Lucie A. (lucy) ID 1619
|
|
mimibazar.cz/lucy
|
Oblast: Orlová |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 7. 4. 2005 |
Naposledy: 20. 11. 2018, 21:06
|
|
|
|
|
|
Iveta N. (Bara2006)
ID 110881
(2. 5. 2013, 19:37)
|
Špatná zkušenost. Paní Lucie měla zájem o zboží, pak nereagovala na vzkazy ani na emaily. Po mém opětovném dotazování se přislíbila zaplacení zboží...což se nestalo. Díky Vašemu neprofesionálnímu jednání a lhostejnosti jsem odmítla zcela zbytečně další zájemce. Rozhodně tedy nedoporučuji! Je mi líto, je to má první špatná zkušenost a první negativní hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
lenka b. (lunos)
ID 465809
(1. 3. 2013, 7:37)
|
Nejhorší obchodní zkušenost Boty které jsem si u paní Lucie objednala přišli téměř o měsíc později. Za celou tuto dobu se ani jednou neozvala sama s nějakým vysvětlením či omluvou.Vždy pouze reagovala na můj dotaz a z reakcí jsem měla občas pocit, že jí dost obtěžuji. Rovněž sliby , které mi dávala v těchto svých odpovědích se následně ukázaly jako plané. O solidním přístupu k zákazníkovi máme asi diametrálně odlišné představy. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie A. (lucy)
ID 1619
, mimibazar.cz/lucy
(1. 3. 2013, 8:55)
|
Zpoždění dodání obuvi nebylo zapříčiněnou mnou, ale dodavatelem, u kterého jsem nakupovala. To jsem také paní L. vysvětlila. Dotazy mě neobtěžovaly, jen nemám ve zvyku psát romány, takže se omlouvám, když odepíšu stručně a jasně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina D. (macavysl)
ID 165926
(27. 2. 2013, 22:27)
|
Pani Lucie ma neprofesionalni pristup v pripade reklamace. Reklamovala jsem kabelku Guess (3500kc), pani L. reagovala az po nekolika mych urgenci,potom odppvedela,ze vada je zpusobena nosenim (kabelku pritom videla pouze na fotce) nosila jsem ji velmi malo. potom, co ji kontaktoval muj pravnik, si kabelku vyzadala k posouzeni,sama ji posoudila (asi ji vyrabi)a reklamaci zamitla.takze pozor,kdybyste chteli neco reklamovat!!!!!. M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie A. (lucy)
ID 1619
, mimibazar.cz/lucy
(upraveno 1. 3. 2013, 10:16)
|
Reklamaci jsem vyřídila dle platného reklamačního řádu. Jelikož se nejednalo o materiálovou vadu, ale opotřebení vzniklé běžným užíváním věci, na které se reklamace nevztahuje, reklamace byla zamítnuta. Koženka kabelky byla odřená v místě, které se při běžném nošení "tře" o bundu, kabát. Ještě dodám, že reklamace nebyla během dvouleté záruční doby uplatněna např. po dvou či třech měsících nošení, ale cca 14 dnů před koncem záruční doby. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla V. ((Pája))
ID 48878
(4. 10. 2011, 14:04)
|
S tímhle obchůdkem mám špatnou zkušenost přes měsíc jsem čekala na zboží a stalé nic a když jsem zrušila objednávku tak jsem zas čekala až se paní uráčí vrátit mi peníze !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie A. (lucy)
ID 1619
, mimibazar.cz/lucy
(4. 10. 2011, 20:37)
|
Bohužel za dodcí lhůty dodavatelů, u kterých nakupuji nemůžu, neberu za ně žádnou zodpovědnost...také za zdržení na celní poště není v mé kompetenci. Peníze jsem paní vrátila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka Š. (Nextice)
ID 85753
(13. 6. 2008, 20:49)
|
Je mi líto, ale . Pod pojmem nošená, ale super stav si nepředstavuji sepranou barvu a počínající žmolky. Škoda, že se mikina nedá vrátit. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie A. (lucy)
ID 1619
, mimibazar.cz/lucy
(16. 6. 2008, 6:58)
|
Je mi líto, že paní Jitka nebyla spokojená. Vždy se snažím uvádět popis věci, jak odpovídá skutečnosti. Zřejmě máme každá jiný pohled . Nabízela jsem p. Jitce slevu, na můj 2. a 3. e-mail nereagovala a rovnou mi napsala hodnocení. Lucie |
ODPOVĚDĚT
|