Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
Lucie Svobodová (Lucie.Luky) ID 214295
|
|
mimibazar.cz/lucieluky
|
Oblast: Pardubice |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 14. 4. 2009 |
Naposledy: 12. 10. 2024, 5:13
|
Aktualizace: 25. 8. 2021, 13:12
|
|
|
|
|
Lukas D. (lukinn)
ID 575015
, mimibazar.cz/lukinn
(1. 6. 2018, 13:03)
|
Mila maminko, tak toto Vase hodnoceni me trochu zarmoutilo ale chapu, neda se nic delat...verim tedy ze jste si zchladila zahu a ted je Vam jiz lepe.Ano, malou prodlevu jsme meli ale nekolikrat jsem se Vam omlouval, ze jsme meli technicke potize s dohledavanim zasilek a platbu jsem Vam odeslal ihned, kdy jste se o ni jak vy pisete pripomnela.A verte ze by tomu bylo i bez tech Vasich tzv. vyhruzek o tom ze nekde neco uvedete pripadne si budete stezovat.Chyba byla uz to, ze jsem Vam vubec pristoupil na nejake cekani az Vam dorazi penize aby jste si mohla vubec saty koupit a pak cekate ze nejlepe druhy den budou u Vas.Verim ze to byla posledni takovato zkusenost. Ja se vzdy snazim udelat pro nakupujici maximu, jak je ostatne videt i z hodnoceni a pokud jiz k nejake komplikaci dojde, domluvime jako lide...nejsme neomylni.Na nakupijici si dejte pozor a urcite se nedomlouvejte na nestantardnich podminkach.Aby jste nedopadli jako ja. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie Svobodová (Lucie.Luky)
ID 214295
, mimibazar.cz/lucieluky
(upraveno 1. 6. 2018, 20:49)
|
No tak 1.žáhu si tady asi chladíte vy,protože narozdíl od vás jsem vám neudělila negativ ale neutrální hodnocení.2.Mám veškerou komunikaci s vámi a v emailu co jste mi napsal není nikde žádná zmínka o tom,že by jste měli technické potíže.A rozhodně jsem nečekala,že budu mít šaty druhý den doma.11.5.jsem vám odeslala platbu a balíček nepřišel ani 25.5. tak si spočítejte kolik dní to je.A rezervaci jsem u vás měla nakonec od 9.5. do 11.5. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie Svobodová (Lucie.Luky)
ID 214295
, mimibazar.cz/lucieluky
(1. 6. 2018, 20:30)
|
Pro nezasvěcené,prosila jsem pána dne 9.5. o rezervaci na šaty do 15.5.,ketré jsem chtěla koupit na jednu společenskou akci.Platbu za šaty jsem odesílala 11.5.Když mi balíček nepřišel během 5 pracovních dnů tak jsem 21.5.pánovi psala slušně o info kdy balíček bude posílat,že bych potřebovala mít šaty do 25.5.doma ,leč pán na mou zprávu vůbec nereagoval.25.5.jsem tedy pánovi napsala, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lucie Svobodová (Lucie.Luky)
ID 214295
, mimibazar.cz/lucieluky
(1. 6. 2018, 20:35)
|
že když šaty nepřišli do 10pracovních dnů od obdržení platby a že nereaguje ani na mou zprávu ho žádám o vrácení peněz zpět,že mi už bohužel šaty budou k ničemu když jsem je potřebovala na 26.5.Na tuto zprávu pán opět nereagoval a reagoval až 30.5.kdy jsem mu tedy napsala,že pokud peníze nepříjdou do večera udělím mu negativ a budu věc dále řešit přes administrátory mimibazaru.Na to mi pán tedy napsal,že se omlouvá,že mu úplně moje platba vypadla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lucie Svobodová (Lucie.Luky)
ID 214295
, mimibazar.cz/lucieluky
(1. 6. 2018, 20:40)
|
Nic o tom,že by měli technické potíže nepsal.Chápu že je jen člověk a ,že se může stát,že zapomenu,ale když se mi někdo připomene s tím,že nemá ještě ani po týdnu balíček doma,tak to řeším a aspoň napíšu co se děje.Myslím,že nejsem jediná komu by vadilo takovéto jednání. |
ODPOVĚDĚT
|