miroslava m. (akrim03) ID 170119
|
|
mimibazar.cz/akrim03
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 10. 2008 |
Naposledy: 28. 8. 2018, 12:34
|
|
|
|
|
Jaroslava K. (me-du-za)
ID 93761
(17. 12. 2010, 17:07)
|
Delší čekání,bez komunikace,na dotaz bez odpovědi. Dnes balík přišel,k mému nemilému překvapení s úplně jinou kazetou make-upu Barbie, než kterou jsem objednala a zaplatila. Mirka sice poslala dražší ze své nabídky, ale o to chudší ve vybavení.A to při objednávce jinou neměla než tu, co jsem objednala. .Měl to být dárek pro vnučku, jsem roztrpčena a bohužel Mirku nemůžu doporučit. . Často nakupuju,ale to se mi zatím nestalo. Jarka Kučerová. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(upraveno 18. 12. 2010, 10:38)
|
Dobrý den, omylem došlo k záměně kazety, která je o 100,-kč dražší, takže jsem Vám jí neposlala úmyslně, jak mne obviňujete v e-mailu. Ostatní zboží předpokládám, že máte v pořádku. Za to se Vám omlouvám, ale při tom množství objednávek se to může stát. Jestli o ní nemáte zájem. Můžete poslat zpět - poštovné samozdřejmě uhradím. Myslím, ale že Vaše rekce je trochu přehnaná. Mirka Možná jste objednávala na poslední chvíli a byla ještě rozlobená z předešlého nákupu. viz Váš e-mail Dobrý večer, Mirko, to jste mi udělala radost, že ještě něco máte, zaplaťpánbů aspoň za jednen make-up. Vybouchl mně jeden velký dárek pro vnučky, tak teď na poslední chvíli něco shánět je zážitek,nemám to ráda. S pozdravem Jarka Kučerová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Karolina H. (kaholer)
ID 48992
, mimibazar.cz/kaholer
(30. 11. 2010, 11:51)
|
Pozadala jsem o poseckani platby, nasledne jsem poslala penize (cca pred tydnem) a od te doby mi uz nikdo ani neodpovida na maily, ani na vzkazy. A hracka nikde. Rekla bych si, ze je mozna nejaka nemoc nebo dovolena, ale nabidky na webu pribyvaji, takze pristup k pocitaci zrejme je. Nechci pusobit neprijemne, ale myslim si, ze kdyz nekomu s duverou zaplatim 1000 Kc, tak by mi mohl alespon napsat mail. Karolina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(30. 11. 2010, 14:45)
|
miroslava m. (akrim03) ID 170119, mimibazar.cz/akrim03 (30.11.2010, 14:12) DNES Dobrý den, ještě jsem Vám počkala s platbou, na e-mail jsem Vám odpověděla. Platba přišla 24.11. v obchodních podmínkách máte napsáno, že zboží se odesílá do 10 dnů. Balíček je odeslaný. Myslím si, že si to nezasloužím, autíčko jsem Vám blokovala odmítla jiným zájemcům a vy se mi takto odměníte. To Vám tedy děkuji. Krásné vánoce Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolina H. (kaholer)
ID 48992
, mimibazar.cz/kaholer
(30. 11. 2010, 18:05)
|
Dobry den, v zadnem pripade to neberte zle, rozhodne jsem zminila, ze jste mi pockala s platbou. A predevsim jsem psala, ze mi neodpovidate na maily. Nekolikrat jsem psala, ze bych rada vedela, zda jste obdrzela platbu. Myslim, ze neni takovy problem napsat ANO/NE. Mozna byste na maily odpovidat mela, protoze je bohuzel mezi nami spousta podvodniku a nikdo nemuze vedet na koho narazil. Psala jsem si s dalsimi dvema maminkami, ze jsou na tom stejne, jedna vam penize poslala 16/11, to je vice nez |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(3. 12. 2010, 18:37)
|
Dobrý den, doufám, že Vám balíček dorazí a že budete spokojená. Druhá maminka nenapsala jméno do poznámky a poslala peníze z účtu někoho jiného, tak to se potom nedá dohledat. Tak musíte být objektivní. Balíčky odesílám po připsání peněz, ale před vánoci je hodně objednávek a cca 100 e-mailů deně, tak to může trvat déle. Děkuji za pohopení Mirka Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie V. (lucci21)
ID 177957
(27. 11. 2010, 19:54)
|
peníze odeslány 16.11 balík žádný ani informace jak to vypadá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(30. 11. 2010, 14:43)
|
Dobrý den, platbu od Vás jsem nenašla. Zkontrolujte si prosím platební údaje. Než píšete hodnocení. Myslela jsem, že jste si to rozmyslela. To se mi také často stává. Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie V. (lucci21)
ID 177957
(1. 12. 2010, 20:32)
|
já sem si platbu kontrolovala.Jinak vy by ste se mohla naučit komunikovat se zkazníkem a pak by nevznikali problémy |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(3. 12. 2010, 18:41)
|
Dobrý den, jméno jste tam asi napsala, ale ne tam, kde se zobrazí příjemci. Kopii jsem Vám již poslala a jméno tam bohužel nebylo. Hlavně, že se to dohledalo. Hezké vánoce Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena J. (alenkaalenka)
ID 11108
(30. 10. 2009, 9:20)
|
Dávám této paní záporné hodnocení. Tato paní, když jsem jí napsala, že jsem se spletla a omylem objednala menšího plyšáka, mi začala vyhrožovat, že si zboží musím odebrat. Dle obchodního a občanského zákoníku mám právo do 14 dnů zboží vrátit a případně objednávku zrušit. Nezná zákony, dejte si na ni pozor, vyhrožuje záporným hodnocením na MMB. Je VELMI NESERIÓZNÍ!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(31. 10. 2009, 23:44)
|
Dobrý večer, napsala jste mi záporné hodnocení, zcela bezdůvodně.Udělala jste závaznou objednávku a tím mi znemožnila prodat zboží jinému zájemci, z důvodu Vaší nepozornosti.Nevím o jakém mluvíte vyhrožování, když jste udělala chybu a udělala ZÁVAZNOU OBJEDNÁVKU. Zboží samozdřejmě máte právo do 14 dní vrátit,ale Vy jste zatím nic ani nekoupila a doufám, že až si něco u nás koupíte, tak budete určitě spokojená, jako zatím VŠICHNI KUPUJÍCÍ.MM |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
miroslava m. (akrim03)
ID 170119
(upraveno 1. 11. 2009, 0:08)
|
Zboží samozdřejmě máte právo do 14 dní vrátit, ale Vy jste zatím nic ani nekoupila a doufám, že až si něco u nás koupíte, tak budete určitě spokojená, jako zatím VŠICHNI KUPUJÍCÍ. S přáním hezkého večera MM ( )( )( ) |
ODPOVĚDĚT
|