Jana N. (J.annule) ID 17498
|
|
mimibazar.cz/jannule
|
Oblast: Jihlava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 24. 6. 2006 |
Naposledy: 19. 5. 2024, 23:42
|
|
|
|
|
Milena R. (mi-li)
ID 28808
, mimibazar.cz/mi-li
(3. 10. 2011, 19:39)
|
Paní se více než po měsíci,co obdržela bundu, ozvala,že má bunda rozbitý zip,což bych ale v každém případě uvedla,vím,že byl v pořádku.Reklamace by měla být uplatněna hned,mohu Vás stejně jako Vy mě nařknout,že zip jste rozbila Vy. ![:-S](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/8.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana N. (J.annule)
ID 17498
, mimibazar.cz/jannule
(4. 10. 2011, 22:15)
|
Opravdu nevím, proč jsem obdržela krom bundy s rozbitým zipem ještě negativní hodnocení. Po měsíci jsem se ozvala proto, že jsem byla s dcerou v nemocnici na operaci a dříve jsem si balíček z pošty vyzvednout nemohla. Paní Mileně jsem vše mailem vysvětlila a přidala omluvu za pozdější reakci, zároveň jsem se pokusila slušně reklamovat bundu s nefunkčním zipem, v žádném případě jsem nikoho nenařkla!!!. To tak někdy člověk narazí....dávejte si pozor Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena D. (dobroučanda)
ID 172457
(25. 11. 2008, 19:04)
|
Paní Jana vymýšlí nesmyslné variace ohledně balení poklic do potravinářské fólie atd....Zboží jsem dostala poškozené a na tom si zase trvám já.Krabice byla zveku neponičená,ale uvnitř ulomené částice -ano,bohužel v místě nasazení.Uráží mě takovéto jednání a obelhávání lidí tím,že jsem je nasazovala na auto a poté,abych vše zamaskovala obalovala potravinářskou folií.Milá paní Jano,dám si tu práci a další výdaj a pošlu Vám je zpět,abyste pochopila,jak velice mě tímto tvrzením urážíte.Irena. ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana N. (J.annule)
ID 17498
, mimibazar.cz/jannule
(25. 11. 2008, 19:22)
|
Paní Ireno, je mi velice nepříjemné tady několikrát dokola přetřásat jeden obchod. Klidně mi za něj napište ještě tři další negativní hodnocení, předveďte se v plné kráse... Já Vás nijak neurážím, jen říkám, že jsem zboží poslala zcela v pořádku, řádně zabalené a nijak jsem Vás neošidila. I když připustím, že na poště se s balíky zachází poněkud nešetrně, je velmi nepravděpodobné, aby uvnitř balíku, v neporušené krabici došlo k odlomení dvou kusů, které odpadly u obou poklic v úplně stejném místě a a to zrovna tam, kde se nacvakávají na kolo.... Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena D. (dobroučanda)
ID 172457
(25. 11. 2008, 6:02)
|
Zboží dorazilo poškozené a ještě jsem podezírána,že jsem ho poškodila sama.Nedoporučuji pro neseriózní jednání.Jsem velmi zklamaná a naštvaná.Irena. ![+o(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/21.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana N. (J.annule)
ID 17498
, mimibazar.cz/jannule
(upraveno 25. 11. 2008, 19:23)
|
Paní je trochu spekulantka...... Posílala jsem jí nové poklice na auto, originálně zabalené, zcela nepoškozené a byly všechny nafocené i v detailu. Poklice byly posílány v krabici, vše vystlané a utěsněné papírem. Paní mi poklice reklamovala a poslala fotku se dvěma poškozenými poklicemi, obě ulomené na stejném místě (v místě nasazení). Poklice byly provizorně obalené asi potravinářskou fólií (?), která měla imitovat původní obal. Tvrdila, že jsem jí takto poničené zboží poslala a ulomené kousky přibalila do krabice Je mi líto, ale takovouto reklamaci neuznávám. Jana |
ODPOVĚDĚT
|