![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Hana Č. (maka-m18) ID 374795 (5. 9. 2013, 20:27) |
Vážená paní,velmi mě mrzí,že jste se ani neobtěžovala mi napsat zprávu zda zboží,co jsem si u Vás objednala před pěti dny je nebo není .Dávám Vám negativ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Lenka F. (LencinkaL) ID 191423 , mimibazar.cz/lencinkal (10. 9. 2013, 13:50) |
Dobrý den Hanko, mě velmi mrzí vaše hodnocení, vzhledem k tomu, že mi žádná objednávka nedošla. V podmínkách prodeje mám uvedeno, že občas mi zprávy nedojdou, že pokud nereaguji máte se ozvat znovu. Nic mi od vás nedošlo. No nedá se nic dělat ![]() |
||
ODPOVĚDĚT |