze tím,že přejíždím z pošty na poštu,aby si někdo vyzkoušel boty nebo kabelku jestli mu sedí,opravdu nejsem e-shop a není to můj full time job a neživím se tím.
To jak každý ohodnotí věc je velmi subjektivní názor,já třeba považuji věc za stav jako nový,vám už to tak připadat nemusí,pořád to jsou věci nošené,ikdyž někdy jen lehce.
Vrácení peněz do 30
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (10. 12. 2009, 9:01)
Vrácení peněz do 30 dní je věc,kterou tady na MMB má spousta maminek,to,že je to termín do 30-ti dnů,nemusí ještě znamenat,že to bude trvat 30 dní,někdy to tak je někdy se peníze vrátí ihned.
Chápu vaše rozhořčení,ale snažte se pochopit i vy mě.
ODPOVĚDĚT
Dita S. (Diťánek) ID 102345 , mimibazar.cz/ditastratilova (upraveno 10. 12. 2009, 22:13)
Já jsem ochotna pochopit,že člověk nežije jen MMB,jsem ještě ochotna i pochopit tu vaši 30 denní lhůtu na vrácení peněz (i když to zabere přes IB asi 2 minuty),ale co opravdu nepochopím je,že si v průběhu našeho "jednání" změníte podmínky a účtuje si při vrácení na 4000 tis. manipulačí poplatek až 1000 Kč!!! Jako za co?? Já jsem boty REKLAMOVALA,ne jen tak z rozmaru vrátila!!! A vy si za to účtujete poplatek?? Asi byste si měla nastudovat obchodní zákoní
ODPOVĚDĚT
Dita S. (Diťánek) ID 102345 , mimibazar.cz/ditastratilova (10. 12. 2009, 12:23)
To je prostě vrchol absurdity!!! (N) (N) Pro mě jste jednoduše SPROSTÁ ZLODĚJKA a vaše jednání je prostě vrchol drzosti!!! Jsem v kontaktu s ostatníma maminkama,které u vás také takhle šťastně nakoupily a zůstává na zvážení,co podnikneme. Podat na vás žalobu za podvody a krádež není úplně od věci.... Jedné paní jste dokonce za boty Gucci,kt. vám vrátila,udajně peníze nikdy nevrátila a předpokládám,že po mých výzvách se jich ještě pár ozve...
Hezk
ODPOVĚDĚT
Natalie J. (katkamala) ID 72605 (17. 5. 2009, 22:12)
MAMINKY POZOR - PODVODNICE A LHÁŘKA!!!
S paní jsem se dohodla na koupi Gucci bot a pokud mi nesednou, že je mohu vrátit. Paní sama psala, že tomu u bot rozumí a s tímto postupem souhlasí. Boty dorazily (bez orig.krabice a protiprach.pytliku,ale to jsem neřešila). Nesedly mi a hned jsem psala,že je posílám zpět.Hned odepsala ať si je nechám, že mezitím změnila podmínky A PENÍZE NEVRÁTÍ, a že odmítla po mě2zákaznice! Dál už jen odpovídala,ať ji nepíšu, že mi stejně nic nevrátí!Pokud by kohokoli
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (19. 5. 2009, 21:04)
Paní Natálie už jste bohužel zapomněla zmínit,že jste botičky zaplatila až po měsíci výmluv,že jste je platila a platba se vám vrátila,což je ale tady na MMB stará známá písnička.Já jsem vám je držela dost dlouhou dobu a odmítla jsem i dvě zákaznice,což byla má největší chyba.Dále jsem v inzerátu ani neuváděla,že botky budou s dustbagem a krabicí,ani na fotce to nebylo,tak tady nedělejte chytrou horákyni(inzerát jsem vrátila zpět na stránky,tak kdo chce ať se podívá)A nařčeni podvodnice a lhářka
ODPOVĚDĚT
Natalie J. (katkamala) ID 72605 (21. 5. 2009, 16:13)
p.Alena jen potvrzuje co jsem psala v hlavičce.Č.Ú s celkovou částkou a potvrzení o obchodu mi poslala30.3.a peníze jsem8.4.už na účtu měla odepsané,tedy týden a ne měsíc,jak se snaží nalhat,navíc jsem ji sama poté urgovala.Maily i výpisu z účtu jsem doložila adminům mimibazaru,kteří ji na zákl.všech faktů vyzvali k vrácení peněz.Stále je však nechce vrátit a dokonce žádá fotky boty na mojí noze,což mi připadá dost divné.Maminky,všem co jste mi psaly tolik pozitiv.mailů a pomáhali mi,moc děkuji!
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (huszka) ID 36226 (25. 1. 2009, 19:17)
Paní Aleno, jsem s Váma (N) (N). Koupila jsem si u Vás vlasy a zaplatila. Vy nejste ani tak slušná, aby jste mě odepsala na vzkazy :-@ :-@. Nemám ani peníze a ani vlasy. Prosím, dejte si na paní Alenu pozor +o(. :-# Kateřina
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (28. 1. 2009, 15:20)
Paní Kateřino velice mě mrzí,že moc nerozumíte systému MMB a neumíte číst hromadné vzkazy.Peníze jsem vám ale hnedka vrátila,ikdyž balíček byl připraven k odeslání.Psala jsem vám také dvakrát a slušnost odepsat jste také neměla,mohla jste aspoň dát vědět,když penízky dorazí. :^)
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (Kotlík1) ID 48617 , mimibazar.cz/kotlik1 (7. 2. 2008, 18:13)
Tak já se tedy také připojím ke špatnému hodnocení. (N) Vybrala jsem si u vás tričko od Nextu s Pepinou v SUPER STAVU za 190Kč+poštovné. Byly jsme domluvené, že ho zaplatím až po výplatě. Poslala jste mi ho dříve, vaší důvěry si cením, ale co mi přišlo.... :-@ :-@ :-@ Tričko bylo flekaté - na krku, hrudníčku a rukávku. Žádné neviditelné fleky, nic co by se dalo přehlédnout. Vědomně jste mi poslala poškozenou věc, kterou jste označila za "super stav" Když jsem si prohlídla znovu fotku v albíčku, fleky jsou vidět i tam :-o Psala jsem vám, že tričko posílám zpět a ozvala jste se až dnes, když jsem už tričko poslala. Žádná omluva, vysvětlení, prostě NIC :-@ Utratila jsem 34Kč za poštovné!!! A zbožíčko žádné!!! Vás jako prodávající rozhodně nedoporučuji (N) (N) (N) Komunikace na bodu mrazu, zboží poškozené. :'( Je mi z vás smutno 8-| Petra.
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (7. 2. 2008, 20:33)
Milá Petro,
jako nakupující vás vůbec nemůžu doporučit (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).Objednala jste si tričko,říkala jste,že budete mít penízky až kolem 15.,tak já jsem vám chtěla udělat radost,aby vaše princezna mohla nosit tričko už dříve a poslala vám jej už 4.2.Tričko se vám ale nelíbilo,protože mělo flíček,kterého jsem si nevšimla.Hned jste mi psala a já vám napsala,že tríčo můžete ihned poslat nazpět.Stalo se,dneska jsem tričko dostala a také jsem se hnedka dočkala špatného hodnocení jaká jsem hrozná prodávající.To si myslím opravdu nezasloužím,já jsem vám vyšla ve všem vstříc,na maily jsem vám odepisovala,vy sice píšete,že ne,ale já je mám ještě uloženy v odeslaných.
Takže maminky jak jsem již psala tuto maminku vám určitě nedoporučuji pro její nesmyslné a arogantní chování :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (Kotlík1) ID 48617 , mimibazar.cz/kotlik1 (upraveno 14. 2. 2008, 12:04)
Drahá pení Aleno ;-) jste směšná. Flíček by mi opravdu nevadil, ale ty fleky co byly na tričku, to je nehoráznost :-@ To triko bych nedala ani holce na písek a vy ho označíte za SUPER STAV?!? :-o TAKŽE VARUJU DALŠÍ NAKUPUJÍCÍ !!! PANÍ ALENA JE NESKUTEČNĚ MSTIVÁ ŽENSKÁ. :-| ZŘEJMNĚ U NÍ PLATÍ - KDYŽ SE TI NĚCO NELÍBÍ, DRŽ HUBU :-# ŠPATNÉ HODNOCENÍ VÁM MILE RÁDA OPLATÍ A JE JEDNO ŽE NEPRÁVEM. TAKŽE POZOR AŤ NEDOPADNETE JAKO MY, CO JSME SI DOVOLILY VAROVAT OSTATNÍ!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Mimochodem i po týdnu to flekatý tričko v super stavu máte v albíčku stále a za stejnou cenu!!!
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (petelková) ID 78457 , mimibazar.cz/petelkova (7. 2. 2008, 13:30)
Ja jsem také jedna z maminek,která musí napsat špatně hodnocení na paní Alenu,ne jen že zaslání trička trvalo dlouho a s poštovným za 50 Kč, když normálně poštovné stojí 37 Kč na poště, ale co mě nejvíc rozčarovalo přišlo špinavé a nevyprané (N) (N) (N) (N) (N), pokypané od jídla, no to jsem ještě teda neviděla a paní Alena píše 100 % stav, já být Váma styděla bych se poslat takhle špinavé věcí nějaké zákaznici :-o :-o :-o :-o. Klidně se mohlo stát, že byste to mohla přehlédnout, ale ty kypance byly do očí bijící, a vzhledem k tomu, že jste neměla ani tu slušnot mi odepsat, protože jsem původně Vám to do hodnocení psát vůbec nechtěla a chtěla jsem to vyřídit jen přes vzkazy, tak máte další špatné hodnocení na svém kontu - bohužel....Mějte se a doufám, že ostatním zákaznicím začnete to oblečení prát....přišlo to zboží opravdu v hrozném stavu a za ty prachy a za to poštovné, které jsem uhradila navíc, tak ta jedna odměrka prášku.......... Hezký den Petra (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (7. 2. 2008, 20:53)
Petro,
napíšu to jen v bodech:
Pokud jste četla mé obchodní podmínky,tak jistě víte,že se neřídím tarify ČP,protože si učtuji ještě za balné,protože používám bezpečnostní obálky,které nejsou nejlevnější.Tak nevím,proč mi teďka píšete,že jsem si řekla o příliš vysoké poštovné-50,-Kč místo 37,-Kč.Věc jste si brát nemusela,když se vám to nezdálo. Penízky od vás mi přišly 28.1.
a balíček jsem vám odeslala 4.2.,jak je v mých podmínkách balíčky odesílám do 5 prac.dnů-což je v limitu,protože mezitím byl ještě víkend.
K těm kypancům jak je nazýváte,žádných jsem sinevšimla,ostatně triko je nafocené celkem i zblízka a tam také není nic vidět a pokud se vám triko nelibí,tak jste mi jej mohla poslat ihned nazpátky.
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (petelková) ID 78457 , mimibazar.cz/petelkova (7. 2. 2008, 21:08)
Kypanců jste si nevšimla, tak paní Aleno ty kypance Vám mile ráda nafotím a pošlu Vám je....a to nejsem jediná, která je rozčarovaná z flíčků na tričku. Za poštovné se omlouvám, to jsem si opravdu nevšimla, ale jsem jedna z těch, které udělají chybu a přiznají ji.Hezký večer Petra
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Keimi) ID 21607 , mimibazar.cz/keimi (29. 1. 2008, 13:10)
Já bohužel musím napsat své první negativní hodnocení tady na MMB :-S 8o|U paní Aleny jsem reklamovala vestu AF,kterou jsem kupovala na podzim spolu s mikinou.Vestu jsem před Vánoci zaslala paní Aleně k reklamaci.Bylo mi od ní sděleno,že ji pošle obratem dodavateli a vyrozumí mě.Reagovala až na mé urgence víc,než po měsíci,kdy mi slíbila,že vestu okamžitě pošle,neboť reklamace údajně nebyla uznána.Psala jsem ji,ať mi ji pošle s vyjádřením od dodavatele a také s dokladem ke zboží,který jsem od ní nedostala.Balíček byl odeslán na mou adresu teprve včera po dalších dvou mých urgencích. (N) (N) (N)Dnes mi došel bez jakéhokoliv vysvětlení,zdůvodnění zamítnutí atd.Dokonce s igelitkou,kterou jsem posílala já. :-o :-oDomnívám se,že vesta nikam od paní Aleny poslána nebyla a že ji "posoudila sama" (6) (6)Jinak nechápu,proč nemám žádné vyjádření o reklamaci :-oAsi jem byla zajímavá nakupující,jen ,když jsem zaplatila,bohužel,reklamace jsou jen ztráta času a pro paní Alenu žádný zisk.Zboží od paní Aleny není nejlevnější,čekala bych jiný přístup.Já jsem nakoupila poprvé a naposled (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (29. 1. 2008, 15:36)
Paní Kamila si ode mne koupila vestu a pote co ji 5krát během tří týdnů vyprala ji chtěla reklamovat,že je vesta zničená-nenositelná, vestu jsem poslala za své náklady na reklamaci svému dodavateli do USA,který reklamaci neuznal z důvodu nevhodného ošetření věci špatným praním.Nikdy jsem reklamaci tohoto typu neměla-a to mám nosím všechny věci od této značky-bundy a vesty dávám zasadně čistit do čistírny,kde ví jak a v čem takovéhle věci vyprat.
A to,že jsem vestu poslala zpět ve vaší igelitce mi nepřijde jako něco divného,ale jako zcela normální věc.Vyjádření jsem vám poslala mailem,dodavatel mi jej také takhle poslal.
Milé prodávající paní Kamilu vám opravdu nedoporučuji.
(N) (N) (N) (witch)
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Keimi) ID 21607 , mimibazar.cz/keimi (29. 1. 2008, 17:21)
To si děláte legraci?Nechtějte po mě,abych tady zkopírovala maily,kdy jsem Vám popisovala ,co s vestou je a poté Vaše odpovědi.Vestu jsem prala jen jednou a Vy lžete.Také jsem žádné vyjádření od Vás ,kromě věty,kterou popisuji ve vašem hodnocení nedostala!Jestli jste pozorně četla mé hodnocení nebylo mířeno proti výsledku reklamace,ale proti Vašemu jednání !!!!!!!!!!!!! Nebudu se ktomu dál vracet,ať si z toho každá maminka vezme ponaučení,nebo nevezme,je to můj názor a od toho tady tohle hodnocení je.Je jen s podivem,že mě označujete za nespolehlivou nakupující,když jsem Vám nemalé peníze poslala obratem a na zboží jsem čekala snad o měsíc déle/už přesně nevím/než jste uváděla v podmínkách.U mě jste naprosto neprofesionální ,ale přesto Vám přeji spoustu spokojenýh zákaznic.
ODPOVĚDĚT
Alena K. (Kitzi) ID 21592 , mimibazar.cz/kitzi (29. 1. 2008, 20:50)
Maily muzete klidne zkopirovat,protoze jste mi psala,ze jste vestu uz 4krat vyprala,a to jste ji mela asi 3 tydny,pak jste psala,ze vestu zkusite jeste jednou vyprat a pak date vedet a az pote jste ji poslala.Dal uz se k tomu take nebudu vyjadrovat,protoze je to zbytecne...me jednani bylo zcela v mezich slusnosti a cestnosti...
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Keimi) ID 21607 , mimibazar.cz/keimi (7. 2. 2008, 19:30)
Jen lžete!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Silvie Švejdová (silvijan) ID 18744 , mimibazar.cz/silvijan (5. 4. 2007, 8:37)
Dobrý den,vaše chování nechápu
Měla jsem zájem o mikinku s myškama,neodepsala jste,a co nevidím mikinu
znovu prodáváte. .
Asi jsem žádala příliš mnoho!!!!!(napsat rozměry)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu