Alena S. (alixixi) ID 195630
|
mimibazar.cz/alixixi
|
Oblast: Litvínov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 1. 2009 |
Naposledy: 19. 11. 2022, 17:20
|
|
|
|
|
Mgr. Jana S. (ESPBibi)
ID 584865
(25. 10. 2019, 11:06)
|
Zboží uhrazeno 16.10.2019 a do včerejšího dne tj.24.10.2019 prodejkyně neví, zda má platbu na účtu. Prý se ,,kontroluje´´ účet 1x za týden, takže nemám ani zboží, ani peníze. Je to 8 dní a bylo psané, že je skladem . Paní je v emailu velmi nepříjemná, neprofesionální chování. Zkrátka po týdnu od platby nevěděla, zda má platbu na účtu. Nedoporučuji a žádám platbu zpět na účet. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(upraveno 29. 10. 2019, 8:12)
|
Paní si nepřečte podmínky prodeje,že balíčky odchází každé pondělí (nečte ani informaci v emailu,kde zopakovány podmínky prodeje při zaslání pokynů k platbě) a pak mi za to dá negativ, není s ní rozmumná řeč,co na to říct V emailech vysvětleno,že kontrola plateb probíhá hromadně jednou týdně,nechápe to. Ať každý posoudí viz stovka mých kladných hodnocení a jeden negavitv o paní co tu má jen 4hodnocení... Zažádala o vrácení peněz a byly ji obratem odeslány zpět,nevím co víc chce od začátku obchodu velmi problémová-ani já nedoporučuji jako nakupující,nerespektuje podmínky prodeje a pak udělí negativ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(14. 12. 2017, 13:33)
|
Dobrý den, také bohůžel nemůžu doporučit. Po vrácení balíku poštou - což nebyla moje chyba jsem již nechtěla investovat do dalšího poštovného, jsem obj. stornovala. Bohužel mi hned bylo uděleno negativní hodnocení. Je to škoda, sama prodávám a bohužel i s tím se musíme jako obchodníci smířit, že zboží bude někdy vráceno. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(14. 12. 2017, 14:26)
|
jen ubohá reakce na můj negativ Informaci o odeslání balíků jste dostala a také informaci,kdy vám ho budou doručovat,tak opravdu nevím čí chyba byla,že jste si ho v 15ti denní úložní lhůtě nevyzvedla. Takže se nejednalo o klasické vrácení zboží,ale prostě nedokončení obchodu a zbytečné blokování sezonního zboží. Za to máte také negativ. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě je samozřejmostí a úplně něco jiného než jste udělala vy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea Drábková (OBCHŮDEK NIKOLKA)
ID 410574
(14. 12. 2017, 15:00)
|
Neustále mě osočujete, že jsem balík nevyzvedla úmyslně. Po balíku jsem se ptala kde je. Na poště jsem se byla ptát taky. Vysvětlovala jsem Vám , že mám jiné starosti než hlídat práci pošty, kdy jsem nedostala oznámení. Balík byl uložený dle mého 10dní. Psala jste , že jste odesalala 28.11. a 8.12. jsem byla na pošte. Nezlobte se dalších 140Kč platit nechci. A při Vašem jednání bych byla zvědavá jak mi vracíte peníze bez řečí, i kdybych budnu převzala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena S. (alixixi)
ID 195630
, mimibazar.cz/alixixi
(upraveno 15. 12. 2017, 18:52)
|
8.12. už balík vracely zpět,psala jsem vám informaci,že vám ho budou 29.11. doručovat (když nezastihnou je uložen k vyzvednutí na poště),nechápu proč jste šla na poštu až 8.12. a nevyzvedla ho tak jak jsem vám psala,že na poště bude. Nemá smysl se s vámi dohadovat,peníze máte dávno na účtu tak neřešte. Vrátila jsem vám je okamžitě zpět,tak jaké mé jednání??!!! Akorát jste dostala negativ za nepřevzetí balíku a to se vám nelíbí. Zákazníci co nepřebírají zásilky jsou uveřejněny na servru nepřevzal.cz,tak když existuje taková stránka asi to není úplně košér nepřevzít zásilku ,že? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 10172
(15. 10. 2012, 9:18)
|
Tuto paní nedoproručuji, už měsíc mi blokuje zboží, kdy chce prvně počkat, pak sliby a stejně nic . Na dotazy kde je platba už nereaguje.Takže za mě rozhodně NE |
ODPOVĚDĚT
|