Kristýna O. (TYNKAS) ID 204325
|
|
Oblast: Beroun |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 3. 2009 |
Naposledy: 24. 4. 2019, 13:55
|
|
|
|
|
Jana K. (chatnoir)
ID 10036
, mimibazar.cz/chatnoir
(11. 9. 2010, 20:19)
|
Bohužel ochod s paní K. se nějak nezdařil. Poté, co jsme se konečně dostaly k předání podkladů k platbě (z důvodu mého údajného nedodání...k tomu jen že posílám několikatery podklady denně a všem ostatním přišly, nehledě na to, že je máte přímo na MMB v Objed.balíčcích), mi stejně platba ani po výzvě nepřišla, ani žádná reakce (a to jsem z opatrnosti psala jak mailem, tak přes MMB). Je mi líto, ale podklady jste 100% měla, důvod k neplacení nebyl |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna O. (TYNKAS)
ID 204325
(16. 9. 2010, 16:26)
|
Bohužel opravdu nevím jak to tady na MMB přesně funguje (myslím, jestli může dojít k nějaké chybě systému), ale prvně jsem u vás objednala zboží již tak před dvěma měsíci a vůbec jste na to nereagovala, a to ani tady na MMB ani přímo do emailu. Přestože jste na předchozí zboží vůbec nereagovala, objednala jsem začátkem srpna znovu-tentokrát trochu jiné a opět nic, až za měsíc, kdy už jsem si říkala, že je to opravdu divné, jste mi poslala mail s dotaze |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Z. (kiddi)
ID 194689
, mimibazar.cz/kiddi
(31. 3. 2009, 14:05)
|
Nemohu doporučit , objednané zboží neodebrané, bez slušnosti objednávku stornovat či jen pouze odpovědět na maily Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna O. (TYNKAS)
ID 204325
(31. 3. 2009, 16:13)
|
Dobrý den, v součané době mám svůj počítač v opravě a na maily kouknu jednou za čas zběžně a je jich tolik, že bohužel jste byla jednou z těch, které jsem zapomněla odpovědět. Tímto se vám omlouvám. Jinak mám teď tak špatné zkušenosti s nákupem tady na mimibazaru, že jsem se zařekla, že už nic kupovat nebudu. Mějte se. Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela M. (gabina1)
ID 9356
, mimibazar.cz/gabina1
(29. 3. 2009, 17:50)
|
dobrý den, bohužel za mě musím napsat špatné hodnocení, za objednaný komplet penízky nepřišly a po urgenci jste napsala klasickou výmluvu o zrušení objednávky mailíkem, který jako na potvoru nedorazil, takže je mi líto, ale za mě nedoporučuji, jste pro mě nespolehlivá nakupující ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna O. (TYNKAS)
ID 204325
(29. 3. 2009, 20:07)
|
Dobrý den. Mě mrzí, že jste si to nenechala vysvětlit. A i přes to, že jsem vám nabídla variantu, že i přes dannou situaci věci koupím, pokud vám to způsobilo velký problém, jak bylo evidentní. Vy už jste mi pak na to ani jednou větou nereagovala ...tak snad jen pro další vaše zákazníky co se týká komunikace více vstřícnosti a shovívavosti...nakonec jde vám snad o prodej ![*-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/25.gif) |
ODPOVĚDĚT
|