Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Renata V. (vilemína) ID 17234

ÚČET BYL POZASTAVEN
nevyřešené dluhy ,,další reg.ID 130407
Renata V. (vilemína) ID 17234
mimibazar.cz/renavavrova
Bazárek na Slovensku
Oblast: Sedlčany
Telefon: icq 449-833-972
Registrace: 17. 6. 2006
Naposledy: 26. 6. 2009, 23:58
Aktualizace: 18. 6. 2009, 16:27
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76287009
HODNOCENÍ 236
VŠECHNY FOTOGRAFIE 6
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 1
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 47 negativních hodnocení
Celkem: 47 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3 další >>
Karolína P. (Kájulín) ID 232464 (17. 7. 2009, 21:05)
Dobrý den paní Renato, i já se řadím k zákazníkům, kteří vám naletěli, proto Vás velice důrazně žádám o vrácení peněz za objednávku ve Vašem e-shopu U Marušky (zboží Lippy and Messy) na můj účet 205816943/0300, pokud tomu tak urychleně nebude, jsem nucena obrátit se na Policii, média a ostatní příslušné orgány. Karolína
ODPOVĚDĚT
janA K. (janule02) ID 115007 (30. 6. 2009, 17:25)
Dobrý den opět vám píšu a koukám že už si i jedna paní stěžovala také na autosedačku znova vás prosím aby snte mě kontaktovala nebu budu nucena udělat to samé jako paní předemnou tak máte na to do pátku čas jestly neodpovíte tak to budeme řešit jinou cestou mí č. účtu je 167949621 /0600 děkuji Jana a nebo mě kontaktujte na číslo které ste po mě chtěla 739104096
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (brambule) ID 35803 (24. 6. 2009, 21:56)
Paní Renato, pokud mi nehodláte odpovědět na již několikátý e-mail, budu nucena se obrátit na příslušné orgány. Peníze jsme Vám zaslali před více než 3 týdny a autosedačka je v nedohlednu a ani Vy nemáte zájem o komunikaci. Nerada bych se sedačky dočkala až bude dcera plnoletá, má 11 měsíců. Zde je číslo účtu a žádám Vás o vrácení peněz: 1486518153/0800, jedná se o 3.090,-Kč. Ivana Bolomová
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (brambule) ID 35803 (upraveno 25. 6. 2009, 11:52)
Vidím paní Renato, že své stránky vesele aktualizujete a nehodláte mi odpovídat. Na vrácení peněz máte ode mne lhůtu do konce tohoto týdne. Jinak se s okamžitou platností v pondělí obracím na ČOI.
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (brambule) ID 35803 (28. 6. 2009, 20:18)
Vážená paní Renato!!! Opětovně důrazně žádám o vrácení mých peněz!!! Po Vaší zprávě jsem je hned druhý den poslala na Váš účet, očekávala jsem stejné chování i od Vás. Zítra ráno se obracím na Českou obchodní ispekci a na Policii ČR. Myslím, že tyto dva orgány už si se zloději poradit dokáží, když nejste schopna reagovat ani na několik upozornění, natož se slušně omluvit či podat jakékoli vysvětlení k dané situaci. A myslím, že tento př
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (brambule) ID 35803 (28. 6. 2009, 20:22)
případ bude zajímat i některý z televizních pořadů. Velice Vám děkuji, že jste zkazila naší dceři cestování autem. Novou sedačku si teď díky Vám nemůžeme dovolit. Pro Vás asi 3,000Kč nic neznamenají, pro mne je to ale polovina rodičovské dávky. Nemám již k Vašemu chování co dodat a svůj slib rozhodně splním!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka O. (LenkaL1) ID 37327 (upraveno 22. 5. 2009, 10:06)
Po měsíci a půl zbytečného čekání na kolo se nám nakonec vrátila platba zpět. Paní Renata by pro příště měla lépe komunikovat,aby nedocházelo zbytečně k takovýmto problémům...Lenka
ODPOVĚDĚT
ALENA K. (ALENKA120) ID 123920 , mimibazar.cz/alenka120 (upraveno 21. 5. 2009, 18:56)
RENATKA KORUNKY POSLALA ZPĚT NA MÉ Č. Ú DO BUDOUCNA JI DOPORUČUJI LÉPE KOMUNIKOVAT S NAKUPUJICÍM ,ABY NEDOCHÁZELO K PODOBNÉMU PROBLÉMU PŘEJI HODNĚ ÚSPĚCHŮ V PODNIKÁNÍ AĹA
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Marketanela) ID 200600 , mimibazar.cz/marketanela (24. 3. 2009, 19:34)
Pani Renata si rezervuje zboži ale penize neposila .!!!!!!...už 2krat sem ji psala jestli to opravdu chce a chtěla ale neplati.....je to už 9dni a blokuje mi prodej... :-|proto jako nakupujici nedoporučuji!!!!!
ODPOVĚDĚT
Stanislava V. (Stáňa V.) ID 120449 , mimibazar.cz/stanav (8. 8. 2008, 14:48)
Vážení nakupující, vzhledem k tomu, že jsem s touto paní měla dost problémů než mi poslala zaplacené zboží. Trvalo to několik týdnů a komunikovat začala až po upozornění, že jí brzy navštíví česká obch. inspekce. Ale hned druhý den po té co balíček přišel mi poslala tento milý e-mai: ,, Dobrý večer psa jste iž dostala?Bylo by na místě poopravit hodnocení nemyslíte nebo aspon napsat že ho máte.Na vyhrožování kdesi čímsi to jde.Děkuji Renata"
ODPOVĚDĚT
Stanislava V. (Stáňa V.) ID 120449 , mimibazar.cz/stanav (4. 8. 2008, 11:52)
Paní Renato už toho mám opravdu dost, zaplacené zboží jsem neobdržela a je to už několik týdnů. Telefon nezvedáte a na e-maily neodpovídáte. Přečetla jsem si zde hodnocení ostatních nakupujících a věřte mi, že Vás brzy navštíví česká obchodní inspekce a pokud se neozvete, ani po tomto vzkazu, podám na Vás trestní osznámení. :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Martina K. (Mejwis) ID 69342 (22. 5. 2008, 14:16)
(N) (N) (N)Pozastavenému účtu se nedivím,dodnes jsem se nedočkala slíbené odpovědi. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Vendula M. (ariska) ID 10285 , mimibazar.cz/ariska (upraveno 10. 5. 2008, 19:31)
Dobry den, bohuzel jsem si od Vas objednala v unoru tohoto roku hvezdu, nejenze jsem na ni cekala dost dlouho, dokonce jsem neverila, ze mi ji vubec dodate, kdyz jsem videla, ze mate zablokovany ucet. Na vzkazy ani mejly jste neodpovidala. objednala jsem si ji jinde a psala Vam zadost o vraceni penez. napsala jste , ze uz ji mate, a ze mi penize budete moci vratit, az Vam ji vezmou zpatky prodejci. tak jsem si ji radeji vzala s tim, ze ji prodam dal, i kdyz budu tratit. Rikala jsem si, ze do problemu se muze dostat kazdy. Hvezda nakonec dorazila, ale bez paragonu ci faktury. JISTE VITE, ZE JAKO PRODAVAJICI JSTE POVINNA ZASLAT DOKLAD !!!! Opakovane jsem o Vas doklad urgovala a ani po trech mesicich mi nedorazil. jednou jste napsala, ze paragon zaslete, ale nic a na dalsi zadosti jste uz ani neodpovedela. ted vidim, ze mate ucet zase volny a dal obchodujete. ja ale vim, ze urcite od Vas nic nekoupim . a hlavne doufam, ze hvezda bude dal fungovat, protoze si nedovedu predstavit , jak bych s Vami vubec resila pripadnou reklamaci. (N) (N) (N) (N) (N) vendula
dodatek: po tomto hodnoceni obalka s dokladem v poradku dorazila. dekuji.
ODPOVĚDĚT
Jan J. (cama1) ID 25865 , mimibazar.cz/cama1 (28. 2. 2008, 14:28)
:-|Dobrý den Paní Renato.
Tak se musím opět připomenout. Vidím, že se snažíte dát věci do pořádku. Mojí reklamaci (od 27. 12.07 ) jste stále ještě nevyřešila.Od 2.1. jste 2x napsala, že mám vydržet, že to řešíte...Dnes je 28.2.08 a stále nic :-( Budu moc ráda, když napíšete a už bych konečně |-) |-) |-) uvítala vyřešení reklamace.
Děkuju
Karolína Jánská
ODPOVĚDĚT
Monika V. (Moninka) ID 12363 , mimibazar.cz/moninka (11. 2. 2008, 18:23)
Chci oznámit všem poškozeným, kterým paní Renata nedodala zboží a ani nevracela peníze zpět, že já už jsem od ní své peníze, po intervencích dostala.
Raději se, ale už takovýmto obchodům příště zdaleka vyhnu.
Monika V.
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (6. 2. 2008, 20:20)
Dobrý den maminky. S potěšením se mohu po nekonečné době přidat k maminkám, které dostali objednané zboží od p. Renaty. zvažovala jsem též trestní oznámení, ale po posledních komunikacích s p. renatou by jsem spíše řekla, že má snahu vše uvést do pořádku. Mějte tedy maminky také pevné nervy, a zkuste ještě počkat a dát p. Renatě šanci uvést věci do pořádku. Přeji Vám, ať vše dojde ke šťastnému konci. (F)Paní Renato, Vám děkuji, že jste balík dodala, sice se zpožděním, ale dodala. Jana Hykmanová (F)
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (anuska) ID 17678 (6. 2. 2008, 18:33)
dobrý den, paní Vávrová, chci Vám oznámit, že jsem Vám odeslala zpět zboží, které jste mi zaslala, protože se mi vůbec nezamlouvalo. Myslela jsem, že v molitanu se přestalo ve 20 stolení spát. Jak jistě dobře víte mám do 14 dnů nárok na vrácení zboží a vy jako dobrá obchodnice určitě víte, že máte na vrácení peněz 30 dnů. Žádám Vás o řádné vrácení peněz, abych se nemusla přidat k trestnímu oznámení, které na vás pár maminek chystá děkuji Eva Šobáňová.
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (5. 2. 2008, 10:22)
Maminky, které p. Renata poškodila a nedodala zboží, ani nevrátila peníze, do konce tohoto týdne mám slíbeno dodání zboží, ale po čtení vašich vzkazů mám zřejmě mizivou naději. Kontaktovala mne již jedna maminka, které také dluží, mne bohužel 2000,- Kč, a tak zvažuji podání trestního oznámení. Dokáži pochopit určité potíže, ale nesnáším lež a podvod. Vím, že trestní oznámení vše nevyřeší, a o peníze zřejmě přijdu, ale nemíním se vzdát bez boje. Pokud paní zboží, nebo peníze nedodá, budu žádat maminky, jestli se ke mně někdo připojí. Přeji Vám více štěstí. jana
ODPOVĚDĚT
Monika V. (Moninka) ID 12363 , mimibazar.cz/moninka (2. 2. 2008, 9:42)
Paní Vávrová,

nechala jsem Vám 14 dní, abyste splnila mou objednávku a poslala mně jídlo pro panenky. Bohužel do dnešního dne jste mně ani nenapsala, kdy objednané a zaplacené zboží pošlete, takže prosím mou objednávku stornujte a vraťte mně 390,- Kč zpět!!!! Uvedené zboží se mně podařilo sehnat a za méně než poloviční cenu (160,-.Kč) než nabízíte Vy!!!! Bohužel, člověk vždy něco objeví, až když nalítne někde jinde! Škoda, že jsem si nepřečetla Vaše hodnocení a posléze zablokování Vašeho účtu dříve.!!!!!!! Divím se, že se vůbec do tohoto obchodování pouštíte, když na to nemáte amfele a nebo, což je daleho horší to děláte proto, abyste lidi nestydatě okrádala.Co tak čtu Vaše hodnocení, tak to vypadá, že vytloukáte klín klínem, když jeden zaplatí tak hned dalšímu jeho peníze pošlete!!!! A konečně odpovídejte lidem na emaily!!!! Toto, co tady čtu, je už na trestné stíhání!!!!
:-@ :-@ :-@ Monika
ODPOVĚDĚT
MARKETA P. (HANAKOVA) ID 41580 (29. 1. 2008, 12:01)
Milá paní Renato :-(,i mě došla trpělivost :-@ :-@,Nikdy jsem si nemyslela,že budu psát něco záporného a ještě k tomu shánět zaplacené zboží.5.12.2007 jsem Vám zaplatila 2ks.gymnastických balonů,které měli být Vánočním dárkem.To,že jste poslala 1ks.v půlce ledna pro mě není vyřešené (6) (6),a nemyslete si,že¨jste mi s prominutím zalepila hubu!!!!!Proto Vás žádám o nejrychlejší vyřešení mezi náma,at zaslání balonu,nebo vrácení peněz!!!!!!Nekradu,abych Vám to prominula :-| :-| :-|!!!!!Doufám,že se brzy ozvete předem děkuji Markéta
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (27. 1. 2008, 12:59)
Renato, můžete mi alespoň odepsat co bude s mou objednávkou misek z konce listopadu????? (N)
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (ťapka) ID 43281 (24. 1. 2008, 21:30)
Dobrý večer Renato, já čekám na hrající hvězdičku "teprve" 14 dní :-S, ale podle ostatních hodnocení se obávám, že ji asi nedostanu (N). Na můj mail jste také neodpověděla,čekala bych alespoň krátké vysvětlení :-@ Vraťte mi prosím peníze, seženu si ji jinde. Špatné hodnocení píšu poprvé a moc mě to mrzí. Ivana
ODPOVĚDĚT
Mirka Rezková (Miruna) ID 15858 , mimibazar.cz/miruna (23. 1. 2008, 23:04)
Dobrý večer Renato,
vzhledem k tomu, že se mi neozýváte, tak svou objednávku ruším. Nechci riskovat, že dopadnu jako další roztrpčené zákaznice. (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 47 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu