Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hanka R. (dalmatianka) ID 205546

Hanka R. (dalmatianka) ID 205546
mimibazar.cz/dalmatianka
Oblast: Liberec
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9. 3. 2009
Naposledy: 17. 12. 2018, 21:01
Aktualizace: 28. 7. 2015, 19:40
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 343
VŠECHNY FOTOGRAFIE 105
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Lucie M. (Ludana) ID 56218 , mimibazar.cz/ludana (26. 1. 2013, 9:22)
Taktéž se přidávám k paní Kateřině,viz. níže a uděluji negativ. Od paní Hany jsem si před vánoci koupila
inzerovanou NOVOU hru pro děti, pod stromečkem si děti rozbalily zcela jetou a hlavně nefunkční hru! Psala jsem paní e-maily s žádostí o nápravu, nechávala v albu vzkazy (ty se snad omylem smazat nedají) a ani po měsíci ze strany Hany absolutně žádná reakce,takže zevný úmysl, již v řešení s adminem!
S tímto jsem se tady na MMB ještě nesetkala a je
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (10. 1. 2013, 11:35)
Ač nerada, musím paní Hance udělit negativní hodnocení. Před Vánoci jsem si od ní objednala plyšového krtka vel. 35 cm. Krtek dorazil a s ním i 2 knížky o Krtkovi, které paní Hanka zaslala jako bonus, nicméně to nemění nic na tom, že přišel Krtek velký 20 cm, což neodpovídá inzerátu, takže jednání paní Hanky chápu jako matení zákazníka a neférové jednání. Paní Hance jsem psala ohledně této záležitosti emali 21.12., ale do dnešního dne mi na něj nep
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (23. 1. 2013, 9:42)
,asi jsem smázla i ten Váš.Mrzí mě,že zacházíte až takhle daleko a kazíte mi hodnocení. Sama dobře víte,co stojí hračka úplně nová a já nemám zapotřebí mást zákazníka a číst potom taková hodnocení, jako je to Vaše. opravdu mě to mrzí, ale nic nebylo záměrně, to bych Vám tam nedávala ještě dvě knížky o krtkovi. Podívejte se, co stojí v obchodě jedna knížečka Přeji hezký den.Hanka.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (25. 1. 2013, 21:51)
Dobrý den, e-mail jsem psala 21.12. a čekala jsem opravdu dlouho, a když jste se neozývala, napsala jsem toto hodnocení. Opravdu mě mrzí, že bylo negativní, protože je to mé první negativní hodnocení vůbec. A jak jsem koukala, je již druhé. A bohužel se mi ještě ozvala jedna maminka, že má podobné zkušenosti jako já :-( , ač negativní hodnocení sama nenapsala. Věřím, že e-mail jste přehlédnout mohla, nicméně nemění to nic na tom, že uvést velikost krtka 30
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (upraveno 28. 1. 2013, 13:49)
Maminky co u mě nakupují ví, že bych žádnou křivárnu záměrně na nikoho neudělala, spíš naopak, jsem vstřícná, se zbožíčkem počkám a vždy se rozumně domluvím.. To, že jsem z osobních a zdravotních důvodů musela nyní obchůdkování na pár týdnů svěřit dceři a došlo u jedné paní k záměně míry hračky a druhá paní hračku poškodila a najednou ji chce vrátit,to je křivárna, omlouvám se, ale zbytek s Vámi a administrátorem MMB budu řešit po mailu,nebo klidně soudně. Mám svědka, že hračka byla v pořádku.Díky za pochopení. Rudinská
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (28. 1. 2013, 17:29)
Paní Rudinská, již jsem Vám napsala e-mail. Opravdu mě tahle situace mrzí a Vaše osočování ze spolčení proti Vám a lhaní (můžete mi říct, včem jsem lhala?), mě uráží. Opravdu nemám důvod se takto chovat. Já jsem svým negativním hodnocením reagovala pouze na to, že jste mi 3 týdny neodpověděla na můj mail ohledně mé nespokojenosti s velikostí Krtečka. Chtěla jsem se v klidu domluvit, ale to že jste neodpovídala, bylo důvodem, proč jsem toto hodnocení napsala. A Vy reagujete osočováním. Va
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (28. 1. 2013, 17:31)
Vaše osobní situace mě mrzí, ale nemyslím si, že je důvodem k takovému chování. Děkuji za pochopení. Šnejdarová
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (28. 1. 2013, 13:32)
Ano dámy, zjevně jste se domluvily a když Vás baví někoho špinit a lhát, poslužte si. Já také neměla negativní hodnocení do těch Vašich.Vždy jsem se s každým slušně domluvila a opravdu nemám zapotřebí se s Vámi dohadovat takto. Jsem po ošklivém rozvodu a psychicky se zatěžovat ještě s takovými rýpavými lidmi jako jste vy, nemám zapotřebí. Maminky co u mě nakupují, ví že bych žádnou křivárnu záměrně neudělala, spíš naopak, ale máte na to právo
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (upraveno 26. 1. 2013, 15:29)
do inzerátu díky chybě Vaší dcery mi nepřijde úplně pravděpodobné vzhledem k tomu, že nový Krtek 20 cm stál před Vánoci od 315 Kč a Vy jste uváděla původní cenu 650 Kč. Což odpovídá ceně 35 cm velkého krtka (a ještě jednoho z těch dražších, jeho ceny jsou od 499). A i kdyby došlo k překlepu Vaší dcery, tak Vy byste měla být zodpovědná za obsah inzerátu. Opravdu jsem dlouho váhala s hodnocením, ale vzhledem k tomu, že jsem Vám e-mail psala 21.12., kdy
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (28. 1. 2013, 13:43)
Myslím,že vy se prostě hádat chcete, jinak by jste pořád nepsala do hodnocení a vyřešily bychom to jinak. Mějte se hezky..
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (28. 1. 2013, 13:43)
Cenovku mám, on se dělá v dvojím provedení. Takový hadrový a plyšový a vy máte toho kvalitnějšího, plyšového. To jen pro informaci o původní ceně.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (25. 1. 2013, 22:04)
Krtek dorazil, a dlouho se mi nedostalo odpovědi od Vás, toto hodnocení jsem nakonec napsala, ač mě to samotnou mrzí. Co se týče knížek, je to od Vás milé, že jste je přibalila do balíčku (jedna stojí od 62 Kč), nicméně já si objednala Krtka 35 cm velkého, a ne 20, a toho jsem i očekávala. Nicméně nezbývalo mi nic jiného, než si ho nechat, protože to byla jediná věc, kterou si dcerka vyloženě přála, a 21.12. už jsem neměla šanci jiného Krtka jidne sehnat a
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Kaaki) ID 110627 (25. 1. 2013, 22:07)
nechtěla jsem zažít zklamání dcerky, že by její dvojče dostalo myšku, a ona nic. Takže Krtka pod stromkem dostala a měla radost, jen naštěstí nevěděla, že měl být větší. Opravdu mě velmi mrzí tato zkušenost s Vámi a doufám, že už žádná jiná maminka podobnou zkušenost mít nebude. S pozdravem a přáním pěkného víkendu Katka
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (23. 1. 2013, 9:42)
Milá Katko. Chápu Vaše rozhořčení, nicméně musím konstatovat, že jste první za celou dobu mého inzerování, kdo si stěžuje. Mrzí mě to, samozřejmě jsem nic záměrně neudělala a chybka se bohužel vloudí. Inzerát mi psala starší dcerka, já ho diktovala. byla jsem ted dlouho nemocná a dnes jsem na MMb po 14dnech.asi i Váš mailík jsem přehlédla,jelikož mi chodí spousta všelijakých slev z Amplionu, bonprixu a podobné nesmysly, jenž rovnou mažu,asi jsem smáz
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (fišerka) ID 664 (28. 3. 2010, 12:05)
Hanko, bohužel jste mě zklamala svým nekorektním jednáním (N) (N). Zboží, které jsem měla s vámi dohodnuté, jste za mými zády prodala jinému zájemci (nejdeto) a nereagovala na mé dotazy. Jen omluva nestačí. Už bych si u vás neobjednala nic. (jazyk). Eva
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (29. 3. 2010, 0:59)
Milá paní Evo. Mrzí mě,že jste i přes to,že jsem Vám několikrát v mailech psala,jak to bylo,omlouvala se :-S :-S :-S a říkala,že paní psala už dávno před Vámi ,jen nevěděla,jestli na zboží ušetří penízky.Odmlčela se, (zip) tak jsem jí smázla ze zájemců,do toho jste mi napsala vy,usmlouvala mě o dvě stovky dolů a já abych měla už klid :-| :-|,jsem Vám to slíbila . Ještě ten den psala i zmíněná paní,že peníze konečně má a dá mi částku,kterou
ODPOVĚDĚT
Hanka R. (dalmatianka) ID 205546 , mimibazar.cz/dalmatianka (29. 3. 2010, 1:16)
jsem za věc požadovala,dala jsem jí tudíž přednost. Jestli nestačí omluvy a slib,že už se to nestane a chcete zuřit a mstít se mi jak Zoro (6) špatnými hodnoceními,tak si poslužte. Asi nic nezmůžu,i když se s každým snažím vyjít dobře,lidé jako vy,kteří se prostě musí hašteřit 8o| na světě jsou.Proto ještě jednou přede všemi -OMLOVÁM SE PANÍ EVĚ !!! A to,že jsem nereagovala je lež,všechny naše maily mám uložené. Nejsem jen každý den na netu!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu