|
|
Radka Š. (radulice)
ID 83049
, mimibazar.cz/radulice
(25. 4. 2010, 17:31)
|
Vidím, že nejsem jediná, kdo poslal peníze a dodnes nemá ani zboží, ani peníze. Na moje maily nebyla jediná reakce a nebylo to jen pár korun!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza T. (tertr)
ID 113693
, mimibazar.cz/tertr
(13. 2. 2012, 22:40)
|
Můžu Vás poprosit o č.ú., kam jste peníze posílali???Já jsem také naletěla.....Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika T. (t-monika)
ID 294992
(16. 4. 2010, 14:31)
|
Dobrý den, 25. 2. 2010 jsem zaplatila zboží a dodnes nemám ani zboží, ani vrácené peníze. Paní Simona nejdříve slibovala, že vrátí peníze a pak přestala reagovat na emaily. Vůbec nemá zájem celou věc nějak řešit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Sabina B. (Anibas)
ID 37801
(5. 4. 2010, 18:28)
|
dobrý den, i já se připojuji k dlouhé řadě naštvaných maminek, co si bohužel pozdě přečetly všechny neg. hodn. pí Simony. Bohužel mě ani ve snu nenapadlo, že by někdo takový mohl na MMB fungovat. Za těch několik let, co zde nakupuji a prodávám, se mi to ještě nestalo. Dne 8.3.2010 jsem zapl. za domeček pro Šmouly pro svého syna, bohužel do dnes nemám ani domeček ani peníze zpět. Navíc pí.Simona vůbec nekomunikuje. Je to hanba pro všechny slušné lidi na MMB. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (pitra)
ID 16263
(17. 3. 2010, 13:00)
|
Vyhrála jsem u této paní aukci a to ze dne 27.2.2010 a dodnes nemám ani zboží ani peníze,proto varuji další lidi,ta paní je podfukářka a proto jí byl spravedlivě odstaven účet,ale co my a naše peníze? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (pitra)
ID 16263
(18. 3. 2010, 12:11)
|
Tak jsem dnes dostala svoje zboží,jsem ráda,ale kdyby paní poslala jak říkala,nemuselo se tohleto stát |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina T. (Kacak75)
ID 134583
(15. 3. 2010, 20:01)
|
Opravdu skvely pristup pani Simono, jen doufam, ze jste si hory za penize nekterych z nas uzila!!!!!!
Jen doufam, ze se rozhodnete vse napravit jinak verte, ze dat oznameni na prislusny financni urad z me pozice opravdu neni problem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana B. (octopilka)
ID 230109
(15. 3. 2010, 20:41)
|
dobrý den, stejná zkušenost peníze a balíček nikde. Je v řešené již nějaké společné trestní oznámení? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie A. (majambrozova)
ID 22252
(14. 3. 2010, 22:17)
|
Nemám ani balíček, ani peníze na účtě a k tomu má Simona pozastavený účet na MMB, opravdu výborná zkušenost!!!! Takových inzerujících více a po letech končím s nákupy na těchto stránkách. Marie |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie A. (majambrozova)
ID 22252
(15. 3. 2010, 21:22)
|
Peníze jsem dnes obdržela! Hodně se mi ulevilo, i když úsilí to stálo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Doubravka M. (Dobie)
ID 127865
, mimibazar.cz/dobie
(12. 3. 2010, 17:51)
|
Dobrý den,
i já se přidávám se svou zkušeností obchodovat s paní Simonou. Téměř měsíc jsem čekala na balíček s hračkou. Když vidím hodnocení níže, jsem opravdu ráda, že mi balíček nakonec dorazil. Sice přišla úplně jiná barva pejska než jsem objednala a krabice byla též potrhaná, ale jak je vidět byla to pro mě ještě výhra. Nevím co se s paní Simonou stalo, protože před nějakým měsícem zde měla kladné hodnocení a vše se zdálo v pořádku. D. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta K. (dablice62)
ID 201262
(7. 3. 2010, 14:26)
|
Další kdo bohužel naletěl a své zboží ani peníze už neuvidí....... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora N. (novabar)
ID 22054
, mimibazar.cz/novabar
(upraveno 9. 4. 2010, 9:34)
|
tak já upravuju hodnocení, ale nadále zůstává negativní......balíček mi dnes dorazil, ale přišly mi ze 4 věcí jen 3 a z toho jedna v porušeném roztrhlém obalu (to jsem ochotná přehlídnout). Takže prosím o doposlání věci za 170,- nebo vrácení peněz ..................
Dnes je 9.3. takže už se to táhne víc jak měsíc a já stále nemám dořešenou záležitost s touto paní. Jen slibuje, lže a nakonec nekomunikuje |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora I. (pusiiik)
ID 212321
, mimibazar.cz/pusiiik
(7. 3. 2010, 13:57)
|
Pokud budete chtít, ozvěte se mi, můžeme podat hromadné trestní oznámení, Bára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie A. (majambrozova)
ID 22252
(14. 3. 2010, 22:15)
|
Připojuji se k Vám, pokud byste chtěla podávat oznámení. Již před 10 dny mi paní Simona slíbila vrácení 1600 Kč na účet a ty tam dodnes nemám, nemám ani balíček, který se rovněž měl ztratit na poště..... A teď jsem navíc zjistila pozastavený účet. Nevím, co s tím dělat, ale pokud byste se rozhodla dělat nějaké kroky, prosím, kontaktujte mě také. Marie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Kateřina T. (Kacak75)
ID 134583
(15. 3. 2010, 20:37)
|
Dobry vecer Marie, psala jsem jiz Bare, pripojuji se k vam obema. Nemam ani hru, ani 345,-Kc odeslanych pred tydnem. Diky za info. Katerina Tyrychova, e-mail KatkaDuck@seznam.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora I. (pusiiik)
ID 212321
, mimibazar.cz/pusiiik
(26. 2. 2010, 14:15)
|
DOŘEŠENO ------- Hezký den, paní Simono, dnes je to týden, co jste mi údajně zasílala balíček. pošta má týden na doručení, balíček dodnes nedorazil. kontaktovala jsem vás již ve středu, jak vzkazem, tak meilem, přítomná jste zde byla, ale neodpověděla jste mi. telefon, který máte uvedený zde na stránkách, hlásí nedostupnost, takže jakýkoli kontakt s Vámi je naprosto nemožný. Rozhodně Vás tedy nemůžu doporučit. nejste spolehlivá, komunikace také vázne. Je mi to líto, ne |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora I. (pusiiik)
ID 212321
, mimibazar.cz/pusiiik
(5. 3. 2010, 14:13)
|
Paní Simona mi přislíbila, že odešle nový balíček, který dojde do pátku, tedy dnešního dne. Nestalo se tak, žádný balíček jsem nedostala, proto varuji všechny nakupující oid obchodu s paní Simonou, je to opravdu sázka do loterie a doufám, že ji další obchodování a obohacování bude zde na mmb znemožněno |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora I. (pusiiik)
ID 212321
, mimibazar.cz/pusiiik
(9. 3. 2010, 11:37)
|
Tak po měsíci urgencí, nervů, stráveného času a domáhání se svých práv, sice nemám své objednané zboží, ale alespoň své peníze na účtě. Tímto paní Simoně děkuji, ale negativní komentář opravdu stahovat nebudu, neb jsem s Vaším obchodováním spokojená nebyla a nepoužít výhružku, že Vaše nekalé obchody nahlásím živ. úřadu, nejspíš nemám peníze dodnes. B.I. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka K. (Kadlckas)
ID 29195
, mimibazar.cz/kadlckas
(31. 1. 2010, 22:24)
|
Bohužel i má zkušenost je velmi ŠPATNÁ,čekala jsem docela dlouho na zaplacené zboží. Následně při vrácení nekvalitního povlečení mi paní Simona neustále tvrdila, že můj zpětný balíček stále nemá, pak jsem musela x-krát posílat č.ú. a peněz jsem se dočkala po více než měsíci a po velkém množství urgencí a mailů, na které paní S. vůbec nereagovala. A to měla ještě tu drzost mě požádat, abych jí nepsala negativní hodnocení . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(1. 2. 2010, 9:34)
|
vaše chování mě velice zamrzelo, penize jsem vam zaslala jen jak to šlo, penize jsem vam vratila jeste driv nez mi je vratila firma kdybych nebyla fer nechala bych vas cekat 30 dní coz je doba ze zakona na reklamaci a vraceni penez,mrzi me ze jste nasla jen to negativni ale o tom ze druhe povleceni bylo v poradku jste se ani nezminila.a cislo uctu jste mi poslala 2x. a penez jste se dočkala po 14 dnech !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Šárka K. (Kadlckas)
ID 29195
, mimibazar.cz/kadlckas
(1. 2. 2010, 10:46)
|
Zajímavé ,že předtím jste nereagovala na maily a dělala jste mrtvého brouka a nyní se ozvete okamžitě druhý den po negativním hodnocení. Pořád jste mi jen lhala, nejdřív, že Vám balíček nedošel, přitom musel být už dávno u Vás, pak jste se neozývala a pořád jste mi nutila nějaké jiné povlečení, pak jste mi dokonce po mých výhrůžkách lhala, že jste peníze už poslala a když opět nepřišly, psala jsem Vám znovu, že Vás oznámín administrátorům MMB |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(1. 2. 2010, 11:04)
|
ja jsem vam nelhala balicek byl na poste a postacka mi nedala oznamenku!!!!na maily ktere jsem dostala jsem odpovedela temer okamzite. spamy mazu takze pokud se vas mail prehodil do spamu necetla jsem jej.ano nabizela jsem vam jine povleceni protoze jste to tak puvodne chtela vyresit!!!potom jak jste napsala ze jste jiz povlečení dcerce koupila jinde dohodli jsme se na vraceni penez, jak jste napsaa cislo uctu napsala jsem si jej na papir ale pak jej nekde zalozila. po druh jsem vam prevedla |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela B. (MarcelaB.)
ID 146187
, mimibazar.cz/marcelabendova
(28. 1. 2010, 21:38)
|
Simono, Vy jste normální lhářka, která obchoduje způsobem, který je zcela v rozporu se zákonem a to vůbec nehovořím o slušnosti. Myslím´, že termín pro vrácení mých peněz dnešního vypršel. Nezbývá mi, než Vám stanovit termín do zítra a pak budu vše řešit prostřednictvím provozovatele MMB. S pozdravem Bendová ID 146187 |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(28. 1. 2010, 21:52)
|
Mila paní BENDOVÁ s okamžitou platnosti stahnete vas nesmislny formulař vasi reklamaci jsem prevala 6.1.2010 ze zakona je na reklamaci 30 dni a pokud počítam dobře termín vyprší 5,2,2010. a za druhe firma reklamaci schvali a penize mi posila zpet na ucet akze jakmie je budu miti zaslu vam je na vas ucet ktery jste mi poslala. PS: když trvdite že jsem právnička a stále se podepisujete JUDR. měla by jste vědet že k reklamcím se přikláda tzv, reklamačnílist kde je popsana vad |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika H. (Mondie)
ID 114349
(19. 1. 2010, 11:09)
|
Tak jsem se dnes konečeně od 6.1. dočkala i já povlečení,Simona tvrdila,že už ho odeslala,čís.pod.lístku jak slibovala nezaslala.Po mých urgencích a žádosti o vrácení peněz balíček odeslala teprve včera expresní poštou(údaje napsány na balíčku).Povlečení je hezké,ale jednání se Simonou hrozné,samé lži a výmluvy.Tady bych si už NIKDY nic neobjednala.Nespolehlivé jednání nedoporučuji!Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva C. (Millis)
ID 7216
, mimibazar.cz/millis
(19. 1. 2010, 17:54)
|
Já mám stejnou zkušenost jako vy, dnes mi expresní pošta donesla prostěradlo, také byl údajně problém na poště, kdy pošta vozila 14 dní balíček bůhví kde..Stát se to může, ale v takové míře jen těžko....zde je tedy evidentní, jak nás paní mystifikuje. Ale prostěradlo je super Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika H. (Mondie)
ID 114349
(20. 1. 2010, 22:19)
|
Pravda je taková,že nás Simona jen obelhává.Po mém hodnocení napsala,že musela na rychlo odeslat nový balíček a ten první u pošty reklamovat,protože prý byl na cestě ke mě.chtěla abych tedy upravila hodnocení což jsem slíbila když mi zašle ofocený doklad od údajného prvního balíčku,doklad nezaslala a už se neozvala,protože žádný neodeslala,tak nemůže mít doklad.Nechápu ty lži,kdyby napsala zapoměla jsem a balíček odeslala to bych chápala,ale aby 10dní |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie P. (klarmanka)
ID 88276
, mimibazar.cz/klarmanka
(18. 1. 2010, 12:05)
|
Dnes mi přišel od paní Simony mail s prosbou o stažení negat hodnocení,to mi uměla napsat,ale když jsem od ní čekala před vánocemi zboží-které údajně již dávno odeslala (do dnes ho nemám) to mi odepsat na mé maily neuměla. Nestála jsem jí za to ani mi odpovědět,proto teď nevidím jediný důvod jí pomáhat,aby to udělala dalším maminkám. U mně je to již podruhé!!!! Po prvé mi tvrdila,že se balíček ztratil na jiné poště atd tentokrát ani neodpověděla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(19. 1. 2010, 13:02)
|
ja vamnamaily kteremi prisly odpovedela. je miakorat divne ze mi pisete ze vam neodpovidam kdyz jste vam poslala dva maily abyjste mi napsala cele jmenoadresu a kdy jste platbu provedla abych mohla vse dohledat a vyresit.ale uz jste se neozvala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva C. (Millis)
ID 7216
, mimibazar.cz/millis
(15. 1. 2010, 23:17)
|
Dobrý den, tímto vás žádám, o vrácení peněz za prostěradlo(údaje o bankovním spojení pošlu mailem), které jsem si od vás objednala. Prostěradlo nedošlo, čekám na něj 11dní,(když nepočítám tu dobu,než jste jej poslala) slíbila jste, že zjistíte na poště podrobnosti a už jste se mi neozvala, na maily nereagujete. Nejsem na takové nespolehlivé chování zde zvyklá, rozhodně si od vás již nic nekoupím a ostatním nepdoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana N. (Ronova)
ID 64619
, mimibazar.cz/ronova
(15. 1. 2010, 8:56)
|
Paní Simono,peníze za mnou objednané zboží u Vás, které jste do určitého termínu slíbila odeslat, tvrdila jste, že jste ho odeslala, zjistíte kde je a jiné výmluvvy ,mám od Vás zpět na účtě. Tento způsob obchodování se mně nelíbí, prodej na MMB je založen na důvěře. Pokud bych nepoužila výhružky, doteď bych neměla ani objednané zboží ani své peníze. Proto pro ostatní mamky, které se rozhodnou si u Vás něco objednat - Vás rozhodně NEDOPORUČUJI !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana H. (sirbob83)
ID 247099
(upraveno 7. 1. 2010, 11:21)
|
Dne 19. 11. jsem si u paní S. objednala dámské spodky. Peníze za zboží jí dorazily do dvou dnů na účet. Dne 9. 12. jsem paní psala, že balíček ještě nedorazil. Napsala mi, že nemá moji adresu! Tak jsem ji jí poslala. Balíček ale nedorazil. Paní S. mi před Vánoci napsala, že balíček odeslala v den, kdy obdržela adresu. Balíček dosud nedorazil. Paní S. od té doby nekomunikuje. Žádám ji, aby mi okamžitě zaslala zaplacené zboží nebo peníze zpět na účet! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona C. (Siiisiii)
ID 163443
(7. 1. 2010, 12:52)
|
MILÁ PANÍ JANO ŽÁDÁM VÁS O OKAMŽITÉ STAŽENÍ KOMENTÁŘE!!!!VAŠE SPODKY VAM BYLI ODESLANY.V DEN KDY JSTE MI ZASLALA ADRESU. TO ZE JSTE NEBYLA SCHOPNA MI ZASLAT ADRESU NENI MUJ PROBLEM!!!NICMÉNĚ SE MIVÁŠ BALÍČEK VRÁTIL JAKO NEVYZVEDNUTÝ!!! TAKŽE NECHAPU PROC MI DAVATE NEGATIVNI HODNOCENI KDYZ JSTE SI BALICEK NEPREVZALA POKUD CHCETE MOHU VAM VYFOTIT I OBALKU VE KTERE JSEM VAM TO POSILALA A KTERA SE MI VRATILA ZPET! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (sirbob83)
ID 247099
(7. 1. 2010, 19:26)
|
Myslela jsem si, že jste mou adresu obdržela s mými registračními údaji při objednávce. Za to se Vám omlouvám. Je ale zvláštní že až po měsíci čekaní, kdy jsem nic neobdržela a napsala Vám, jste mi odpověděla, že nemáte mou adresu. Dále žádné avízo o vyzvednutí balíku jsem od pošty neobdržela. Takže bych ráda viděla foto obálky. Komentář stáhnu až se vše vyřeší. Děkuji za pochopení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(upraveno 12. 1. 2010, 23:16)
|
Objednala jsem si od paní Simony prostěradlo, to jsem však ani po měsíci urgencí nedostala. Nejdříve se prý balíček ztratil, poté byl poslán na špatnou adresu. Po uvedení špatného hodnocení zde a drobné výhružce jsem obdržela od paní Simony zpět peníze, za což děkuji. Od uvedení špatného hodnocení se se mnou spojili již čtyři další podobně zklamaní kupující. Nevím, jak ostatní zde, ale já paní Simonu doporučit nemohu, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie P. (klarmanka)
ID 88276
, mimibazar.cz/klarmanka
(30. 12. 2009, 13:16)
|
Dobrý den Simono,jsem zklamaná z Vašeho jednání. Ještě jsem se s tím zde nesetkala,ale u vás již po druhé. Přesto jsem to zkusila znovu objednat si u vás zboží a jen jste mi vše potvrdila. Za prvé bych chtěla všechny maminky upozornit na to,že za opožděné dodání balíčků opravdu nemůže pošta,ale paní Simona. Mrkněte na ostatní hodnocení, kde maminky píší, že balíček po zpoždění a problémech přeci jen dorazil,to je v tom lepším případě. |
ODPOVĚDĚT
|