Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.

Těšíme se na vás.

Negativní hodnocení uživatele Markéta T. (Marketa-seriozni) ID 150415

Markéta T. (Marketa-seriozni) ID 150415
Markéta Tarasová
mimibazar.cz/marketa-seriozni
Bazárek na Slovensku
Oblast: Sokolov
Telefon: 722127583
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 8. 2008
Naposledy: 19. 2. 2017, 15:47
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74765434
HODNOCENÍ 6120
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Sylva S. (slývka) ID 309713 , mimibazar.cz/slyvka (27. 9. 2016, 16:16)
Já objednala bílé adidasky vel. 32 pro syna, 14 dní ticho po pěšině, na můj dotaz, kdy můžu očekávat svoje zaplacené zboží, jo jo, už posíláme. Dnes přišly černé boty, o číslo menší. Tak nevím, jestli je tahle paní na hlavu, ale určitě není seriózní. Rozhodně nedoporučuji! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena Z. (Alienna) ID 3982 , mimibazar.cz/alienna (15. 9. 2016, 19:00)
Objednávka 14.8., zboží zaplaceno 15.8. Zboží nedodáno, z toho důvodu dne 9.9. žádost o vrácení peněz. Dnes 15.9. peníze stále nedorazily. Pokud je problém na Vaší straně, nedodáte zaplacené zboží, tak bych očekávala alespoň vstřícnost ve formě okamžitého vrácení peněz, což v době internetového bankovnictví nevidím jako velký problém.
ODPOVĚDĚT
Markéta T. (Marketa-seriozni) ID 150415 , mimibazar.cz/marketa-seriozni (29. 9. 2016, 13:44)
Dobrý den Alen, ano, se zbožím byl trochu problém. Nicméně já jsem Vás čekat nenutila. Bylo to na Vašem rozhodnutí. Myslím, že je pak docela nefér mi toto vyčítat. Každý zákazník má právo kdykoliv na jeho přání objednávku stornovat. Následně 9.9. (pátek) jste požádala o vrácení peněz a já hned 12.9. (pondělí) jsem to účetní předala k vyřízení. A ta platbu do týdne odeslala. I když je na vrácení platby 14dní.
Markéta
ODPOVĚDĚT
Jana Novotná (brasule) ID 237729 (17. 4. 2015, 12:13)
Nebyla jsem spokojena. Objednávka po 3 týdnech od zaplacení nebyla vyřízena.
Jana.
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (zuzankafi) ID 41745 , mimibazar.cz/zuzankafi (25. 6. 2014, 11:45)
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Pro mě byl tento obchod jedno velké zklamání. Boty objednány pro dceru na konci května, paní uváděla, že jsou skladem. Po 14 dnech, kdy balík nešel, jsem paní napsala. Tak prý se paní omlouvá, boty měla dvě levé, budou do týdne. Opět deset dní uběhlo a boty nikde. Tak jsem psala další mail, bylo mi řečeno, že mi paní pošle nabídku jiných skladem a opět tři dny ticho a nabídka žádná. :-(
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (zuzankafi) ID 41745 , mimibazar.cz/zuzankafi (25. 6. 2014, 15:15)
Chápu, že se vás asi dotklo, že jsem nespokojená, ale měla byste se naučit přijímat i kritiku a ne zaútočit. Já splnila jako kupující veškeré podmínky. Vybírala jsem schválně zboží podle toho, kdo ho má skladem. Bohužel jsem vás musela neustále kontaktovat já, jak to vypadá, stačilo by napsat mail, že nastal nějaký problém. Ale vaše odpovědi na dotazy byly vždy i s několikadenním zpožděním. Takto nevypadá komunikace se zákazníkem.
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petden) ID 110596 , mimibazar.cz/petden (upraveno 27. 6. 2014, 6:12)
..........
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (zuzankafi) ID 41745 , mimibazar.cz/zuzankafi (26. 6. 2014, 8:51)
Peti, nejsme zdaleka jediné, psala mi další paní mail, že má ty stejné zkušenosti.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (26. 6. 2014, 15:40)
Mám stejnou zkušenost, také čekám stále na balíček, doufám, že se dočkám, mrzí mě, že prodejce neinformuje sám od sebe zákazníka o stavu objednávky :-(
ODPOVĚDĚT
Romana N. (rrrrr) ID 65803 (30. 6. 2014, 0:12)
I já stále čekám na balíček, zboží bylo skladem a měl být poslaný ihned po zaplacení............uběhla už doba, kdy by jsem ho mohla mít doma 3x a stále nikde.....................
ODPOVĚDĚT
Natálie R. (natalka86) ID 335138 (21. 1. 2014, 22:59)
Markéto,doporučit Vás opravdu absolutně nemohu :-( :-(
21.11. jsem si objednala tepláky,triko a žabky Adidas,balík přišel,ale tepláky v jiné velikosti a žabky v jiné barvě,domluvila jsem se na výměně,ale nepodařilo se a chtěla jsem vrátit zbylé peníze.
Vrácené zboží ode mě vám přišlo 18.12. NEVRACELA JSEM ZBOŽÍ MOJÍ VINOU,ALE VAŠÍ a ani po měsíci od vás nemám peníze na účtu (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu