|
|
Marcela P. (Kelina)
ID 98795
(15. 9. 2011, 18:44)
|
V žádném případě prodávající nemohu doporučit. Vyhraná aukce - kávovar Dolce Gusto. Kávovar přišel rozbitý (nefungovala čerpadlo), i když v aukci bylo uvedeno, že je použit minimálně a je plně funkční. Kromě toho, že přišel nefunkční, byl také špinavý, že já osobně bych se styděla takto něco poslat kupujícímu. Oprava nás vyšla na další 1.000,- Kč a prodávající se hrozně divila, že to není možné a psala mi 100% výmluvy. Nakonec navrhla, že m |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina B. (Katyje)
ID 186321
(29. 9. 2011, 17:37)
|
Já mám naprosto čisté svědomí, kávovar byl plně funkční, nacož mám svědky. Je to trvrzení proti tvrzení, ale bohužel. Jinak nemám co dodat bylo by to stejně zbytečné. Toto je nevýhoda prodeje na dálku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka K. (12435)
ID 12435
(7. 12. 2009, 14:33)
|
22.11.09 nákup u mě v albu 23.11.09 zasláno platební info Nezaplaceno v termínu 2.12.09 odeslána upomínka Nereaguje Pro mě jednoznačně nespolehlivá. Na MMB sportuje!! |
ODPOVĚDĚT
|