|
|
Lucie J. (Meluzína) ID 3762 , mimibazar.cz/meluzina (16. 1. 2020, 23:12) | ||
Vůbec nereaguje na oznámení rezervovaného zboží, nekomunikuje... | ||
ODPOVĚDĚT |
Jan S. (bram80) ID 424318 (15. 3. 2018, 15:02) | |
Bohužel musím vložit negativní hodnocení Závazně jsem rezervoval autosedačku, čekal jsem na podklady k platbě dle domluvy, poté mi pán napsal, že ho musel vrátit majiteli, ale nyní vidím, že ji prodává jiná paní za podstatně vyšší cenu! Pán je neférový, nespolehlivý a navíc LŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
ODPOVĚDĚT |
Irena K. (kaneri) ID 574450 (31. 8. 2017, 23:18) | |
Ač nerada, uděluji negativní hodnocení za neférové jednání prodejce. Zboží odeslal neadekvátně zabalené, v potrhané, již použité obálce, kterou zřejmě na poště pracně slepovali. Navíc ho bez předchozí domluvy odeslal jako obyčejný dopis, aby za to zinkasoval 65Kč! Na e-mail samozřejmě nereaguje, asi mu těch 41Kč, které si tímto nečestným způsobem vydělal stojí za to Zboží naštěstí dorazilo v pořádku, dle popisu, přesto za mě jednoznačně ne | |
ODPOVĚDĚT |
Kateřina K. (katka_1) ID 381328 (25. 6. 2017, 13:32) | |
Varování pro maminky. Při problému přijdete o vaše peníze. Navíc komunikace při řešení problému je ze strany prodávajícího je velmi urážející a ironická. Objednala a zaplatila jsem boty, nic mi nebylo doručeno. Neupozornil, že posílá přes ppl. Ppl neuvedl muj telefon (ten jsem tedy sama neuvedla, netušila jsem proč a prodávající ho v další komunikaci nepožadoval), ale ani muj email (který prodavající znal), tak se balík vrátil zpět. Prodavající požad |
|
ODPOVĚDĚT |
Ludmila H. (Lidule) ID 29452 (1. 2. 2017, 8:15) | ||
Nedoporučuji, měla jsem zájem o lyže, napsala jsem a pán lyže obratem prodal někomu jinému. Neférové jednání, ještě jsem se tady s takovým přístupem nesetkala. | ||
ODPOVĚDĚT |
Vanda B. (biliks) ID 175868 , mimibazar.cz/biliks (31. 1. 2017, 22:24) | |
Komunikace na úrovni pubertální mist odpovědi na dotaz ironicka poznamka | |
ODPOVĚDĚT |
Dagmar S. (Dagie) ID 65100 (24. 9. 2016, 17:15) | ||
Na zpravy ohledne zbozi nereaguje, emaily ignoruje, i kdyz je zde aktivni. Nedoporucuji. | ||
ODPOVĚDĚT |
VERONIKA H. (LEAF) ID 243485 , mimibazar.cz/leaf (22. 10. 2013, 17:16) | ||
Nedoporučuju tohoto prodejce Měla jsem zajem jako prvni zajemce o koupi zboži ...prodavajici mi druhy den sdělil že už je zboži prodano ....takove jednani nedoporučuju Veronika | ||
ODPOVĚDĚT |
Šárka M. (samida) ID 245141 , mimibazar.cz/samida (28. 9. 2013, 19:31) | |
Dobrý večer, dorazil v naprostém pořádku, rychlostí blesku . Z bundy jsem nadšená. Dekuji Šärka | |
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:29) | |
Nic se neděje, je tedy čas na negativ. Trvám na reklamaci a žádám slevu z ceny. Dostala jsem od vás poškozenou věc a žádám o vrácení svých peněz za věc, kterou nemohu užívat. Ať se vám to líbí nebo ne, chyba je na vaší straně. VARUJI ostatní nakupující! Nevěřte popisům tohoto prodejce, poškozené věci prodává s popisem: "Velmi dobrý stav,něco chce možná umýt,neponičené."... vůbec ale neví, co od koho koupil a klidně to prodává |
|
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:30) | |
VARUJI ostatní nakupující! ... dál. Na Vaše stížnosti či reklamace nebere ohledy . Můžete být klidně další a nemusí jít o jednu podložku z Lega, ale třeba něco daleko dražšího a vadou Vaše děti ohrožujícího! A spravedlnosti či snad omluvy se nedočkáte , protože ostatní jsou spokojeni, že Vy jste zrovna ten jeden, ta černá ovce, která si stěžuje... ccc! Vážně drzost chtít to, zač jsem zaplatila. |
|
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:32) | ||
Ještě větší drzost žádat slevu, když jsem to, co bylo inzerováno, nedostala. No asi se začnu stydět, tak drzá si dovoluji být. Alena |
||
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (upraveno 10. 8. 2011, 16:45) | |
!!!NEDOPORUČUJI!!! stále čekám na své peníze tento pan prodejce si stále něco vymýšlí a odmítá svou chybu absolutně si neváží svých zákazníků hlavně aby měl zisk !!!DEJTE SI VELKÝ P O Z O R!!! KLIDNĚ ODEŠLE POŠKOZENOU VĚC, kterou má v inzerátu označenou za nepoškozenou PŘI REKLAMACI UDĚLÁ nakupovat zde je velký risk!! |
|
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (21. 7. 2011, 11:36) | |
DOPORUČUJI VELKÝ POZOR PŘI NAKUPOVÁNÍ!!! NASTANE-LI PROBLÉM, MÁTE SMŮLU. PAN PRODEJCE NA PRÁVA KUPUJÍCÍCH KAŠLE!!!! LEGO DLE DOMLUVY DOŠLO. BOHUŽEL IHNED PŘI VYBALOVÁNÍ JSME NAŠLI ULOMENOU PODLOŽKU cca 2,5 CM BOČNÍ STRANY PROSTĚ NENÍ – viz foto v albu, COŽ MI PŘI POPISU U INZERÁTU "Velmi dobrý stav,něco chce možná umýt,neponičené." PŘIPADÁ NEODPOVÍDAJÍCÍ. BYLO NÁS U TOHO NĚKOLIK DOSPĚLÝCH - tj. OPRAVDU SE MI TO |
|
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (21. 7. 2011, 11:40) | |
NEZDÁLO A POŠTA BALÍK TAKÉ NEPONIČILA. BOHUŽEL, NEJDE JEN O POŠKOZENÍ, ALE POKUD JE TATO DUPLO PODLOŽKA JEDNOU PRASKLÁ, PRASKÁ DÁL A NEDÁ SE S NÍ HRÁT, JE NA ODPIS. VŠE JSEM NAFOTILA A NAPSALA PRODEJCI, TEM MI ALE ODEPSAL, ŽE JSEM SI TO ASI UDĚLALA SAMA, PROTOŽE ON SI TOHO PŘI BALENÍ NEVŠIML PROTOŽE ON SI TOHO PŘI BALENÍ NEVŠIML, A ŽE JSEM NEDODRŽELA LHŮTU 14 DNŮ PRO REKLAMACI. POPÍRÁ NEJEN PLATNÉ OBCHODNÍ PRAVIDLA, ALE I SVÉ PODMÍNKY PRODEJE. |
|
ODPOVĚDĚT |
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (21. 7. 2011, 11:41) | ||
NA DALŠÍ MAIL UŽ NEREAGUJE. ŽÁDALA JSEM SLEVU Z CENY, ALE PAN PRODEJCE DĚLÁ MRTVÉHO BROUKA. PROTO SI DEJTE VELKÝ POZOR PŘI NAKUPOVÁNÍ. NASTANE-LI PROBLÉM, MÁTE SMŮLU. Alena |
||
ODPOVĚDĚT |