|
|
Kristýna B. (Kristellllll)
ID 360987
, mimibazar.cz/kristellllll
(4. 10. 2013, 15:52)
|
Pani měla u me v rezervaci satovku pres 1,5 měsíce, po spoustě výmluv mi napsala ze satovku uz nechce. tuto pani opravdu nedoporučuji jednání strašné! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie R. (Lillisek)
ID 232084
, mimibazar.cz/lillisek
(3. 10. 2013, 12:09)
|
Paní jsem 1,5 měsíce držela botičky a dnes mi napsala,že na ně nemá, po dlouhé době výmluv a slibů (((( |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra K. (Žolíci)
ID 302731
, mimibazar.cz/zolici
(upraveno 3. 10. 2013, 8:59)
|
DOŘEŠENO ---------- 14.9. jsem poslala peníze za objednané zboží, 16.9. jsem dostala zprávu, že peníze jsou na účtu a druhý den, bude balíček odeslán! Do dnešního dne ( 2.10. ) balíček nepřišel a přestože jsem již 7x kontaktovala prodejce ( emailem i vzkazy přes MMB ) na moje dotazy nereaguje! NEDOPORUČUJI! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka P. (zdenka025)
ID 304106
, mimibazar.cz/zdenka025
(27. 9. 2013, 11:27)
|
Pokud nemáte peníze , ani slušné vysvětlení , že zboží nechcete tak nenakupujte , nedoporučuji zbytečně jsem držela paní zboží , po té ani slušná odpověd, že nemá zájem !!!! A vidím, že nejsem sama !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (mianmar)
ID 250682
, mimibazar.cz/mianmar
(25. 9. 2013, 7:41)
|
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Paní si před 2 měsíci chtěla koupit nátělníčky, ale nedorazila ani platba ani vysvětlení Nereagovala ani na mé upomínky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta L. (b-obchod)
ID 454976
, mimibazar.cz/b-obchod
(16. 3. 2013, 8:09)
|
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Paní si objednala fimo, ale ani po několika urgencích nereagovala ani nezaplatila objednané zboží. Bohužel tedy negativní hodnocení - takto se neobchoduje. Renáta b-obchod |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika V. (Veronique9)
ID 201671
(18. 3. 2013, 19:35)
|
Bohužel nechápu, proč negativní hodnocení! Objednávku jsem zrušila po 3 dnech od objednání přes váš e-shop !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Renáta L. (b-obchod)
ID 454976
, mimibazar.cz/b-obchod
(8. 4. 2013, 17:46)
|
Bohužel žádné zrušení objednávky jsem neobdržela a na urgence o nezaplacení jste nereagovala. Je mi líto, že obchod dopadl takto. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikol N. (nikilauda)
ID 24663
(11. 1. 2012, 1:12)
|
Bohužel jsem nucena napsat špatné hodnocení !!! Paní Veronika měla 2 měsíce rezervaci na korbičku s tím, že dojede osobně...později psala, že se omlouvá, ale nedorazí kvůli manželovi nemoci, proto jsem jí nabídla prodej až v novém roce...když jsem v lednu napsala mail, jak se tedy domluvíme, jestli dorazí osobně či mám korbu zaslat poštou, napsala jen, že si vybrala sporťák u jiné maminky a korbička tam nesedí, tak že je ji líto !!!! Proto maminku NEDOPORUČU |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karla S. (Charlie77)
ID 171088
, mimibazar.cz/charlie77
(30. 3. 2010, 10:26)
|
Vážená paní Veroniko, že jsem byla nemocná a nemohla jsem ani na počítač, jsem Vám vědět dala a několikrát se omluvila, pokud je Vám todle málo, tak je mi líto, že nedokážete pochopit, že jsme jen lidi a stát se to může každému. Tak ze mě nedělejte zloděje. BALÍČEK JSEM VÁM ODESLALA A JEŠTĚ JSEM VÁM PŘIDALA DÁREČKY, TAK ZE MĚ NĚDĚLEJTE PODVODNÍKA. Na rozdíl od Vás nejsem dokonálá. A táké Vás nedoporučuji a ještě za sebe necháte jednat dceru. |
ODPOVĚDĚT
|