|
|
|
|
zdena f. (dennysa) ID 68035 (1. 9. 2009, 13:30) | ||
Dobrý den Zdeňko, je mi to líto, že Vám nemůžu napsat hezčí hodnocení, ale ani po měsíci, kdy jste u nás udělala závaznou objednávku, jste si zboží neodebrala ... Pokud se věc napraví, ráda udělím kladné hodnocení, ale teď to jinak nejde Zdenka |
||
ODPOVĚDĚT |
Jana B. (mam) ID 4467 , mimibazar.cz/mam (upraveno 17. 8. 2008, 9:16) | |
Dobrý den paní Zdeňko. Tento příspěvek jsem nechtěla ani psát, ale jsem zklamaná, že jste na můj email ze dne 11.8.2008 ani neodpověděla. Email jste si přečetla, ale to je bohužel vše. Nějaké připuštění chyby z Vaší strany, či finanční vyrovnání, nějaká odpověď, nic. Bohužel až nyní jsem si přečetla na webových stránkách, že použité zboží - oblečení jde bez udání důvodu vrátit do 3 pracovních dnů.Moje chyba, za kterou zaplatím já. Zde text emailu ze dne 11.8.2008: "Dobrý den Zdeni. Nezlobte se, že píši až nyní, ale nemohla jsem. Balík se zimním zbožím od Vás jsem obdržela, ale obsah mě velice zklamal. Nevím, zda balíčky balíte vy, či je jen přeposíláte, ale jsem z toho zklamaná. Nechci psát negativní hodnocení přes MMB, protože vím, že jedna špatná zkušenost může ovlivnit další a stejně by jste mohla požádat o výmaz. Měla jsem za to a několikrát jsem se Vás i ptala, zda se jedná o to lepší oblečení, moderní, v kvalitě Krém, které inzerujete na svých stránkách - světové značky. Za tu cenu 250,-- Kč bych to i čekala, ale obdržela jsem víceméně kvalitu tak na dvůr či na písek - o známých značkách next, gap ani vidu. Z celých cca 90 ks oblečení, které pytel obsahoval bylo těch krásných moderních, značkových pár. Ostatní je otřesné, málo či vůbec prodejné, tak možná za cenu 120,-- Kč - na písek, jak také prodáváte ve svém obchůdku. Věci žmolkovaté, špinavé, nemoderní, 2x rozbitý zip, vhodné tak na dvůr k baráku, ale ne na internetový prodej s možností výdělku a mohu Vám říci, že budu velmi ráda, pokud se mi těch 6150,-- Kč vrátí, ale spíše ne, protože i za 65,-- Kč (nákupní cena za kus od Vás) to vůbec nikdo nechce a já se nedivím, protože bych to také nekoupila. V porovnání s jinými maminkami, od kterých jsem zboží vzala, je to Vaše nejhorší. Mám chuť zbytek rovnou vyhodit, protože s tím budu mít jen práci, ale určitě prodělek. Nezlobte se, jsem rozčarovaná, nazlobená. Snad mají jiné maminky větší štěstí. Jana Blážová" Nezlobte se, ale musela jsem si ulevit. Projevit slušnost by bylo na místě. Hezký večer. Jana Blážová |
|
ODPOVĚDĚT |