Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele miroslava m. (akrim03) ID 170119

miroslava m. (akrim03) ID 170119
mimibazar.cz/akrim03
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23. 10. 2008
Naposledy: 28. 8. 2018, 12:34
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1389
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Jaroslava K. (me-du-za) ID 93761 (17. 12. 2010, 17:07)
Delší čekání,bez komunikace,na dotaz bez odpovědi. Dnes balík přišel,k mému nemilému překvapení s úplně jinou kazetou make-upu Barbie, než kterou jsem objednala a zaplatila. Mirka sice poslala dražší ze své nabídky, ale o to chudší ve vybavení.A to při objednávce jinou neměla než tu, co jsem objednala. :-( :-o.Měl to být dárek pro vnučku, jsem roztrpčena a bohužel Mirku nemůžu doporučit. (N). Často nakupuju,ale to se mi zatím nestalo. Jarka Kučerová.
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (upraveno 18. 12. 2010, 10:38)
Dobrý den,
omylem došlo k záměně kazety, která je o 100,-kč dražší, takže jsem Vám jí neposlala úmyslně, jak mne obviňujete v e-mailu. Ostatní zboží předpokládám, že máte v pořádku. Za to se Vám omlouvám, ale při tom množství objednávek se to může stát. Jestli o ní nemáte zájem. Můžete poslat zpět - poštovné samozdřejmě uhradím. Myslím, ale že Vaše rekce je trochu přehnaná. Mirka
Možná jste objednávala na poslední chvíli a byla ještě rozlobená z předešlého nákupu. viz Váš e-mail

Dobrý večer, Mirko,
to jste mi udělala radost, že ještě něco máte, zaplaťpánbů aspoň za jednen make-up. Vybouchl mně jeden velký dárek pro vnučky, tak teď na poslední chvíli něco shánět je zážitek,nemám to ráda.
S pozdravem Jarka Kučerová
ODPOVĚDĚT
Karolina H. (kaholer) ID 48992 , mimibazar.cz/kaholer (30. 11. 2010, 11:51)
Pozadala jsem o poseckani platby, nasledne jsem poslala penize (cca pred tydnem) a od te doby mi uz nikdo ani neodpovida na maily, ani na vzkazy. A hracka nikde. Rekla bych si, ze je mozna nejaka nemoc nebo dovolena, ale nabidky na webu pribyvaji, takze pristup k pocitaci zrejme je. Nechci pusobit neprijemne, ale myslim si, ze kdyz nekomu s duverou zaplatim 1000 Kc, tak by mi mohl alespon napsat mail.
Karolina
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (30. 11. 2010, 14:45)
miroslava m. (akrim03) ID 170119, mimibazar.cz/akrim03 (30.11.2010, 14:12) DNES
Dobrý den,
ještě jsem Vám počkala s platbou, na e-mail jsem Vám odpověděla. Platba přišla 24.11. v obchodních podmínkách máte napsáno, že zboží se odesílá do 10 dnů. Balíček je odeslaný. Myslím si, že si to nezasloužím, autíčko jsem Vám blokovala odmítla jiným zájemcům a vy se mi takto odměníte. To Vám tedy děkuji. Krásné vánoce
Mirka
ODPOVĚDĚT
Karolina H. (kaholer) ID 48992 , mimibazar.cz/kaholer (30. 11. 2010, 18:05)
Dobry den, v zadnem pripade to neberte zle, rozhodne jsem zminila, ze jste mi pockala s platbou. A predevsim jsem psala, ze mi neodpovidate na maily. Nekolikrat jsem psala, ze bych rada vedela, zda jste obdrzela platbu. Myslim, ze neni takovy problem napsat ANO/NE. Mozna byste na maily odpovidat mela, protoze je bohuzel mezi nami spousta podvodniku a nikdo nemuze vedet na koho narazil. Psala jsem si s dalsimi dvema maminkami, ze jsou na tom stejne, jedna vam penize poslala 16/11, to je vice nez
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (3. 12. 2010, 18:37)
Dobrý den,
doufám, že Vám balíček dorazí a že budete spokojená. Druhá maminka nenapsala jméno do poznámky a poslala peníze z účtu někoho jiného, tak to se potom nedá dohledat. Tak musíte být objektivní. Balíčky odesílám po připsání peněz, ale před vánoci je hodně objednávek a cca 100 e-mailů deně, tak to může trvat déle.
Děkuji za pohopení Mirka






Mirka
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (lucci21) ID 177957 (27. 11. 2010, 19:54)
peníze odeslány 16.11 balík žádný ani informace jak to vypadá
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (30. 11. 2010, 14:43)
Dobrý den,
platbu od Vás jsem nenašla. Zkontrolujte si prosím platební údaje. Než píšete hodnocení. Myslela jsem, že jste si to rozmyslela. To se mi také často stává. Mirka
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (lucci21) ID 177957 (1. 12. 2010, 20:32)
já sem si platbu kontrolovala.Jinak vy by ste se mohla naučit komunikovat se zkazníkem a pak by nevznikali problémy
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (3. 12. 2010, 18:41)
Dobrý den,
jméno jste tam asi napsala, ale ne tam, kde se zobrazí příjemci. Kopii jsem Vám již poslala a jméno tam bohužel nebylo. Hlavně, že se to dohledalo.
Hezké vánoce Mirka
ODPOVĚDĚT
Alena J. (alenkaalenka) ID 11108 (30. 10. 2009, 9:20)
(N) (N) (N) (N) (N) Dávám této paní záporné hodnocení. Tato paní, když jsem jí napsala, že jsem se spletla a omylem objednala menšího plyšáka, mi začala vyhrožovat, že si zboží musím odebrat. Dle obchodního a občanského zákoníku mám právo do 14 dnů zboží vrátit a případně objednávku zrušit. Nezná zákony, dejte si na ni pozor, vyhrožuje záporným hodnocením na MMB. Je VELMI NESERIÓZNÍ!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (31. 10. 2009, 23:44)
Dobrý večer, napsala jste mi záporné hodnocení, zcela bezdůvodně.Udělala jste závaznou objednávku a tím mi znemožnila prodat zboží jinému zájemci, z důvodu Vaší nepozornosti.Nevím o jakém mluvíte vyhrožování, když jste udělala chybu a udělala ZÁVAZNOU OBJEDNÁVKU. Zboží samozdřejmě máte právo do 14 dní vrátit,ale Vy jste zatím nic ani nekoupila a doufám, že až si něco u nás koupíte, tak budete určitě spokojená, jako zatím VŠICHNI KUPUJÍCÍ.MM
ODPOVĚDĚT
miroslava m. (akrim03) ID 170119 (upraveno 1. 11. 2009, 0:08)
Zboží samozdřejmě máte právo do 14 dní vrátit, ale Vy jste zatím nic ani nekoupila a doufám, že až si něco u nás koupíte, tak budete určitě spokojená, jako zatím VŠICHNI KUPUJÍCÍ. S přáním hezkého večera MM ( (hello))( (hello))( (kytara))
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu