|
|
Monika Š. (monokl12)
ID 27676
, mimibazar.cz/monokl12
(25. 2. 2008, 9:24)
|
Milý pane,připojuji se k paní Renatě.Peníze jste mi stále nevrátil a na mé emaily neodpovídáte!Byla jsem dost trpělivá,ale teď jsem dost naštvaná!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renata M. (Csudla)
ID 66453
(11. 2. 2008, 9:29)
|
Milý pane Bílý, už nevím jak jinak se s Vámi spojit a proto volím tuto cestu. Již od listopadu mi dlužíte peníze za zboží, které jsem si u Vás objednala. Bohužel mi byla vrácena jenom část zaplacených peněz a poté jste již na mé e-maily přestal reagovat. NECHCI být Vašim sponzorem a i když dokážu pochopit, že se vše nemusí zdařit tak jak člověk plánuje, tak bych čekala aspoň seriozní jednání a vysvětlení situace. Naposled Vás upozorňuji na to, že pokud nebude situace zavčas vyřešena, budu to řešit jinou cestou. Teď už záleží pouze na Vás! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela C. (Gabuna)
ID 2900
(10. 2. 2008, 7:59)
|
No tak koukám, že je tu nás hodně naštvaných. Také jsme zakoupili k vánocům pro syna vrtačku a hned jak ji pod stromečkem vyndal z krabice, upadla z ní součástka, takové zklamání v jeho očičkách jsem dlouho neviděla. Pánovi jsem hned psala reklamaci, ale od té doby nereaguje :o( |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena P. (helapol)
ID 90571
(18. 1. 2008, 15:24)
|
U nás bylo zklamání taky, nejdřív jsme asi měsíc čekali bez jakéhokoliv jejich ozvání a nakonec když si syn vrtačku 24. rozbalil a začal používat, hned z ní něco ne jeho zaviněním upadlo. Takže má teď dárek nepoužitelný. Už to u nich nemám chuť ani reklamovat, nebudu se s takovýma lidma handrkovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva H. (Tabea)
ID 62036
(9. 1. 2008, 16:15)
|
Z obchodem jsem byla velmi zklamaná. Komunikace vázla. A když konečně tabule dorazila, byla polámaná. Psala jsem Vám email ohledně reklamace, nepříšla žádná odpověď. Příště si u Vás nic nekoupím. Tabea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta B. (Lukane)
ID 95661
(17. 12. 2007, 10:30)
|
Jsem velice zklamaná,penízky jste měl na účtě a balíček jste neposlal,až když jsem Vás kontaktovala tak jste mi řekl,že peníze jste poslal zpátky a obchod rušíte! Velice neseriózní jednání Nikomu nedeporučuji,aby s Vámi již obchodoval!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Miroslava O. (dedoska)
ID 28537
, mimibazar.cz/dedoska
(18. 12. 2007, 7:39)
|
Milá Markéto,nevím co se rozčilujete,člověku se v životě přihodí ledacos a Tom vše vysvětlil proč se to stalo.Hlavně,že jste nepřišla o peníze,ne? Tak se uklidněte a zamyslete se nad tím. Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena P. (sexsex)
ID 64824
(10. 12. 2007, 8:51)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena P. (sexsex)
ID 64824
(10. 12. 2007, 8:44)
|
Ahoj no vidím,že tady je sposta nespokojených zákazníků a já bohužel patřím mezi ně.Je to už 14 dní co byla provedena platba za kosty a tabuli ,dnes jsem obdržela zprávu že mi asi budou vráceny peníze,v což doufám a modlím se.Ještě se mi tady tak špatný přístup k zákazníkům nestal.Podle mne nestíhají,ale to je neomlouvá.Jsem velmi zklamaná.Tak POZOR!!Irča. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina D. (Dzofik)
ID 57269
(7. 12. 2007, 20:31)
|
Objednala jsem si kostičky, dostala jsem úplně jiný obrázky a dost ošklivý a ještě až za tři neděle. Doporučuji všem maminkám, aby zvážily, zda si budou zde něco objednávat. Doufám aspoň, že mi vrátí peníze, když jim zboží pošlu zpět. . Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ilona K. (ILKRA)
ID 2278
, mimibazar.cz/ilkra
(8. 12. 2007, 20:23)
|
já objednala kabelku a přišla mi taky jiná barva,ale než čekat to si jí sama raději prodám.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza B. (zerezmijka)
ID 56374
(7. 12. 2007, 15:26)
|
Dobrý den, balíček, který jsem si objednávala 10.11. dorazil dnes 7.12. v pořádku. Bohužel - nemohu obchůdek doporučit. Špatná domluva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Stanislava V. (Stana77)
ID 24997
, mimibazar.cz/stana77
(upraveno 21. 7. 2009, 13:37)
|
V dnešních vzkazech mělo být,komu se balík odeslal...opět nic!!!Žádný vzkaz...to se mi také stalo poprvé. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka Š. (štěpáňata)
ID 11426
, mimibazar.cz/jituli
(6. 12. 2007, 6:58)
|
On tam opravdu byl, koukala jsem na nej ale kolem pul osme vecer zmizel - coz jsem trochu nepochopila a ted uz tam zase je... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka Š. (štěpáňata)
ID 11426
, mimibazar.cz/jituli
(4. 12. 2007, 15:17)
|
Dobry den, cislo baliku ktere jste mi poslala neexistuje, byla jsem nejen na poste ale volali jsme i na jejich infolinku a tam rekli ze zadny balik s timto cislem nemaji v evidenci a podan proto nebyl. Nejdriv mate jako duvod pozastaveni objednavek rodinne duvody, jine pani pisete ze Vas sef se neozyva a nebere telefony proto nevite kdy bude zbozi odeslano a ted treti vymluva - nemoc... tak co si z toho mame vybrat?? Proto prosim take o urychlene prevedeni penez zpet na svuj ucet, a zpravu od Vas kdy je poslete, neverim Vam jiz nic z Vasich vymluv a jsem zklamana tim, jak nekomunikujete s lidmi kteri Vam poslali sve penize a cekaji na balicky. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza B. (zerezmijka)
ID 56374
(3. 12. 2007, 21:22)
|
Dobrý den, Jano, psala jsem Vám na mail. Stále žádná odpověĎ. Minulý týden jste mě ujistila, že balíček co nevidět dorazí. Stále čekáme ....Penízky jsem odeslala kolem 10.11. (2500,-Kč). Trochu dost, abych o ně mohla přijít. Doufám, že co nevidět balíček dorazí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka Š. (štěpáňata)
ID 11426
, mimibazar.cz/jituli
(1. 12. 2007, 7:16)
|
Dobrý den ,na mé vzkazy stále nereagujete a tak to zkusím přes hodnocení. Částka 477,- byl az mého účtu odeslaná již 13.11. a od Vás stále nedorazil ani vysavač ani vrtačka. Už si připadám že je to velmi špatný vtip od Vás. Min. týden jste psala že balíček pošlete do konce týdne nejdéle tento týden v pondělí ale stále nic... a na další vzkazy už neodpovídáte. Tohle jednání se mi ani trochu nelíbí Po podrobném pročtení Vašeho hodnocení jsem udivená, že nejsem první případ který má s Vámi problémy , jen mě udivuje že někomu balíček dojde okamžitě a já mám prostě zřejmě smůlu. Budu ráda když se co nejdříve ozvete a vysvětlíte mi co se děje. 477,- pro mě není malá, vzhledek k tomu, že jsem s dětmi sama a Vy se nám podivným způsobem snažíte zkazit vánoce a mínění o MMB. Je mi z toho špatně... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie B. (tvitosek)
ID 12456
, mimibazar.cz/tvitosek
(12. 10. 2007, 17:53)
|
Dobrý den, dnes jsem byla opravdu překvapená, že od Vás skutečně dorazil. Zřejmě jste spoléhala na to, že jsem neregistrovaná a tudíž pro Vás nedůležitý zákazník Domluva s Vámi opravdu neprobíhala podle mých představ Když jsem si objednala panenky, hned jste mi sdělila částku, kterou jsem uhradila a dále se nic nedělo. Za 14 dní po mé urgenci jsem se konečně dozvěděla, že všechny panenky momentálně nemáte a tak jsem Vás požádala o zaslání panenek, které máte k dispozici. Za 3 dny panenky bez jakékoliv informace odešly na neúplnou adresu. Následovala spousta telefonátů a shánění balíčku na poště (poněvadž adresát, jak jste jej uvedla na podacím lístku neexistuje) Po týdnu se balíček konečně objevil a jak jsem byla překvapená, byly v něm namačkané panenky bez jakéhokoliv obalu, sáčku atd. Panenky také podle toho vypadají, ale již nemám chutě s Vámi cokoliv řešit a raději si je vyčistím sama. Peníze za zbývající panenky nám byly nakonec vráceny, ale předplacené vyšší poštovné nikoliv. Zklamaný neregistrovaný zákazník Zuzana Ivičičová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora B. (desire)
ID 39104
(7. 10. 2007, 10:48)
|
Dobrý den, panenka s chrastítkem dorazila, ale uvádíte velikost 23cm a já stěží naměřila 17cm. A mimo to jsem chtěla jinou barevnou kombinaci. Čekala jsem, že se aspoň vyjádříte, nechala jsem vám vzkaz a nic... Bohužel nemohu doporučit Barbora |
ODPOVĚDĚT
|