Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Karolina P. (sidi) ID 14722

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Karolina P. (sidi) ID 14722
mimibazar.cz/sidi
Oblast: Kladno
Registrace: 28. 4. 2006
Naposledy: 13. 8. 2015, 18:09
Aktualizace: 20. 7. 2015, 20:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
61921149
HODNOCENÍ 1572
VŠECHNY FOTOGRAFIE 10
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (10. 8. 2015, 15:45)
Bohužel musím udělit negativ, dle hodnocení vidím, že paní má opravdu hodně neg. hodnocení. (N)Bohužel,koupila jsem od paní overal,prodávala ho pod ang.zn.Babaluno,došel overal polské značky, který s Babaluno neměl vůbec nic společného :-@Overal jsem zaslala zpět,jsou to již 3 týdny, nemám peníze ani zboží,navíc žádný komunikace od prodávající,i když byla přihlášena. :-o (N)
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (10. 8. 2015, 15:46)
kontaktuji administrátory serveru, takové jednání se mi opravdu nelíbí, a podle hodnocení nejsem sama (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Radka K. (Weiden) ID 218774 (3. 7. 2015, 16:03)
Bohužel paní nemůžu doporučit. Ještě jsem nikomu nepsala negativní hodnocení. Paní se na objednávku ozvala se zpožděním, že si jí nevšimla. Obratem jsem uhradila nákup a čekala několik dní a nic. Dvakrát jsem objednávku urgovala. Po nějaké době se mi ozvala, že byla nemocná. Když balíček došel, tak jsem zjistila, že mi poslala objednávku chybně.Ihned jsem psala meil. Bohužel se do dnešního dne neozvala. Nevím co se děje a proč se tak stalo. Neumím si ale
ODPOVĚDĚT
Karolina P. (sidi) ID 14722 , mimibazar.cz/sidi (3. 7. 2015, 22:05)
Dobrý den.
Děkuji za udělení hodnocení. Bohužel mi žádný email email o chybném odeslání objednávky nepřišel a proto jsem nemohla reagovat. Žádám o znovu zaslani emailu k dořešeni situace nebo případně je zde možnost vrácení zboží , nejste-li se zbožím spokojena.
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (Libama) ID 178470 , mimibazar.cz/Libama (upraveno 15. 4. 2014, 20:21)
Bohužel nejhorší zkušenost co se týče těchto stránek. Špatná, téměř nulová komunikace, zaplacené zboží jsme obdrželi po urgencích za dalších 14 dní. Protože zboží dcerce nesedělo, žádali jsme na základě uvedených Podmínek prodeje o vrácení - bez jakékoli reakce.
ODPOVĚDĚT
Karolina P. (sidi) ID 14722 , mimibazar.cz/sidi (14. 4. 2014, 20:46)
Ano, máte pravdu . O mé nespolehlivosti svědčí více než 1550 kladných hodnocení. Nemám potřebu se zde obhajovat a dále cokoliv vysvětlovat. Viz. zaslaný email. S pozdravem K.P.
ODPOVĚDĚT
alice m. (cocotor) ID 164585 (25. 1. 2013, 16:43)
Dobrý den.Bohužel má zkušenost s prodávající není dobrá :-@.Po reklamaci vadných bot,zhruba před více než měsícem a půl,se nám už paní, i přes naše maily, neozvala |-).Reklamace trvá podle zákona jeden měsíc,ale pomalu se blíží druhý a paní i přes urgence s námi nekomunikuje.Dokonce i před varováním,že celou záležitost,budeme řešit přes mimibazar.Tak že nemáme ani boty,ani peníze a paní s náma nechce nic mít.Tak že,pokud Vaše zboží bude v pořá
ODPOVĚDĚT
Karolina P. (sidi) ID 14722 , mimibazar.cz/sidi (26. 1. 2013, 21:45)
Dobrý den,
reklamované zboží je stále v reklamačním řízení.Reklamace se počítá od převzetí zásilky nikoliv od Vašeho odeslání a mimo jiné.... takhle vynošenou , děravou a zrasovanou obuv cca po měsíci užívání ještě nikdo neviděl. Lituji , žádné emaily od Vás bohužel nedošly - měla jste napsat přes vzkazy na MMB. Vždy se snažíme vyjít vstříc , leč ne každý je spokojen.
ODPOVĚDĚT
alice m. (cocotor) ID 164585 (27. 1. 2013, 20:25)
Boty jsme poslali 6.prosince,prosím o přesný datum převzetí do reklamace.Ano,pokud jste boty reklamovala až po nějaké době,tak se už nedivímA co se týče stavu boty,nechápu Váš názor na poškození,v botě,byla jen díra,která vznikla po krátké době nošení.O vynošenosti a zrasovanosti,jak píšete,nemůže být přece po třech týdnech,ani řeč.A proč fungovala komunikace přes mail před reklamací, a né už po vrácení zboží.Máte nový mail?Myslím,že ne.30dní,
ODPOVĚDĚT
alice m. (cocotor) ID 164585 (27. 1. 2013, 20:33)
má trvat reklamace,problém vidím v tom,že jste asi boty poslala na reklamaci později,než by se mělo.A co se týče těch mailů,posílala jsem je na stejnou adresu,jako před reklamací,klidně Vám je přepošlu,nebo ukážu tady na hodnocení.Mrzí mě,že to takhle dopadlo,ale vina, není na naší straně.
ODPOVĚDĚT
alice m. (cocotor) ID 164585 (29. 1. 2013, 15:06)
Karolíno,starám se v naší firmě už 8 let o reklamace,provozujeme i e-shop a opětovně mne udivuje ,jak přistupujete k reklamaci.6.12.byl balík odeslán a vy jste ho 18.12 převzali a tím začíná podle zákona reklamace,máte na vyřízení 30 dnů ,to znamená ,že 18.1 skončila zákonná lhůta na vyřízení reklamace,Jelikož doma nemám boty zpět se zamítnutím ,mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy a nárok na vrácení peněz v plné výši,Pokud toto nesplíte před
ODPOVĚDĚT
alice m. (cocotor) ID 164585 (29. 1. 2013, 15:09)
Pokud toto nesplníte,předám tuto věc právnímu řízení.Alice.
ODPOVĚDĚT
Karolina P. (sidi) ID 14722 , mimibazar.cz/sidi (13. 2. 2013, 21:39)
Vaši reklamaci obuvi nám dodavatel samozřejmně zamítl s odůvodněním nedodržení pokynů na údržbu a ošetřování obuvi a dále pak z důvodu, že jste reklamaci neuplatnila ihned bez zbytečného odkladu po projevení první vady - tak jak ukládá zákon. Těžko se Vám boty rozlepily a prodřely na patě zároveň a současně. Nicméně rozhodla jsem se Vám vyjít vstříc kladným vyřízením reklamace a vrácením pěněžních prostředků ze svého. Uzavřeno. K.
ODPOVĚDĚT
Dana P. (Matylda z Liberce) ID 62679 , mimibazar.cz/matyldazliberce (22. 8. 2007, 22:31)
Objednala jsem si 2.7. Zaplatila okamžitě dnes je 22.8. a zboží nemám. Nejsem spokojený zákazník byď jsem jím chtěla býti. Mrzí mě, že se mnou paní Karolína vůbec nekomunikuje. Takže (N) (N) (N) (N). (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu