Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325

Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325
Oblast: Beroun
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 3. 2009
Naposledy: 24. 4. 2019, 13:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Jana K. (chatnoir) ID 10036 , mimibazar.cz/chatnoir (11. 9. 2010, 20:19)
Bohužel ochod s paní K. se nějak nezdařil. Poté, co jsme se konečně dostaly k předání podkladů k platbě (z důvodu mého údajného nedodání...k tomu jen že posílám několikatery podklady denně a všem ostatním přišly, nehledě na to, že je máte přímo na MMB v Objed.balíčcích), mi stejně platba ani po výzvě nepřišla, ani žádná reakce (a to jsem z opatrnosti psala jak mailem, tak přes MMB). Je mi líto, ale podklady jste 100% měla, důvod k neplacení nebyl
ODPOVĚDĚT
Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325 (16. 9. 2010, 16:26)
Bohužel opravdu nevím jak to tady na MMB přesně funguje (myslím, jestli může dojít k nějaké chybě systému), ale prvně jsem u vás objednala zboží již tak před dvěma měsíci a vůbec jste na to nereagovala, a to ani tady na MMB ani přímo do emailu. Přestože jste na předchozí zboží vůbec nereagovala, objednala jsem začátkem srpna znovu-tentokrát trochu jiné a opět nic, až za měsíc, kdy už jsem si říkala, že je to opravdu divné, jste mi poslala mail s dotaze
ODPOVĚDĚT
Lenka Z. (kiddi) ID 194689 , mimibazar.cz/kiddi (31. 3. 2009, 14:05)
Nemohu doporučit , objednané zboží neodebrané, bez slušnosti objednávku stornovat či jen pouze odpovědět na maily (N) (N) (N) Lenka
ODPOVĚDĚT
Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325 (31. 3. 2009, 16:13)
Dobrý den, v součané době mám svůj počítač v opravě a na maily kouknu jednou za čas zběžně a je jich tolik, že bohužel jste byla jednou z těch, které jsem zapomněla odpovědět. Tímto se vám omlouvám. Jinak mám teď tak špatné zkušenosti s nákupem tady na mimibazaru, že jsem se zařekla, že už nic kupovat nebudu.
Mějte se. Kristýna
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (gabina1) ID 9356 , mimibazar.cz/gabina1 (29. 3. 2009, 17:50)
dobrý den, bohužel za mě musím napsat špatné hodnocení, za objednaný komplet penízky nepřišly (N) (N) a po urgenci jste napsala klasickou výmluvu o zrušení objednávky mailíkem, který jako na potvoru nedorazil, takže je mi líto, ale za mě nedoporučuji, jste pro mě nespolehlivá nakupující (N)
ODPOVĚDĚT
Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325 (29. 3. 2009, 20:07)
Dobrý den. Mě mrzí, že jste si to nenechala vysvětlit. A i přes to, že jsem vám nabídla variantu, že i přes dannou situaci věci koupím, pokud vám to způsobilo velký problém, jak bylo evidentní. Vy už jste mi pak na to ani jednou větou nereagovala (N) ...tak snad jen pro další vaše zákazníky co se týká komunikace více vstřícnosti a shovívavosti...nakonec jde vám snad o prodej *-)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu