Alena K. (kosutka) ID 203252
|
|
mimibazar.cz/kosutka
|
Oblast: Rokycany |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 3. 2009 |
Naposledy: 6. 8. 2023, 16:59
|
|
|
|
|
Eva K. (evakostalova)
ID 288889
(13. 10. 2012, 20:28)
|
Vidím tu hromadu nadšených hodnocení. Bohužel mezi ně nemůžu připojit i to svoje. Moje zkušenost není zrovna pozitivní. Před časem jsem zakoupila od paní Aleny elektronickou chůvičku, jednalo se bohužel o poruchový kus. Obchod proběhl velmi rychle a naprosto v pořádku. Chůvička ale bohužel fungovala sporadicky, brzy přestala úplně reagovat . Chtěla jsem se s Alenou domluvit na vrácení zboží. Navrhovala jsem i vrácení zboží bez vrácení peněz.Podle Aleny j |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena K. (kosutka)
ID 203252
, mimibazar.cz/kosutka
(15. 10. 2012, 9:04)
|
Evo myslím že není úplně korektní jenání použít chůvičku na dovolenou a po dovolené (cca tři týdny po té,co jsem Vám jí poslala) kdy už jste chůvičku nepotřebovala se dožadovat vrácení peněz . Můj muž Vám ještě po telefonu vysvětloval,jak chůvičku zapojit a poté jste nás po SMS informovala,že je vše v pořádku a chůvička je nastavená.... bohužel po dovolené už jste jí zřejmě nepotřebovala....velmi mě Vaše počínání zklamalo....ale ch |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva K. (evakostalova)
ID 288889
(15. 10. 2012, 21:51)
|
To, že jsem ji po dovolené už nepotřebovala a chtěla jsem ji poté vrátit, je pouze Vaše teorie.Už jsem Vám psala, že ani na dovolené nefungovala - kromě prvního dne. A to, že jsem nabízela vrácení chůvičky bez vrácení peněz, na tom se nic nezměnilo. Vím, že tato varianta je pro mě nevýhodná. Opravdu ji už nechci vlastnit, chůvička nefunguje! Chci jen dokázat, že nelžu. |
ODPOVĚDĚT
|