vitezslav m. (jungah) ID 173411
|
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 11. 2008 |
Naposledy: 14. 1. 2022, 2:22
|
Aktualizace: 11. 5. 2021, 3:06
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (maz)
ID 49222
, mimibazar.cz/maz
(2. 9. 2015, 9:55)
|
NEUHRAZENÁ OBJEDNÁVKA Pokud budu mít ještě skladem, můžete uhradit a hodnocení upravím. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
vitezslav m. (jungah)
ID 173411
(2. 9. 2015, 16:08)
|
Omlouvám se, Chtěl jsem vám napsat, že tuniku nakonec nekoupíme, ale přišla mi od vás zpráva: "Dobrý den,objednávka nebyla dosud uhrazena, máte-li zájem uhradit, zašlete potvrzení o platbě DNES,děkuji. Význam zprávy jsem logicky chápal tak, mi umožnuje neodpovědět a tím oznámit, že zájem již nemám a že si zboží neobjednávám. Kdyby zpráva zněla: "Pokud mi zboží dnes neuhradíte, či neoznámíte kdy tak učiníte zanechám vám negativnní hodnocení - to bych odpověděl hned. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra P. (Petpo)
ID 31149
, mimibazar.cz/petpo
(17. 10. 2011, 20:20)
|
Dobrý den, překvapilo mě vaše hodnocení, a to že jste předem nenapsal. V případě, že jste nespokojeni , mohly jste věci vrátit. Emaily ohledně toho, zda je pexeso nové, jsem vůbec nedostala. Je lepší komunikovat přes mimibazar, mám napsaný vzkaz na na hlavní stránce. Zprostředkovávám prodej a vyměněné kostky jsem si nevšimla. Nicméně vaše negativní hodnocení mě mrzí. S podravem Petra |
ODPOVĚDĚT
|