Kateřina H. (bubrina) ID 20248
|
|
mimibazar.cz/katkahola
|
Oblast: Teplice |
Telefon: 721018933 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 15. 8. 2006 |
Naposledy: 6. 11. 2023, 19:49
|
Aktualizace: 6. 9. 2019, 16:35
|
|
|
|
|
|
Martina H. (fila510)
ID 86626
, mimibazar.cz/fila510
(27. 8. 2011, 9:32)
|
bohužel musím napsat negativní hodnocení, ještě bych překousla, že botky dorazily za 14 dní od připsání peněz, ale to, že mi přijde jedna botka nová a druhá používaná to je moc. Bohužel na vzkazy co s tím uděláme nereaguje. já teda nedoporučuji Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára N. (klarka8)
ID 140345
(30. 11. 2010, 13:19)
|
Absolutně nespolehlivá prodávající, nekomunikuje, i když jsem byla první zájemce věc mi neprodala. NIKDY BYCH UŽ OD NÍ NIC NEKOUPILA!!!!!!! Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina H. (bubrina)
ID 20248
, mimibazar.cz/katkahola
(upraveno 30. 11. 2010, 14:22)
|
Dobrý den Kláro, nevím proč mi dáváte takovéto hodnocení. Komunikuji s Vámi ,klidně mohu zkopírovat maily,ve kterých mi vyhrožujete. Já jsem vám napsala,že se Vám ozve má známá.Ta věc byla její,jenom jsem dala inzerát na mé stránky,protože není zaregistrovaná,ale toto Vaše jednání a chování se mi vůbec nelíbí. Děkuji Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea D. (Kukuruku)
ID 11373
(1. 11. 2007, 9:17)
|
Paní jsem schovávala zboží bez 4 dnů měsíc.A peníze nedošly.Napsala jsem jí,jakým způsobem zaplatit,ale poslala peníze v obyčejném dopise a dopis na poště zmizel.Nejdřív mě ujistila,že zaplatí znovu a pak si to rozmyslela. .Nemůžu jí doporučit ostatním ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina H. (bubrina)
ID 20248
, mimibazar.cz/katkahola
(1. 11. 2007, 9:31)
|
Dobrý den Andrejko já jsem vám psala,že si zboží u vás objednávala má známá má chyba ,že z mým stránek na mmb.Psala jsem vám,toto - má známá už nechtěla 2x platit za jenu věc já vím,že jí to neomlouvá tak jsem se slušně omluvila za ní.takže si myslím,že takové to hodnocení si nezasloužím. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra R. (káča)
ID 1071
, mimibazar.cz/kaca
(25. 7. 2007, 23:06)
|
Dobrý den Katko, musím bohužel napsat, že jste mě jako prodávající svým přístupem zklamala. Dne 3.7. jsem si objednala přívěšek, následný den uhradila platbu a vzhledem ke stejné bance jste měla penízky na účtě obratem a pak jsem čekala na balíček . Jenže marně, po týdnu jsem se ozvala a bylo mi sděleno, že zboží, které inzerujete nemáte skladem a že vzhledem ke svátkům bude dodávka opožděná a dorazí v pátek 13.7. To se tedy stát může, tak jsem to tolerovala, jenže do 20.7. jsem stále přívěšek neobdržela. Po mé opakované urgenci, jste mi sdělila, že zboží dorazilo 19.7., že se omlouváte a jste na dovolené a že mi ho vaše kamarádka hned pošle, opět se nic nedělo a po další urgenci dorazil balíček dnes 25.7. a byl odeslán až 24.7. .Takže má objednávka trvala tři týdny a to bez vašeho upozornění, že zboží není skladem. Mrzí mě to, myslím, že to není moc seriozní přístup k zákazníkům. Zároveň děkuji za přívěšek, je opravdu pěkný. Tak vám přeji jen lepší komunikaci se zákazníkem, protože zboží máte opravdu pěkné. Petra |
ODPOVĚDĚT
|